Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
İNTERNET.
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Facebook Reklamları.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
DİDEM GÖRGÜLÜ ÖZGE ÇELİK ÜLKELER : AMERİKA İNGİLTERE YENİ ZELANDA ÇİN
 Web 2.0 bilgisayar endüstrisinde internetin bir düzlem olarak ilerlemesiyle bir işletme devrimi ve bu düzlemin kurallarını başarı için anlamaya çalışmaktır.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
Girişimci: Candan İŞVEREN
KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
YONT401 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
E- Ticaret Altyapısı.
E-Ticaret: Dijital Pazarlar, Dijital Ürünler
Yazılım Geliştirme Projesi
ne yapar? tweety, timisi Creative tarafından geliştirilmiş bir yazılımdır. tweety, belli bir lokasyonda tweet atan kullanıcıları tespit eder ve bu kullanıcılara.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
E-Ticaret: Dijital Pazarlar, Dijital Ürünler. 1. Aynı Anda Her Yerde Olma » E- