KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
Advertisements

• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
IP PBX.
2012
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DEPOCU Depolarda çalışan arkadaşlara işlerinde yardımcı olalım istedik, DEPOCU yu hazırladık Depoların tüm giriş ve çıkışlarında barkod okuyuculu el terminallerinin.
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
Mustafa KARABAĞLI Genel Müdür.
GELİŞEN HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİ DERSİ
Enerji Performans Uygulamaları,
CWIZ CALL CENTER.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
KA Bilişim Teknolojileri
2 (c) 2011 ErikTronik. ErikTronik'in yazılı izni olmadan kullanılamaz. “ ” Sektöründe yaptığı işlerde, kaliteli ve sonuç odaklı çalışan firmamız aynı.
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
10 IP TERCİH ETMEK İÇİN NEDEN! NEDEN IP SİSTEMLER?
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Serdar GÜNİZİ TBD İstanbul Finansal Şirketlerde Teknoloji Nereye Gidiyor ?
M2M ve Yakınsama’nın Pazara Dolaylı Etkileri Öner Tekin, Operatörler ve Kurumlar Teknoloji Lideri Bilişim’12, 12 Eylül 2012.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Yazılım Proje Yönetimi
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Mayıs 2012.
E-Devlet SANAL DEVLET E-devletin bilgi sağlama, sorgulama ve çevrim içi işlemleri içerdiği vurgulanır.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
ELEKTRONİK POSTA GÜVENLİĞİ
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
Eskişehir Şubesi Cevdet ÜRENCİK CMF.
Bilişim Teknolojileri Dersi
.   Kurumuza tedavi olmak için gelen yardıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımızın tedavi süresince destek ve yardımcı olmak  Yatarak tedavi olan.
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Bilişim Ortağınız.
Kurumsal Ağlarda Uzak ve Merkezi İşlem Birimlerinin Sanallaştırılması: Bir Uygulama Emrah ÇOLAK, SGK Aydın ÇETİN, Gazi Üniversitesi ŞUBAT 2016.
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
EKONOMİ BAKANLIĞI DIŞ TİCARETTE RİSK ESASLI KONTROL SİSTEMİ (TAREKS) 21/03/2013 H. Sibel KAPLAN Ürün Güvenliği ve Denetimi Genel Müdür Yardımcısı.
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
Belge, Doküman ve İş Akışı Yönetim Sistemi
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
2N® SingleTalk Lift Communicator
Tablet Menü.
Tablet Menü.
TNT VİTRİNİ YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRETİCİSİ
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
İSKENDERUN MESLEK YÜKSEKOKULU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012

Karel, 1986 yılında özgün tasarımlarıyla, Türkiye’de elektronik telefon santralı pazarını yaratmış, bu pazara PBX ürünleri kazandırmış ve Türkiye’nin haberleşme alanında elektro-mekanik sistemlerden elektronik haberleşme sistemlerine geçişinde öncü olan bir teknoloji kuruluşu Sektöründe Öncü ve Lider 2

Faaliyet Alanlarımız 3 Anahtar Teslim Projeler Elektronik Tasarım ve Üretim Telekom Çözümleri Santral Sistemleri Tümleşik İletişim Çağrı Merkezi Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri İletişim Bazlı İş süreçleri

4 Çağrı Merkezi İşletmelerin iletişimde oldukları kişi ve/veya kurumlarla haberleşmelerini çeşitli erişim yöntemleri ile sağladıkları yazılım, donanım ve nitelikli iş gücünden oluşan sürekli destek ile devamlılığı sağlanan yapılardır.

5 Temel Hizmetler ÇAĞRI MERKEZİ Vatandaş Hizmetleri Dış Arama HEDEF : Tek Noktadan ve Performansı Detaylı Olarak Ölçebilecek Şekilde Yönetebilmek

6 Temel İhtiyaçlar Hedefler  Vatandaş memnuniyeti  Ölçülebilirlik  Servis seviyesi  Daha az kaynakla daha kaliteli hizmet  Maksimum çalışan verimliliği Kısıtlayıcı etkenler  Yasal kısıtlamalar  Karmaşık iletişim altyapıları ve entegrasyon problemleri  Bilgi güvenliği ve gizlilik Kamu kurumları hizmet birimleri kurarak vatandaşı memnun etmeye çalışıyorlar

7 Dış Arama Çözümleri Size Ne kazandırır? Tahsilat Pazarlama Anket Vatandaş Memnuniyeti Ölçümü Propaganda Hoş geldin, kutlama, tebrik aramaları

8 Verimli Çalışma Değişen tercihlere rağmen, canlı telefon görüşmesi hala en çok tercih edilen yöntemdir.

9 Verimlilik Nasıl Sağlanır? Operatörün Çalışma Döngüsü  Operatör konuşma süreleri ölçülebiliyor mu?  Konuşma sonrası güncelleme süresi ölçülebiliyor mu?  Operatörün boşta bekleme süresi ne kadar? Doğru kişiye, doğru zamanda erişim  Çağrı Sınıflandırma algoritması ?  Gerçekten doğru kişilere ulaşılabiliyor mu?  Operatörlere aktarılan numaraların ucunda gerçekten insan mı var? Telesekreter, Faks, Modem, Özel melodili çalma tonları ayrılabiliyor mu? Örnek 25 kişilik bir Ç.M için verimlilik kıyaslaması A B Operatör üretimi günlük dk Doğru çağrı sınıflandırma %9094 Aylık bakım işletim /port10090 Aynı maliyetle ulaşılan aylık vatandaş sayısı kişilik bir Ç.M için verimlilik kıyaslaması A B Operatör üretimi günlük dk Doğru çağrı sınıflandırma %9094 Aylık bakım işletim /port10090 Aynı maliyetle ulaşılan aylık vatandaş sayısı Port başı servis bakım maliyetleri 9 Senelik bakım işletim maliyetim ne kadar ?  Senelik bakım destek maliyetlerim?  Sistemim sürekli ayakta mı?  Inbound operatörlerimi aynı zamanda outbound olarak kullanabiliyor muyum Verimli Çalışma için Ufak Detaylar

10 Verimli Çalışma Aynı İşi Farklı Sayıda Çalışanla Gerçekleştirebilirsiniz 25 KİŞİ İLE VERİMLİ SİSTEM

11 Dış Arama Şekilleri Ön İzlemeli Arama (Preview ) Müşteri temsilcisi arama yapmadan önce arayacağı müşteri bilgisini ekranında görür ve inceleme imkanı olur. Kendisini hazır hissettiğinde aramayı başlatır Ön İzlemeli Arama (Preview ) Müşteri temsilcisi arama yapmadan önce arayacağı müşteri bilgisini ekranında görür ve inceleme imkanı olur. Kendisini hazır hissettiğinde aramayı başlatır Ayarlanabilir Hızda (Progresive) Müşteri temsilcisinin çağrısı bittiği anda yeni bir arama başlatılan yöntemdir. Preview Dialing’den farkı; arama başlatma kontrolünün müşteri temsilcisine verilmemesidir Ayarlanabilir Hızda (Progresive) Müşteri temsilcisinin çağrısı bittiği anda yeni bir arama başlatılan yöntemdir. Preview Dialing’den farkı; arama başlatma kontrolünün müşteri temsilcisine verilmemesidir Tahmin Ederek (Predictive) Sistem, operatörlerin ne zaman müsait olacağını tahmin ederek onlar daha konuşmalarını bitirmeden yeni arama teşebbüslerinde bulunur. Tahmin Ederek (Predictive) Sistem, operatörlerin ne zaman müsait olacağını tahmin ederek onlar daha konuşmalarını bitirmeden yeni arama teşebbüslerinde bulunur. Elle Arama (Manual ) Dış arama yapan operatörler, önlerindeki telefondan aranacak müşteri listesine bakarak tek tek telefon numarası çevirip bu müşterilere ulaşmaya çalışırlar. Elle Arama (Manual ) Dış arama yapan operatörler, önlerindeki telefondan aranacak müşteri listesine bakarak tek tek telefon numarası çevirip bu müşterilere ulaşmaya çalışırlar.

12 Verimlilik Testleri Karel Olarak Yaptığımız Bazı Testlerin Sonuçları

13 Kurumunuzun Verimliliğini Arttırın Elle aramaya göre yaklaşık 3,5 kat fazla müşteri Vatandaş listesinde doğru sınıflandırma yapma Uygun işletim bakım maliyetleri % Otomatik Dış Arama Sistemi Çağrı Sınıflandırma Uygun Servis Bakım Maliyetleri

Teşekkür Ederiz !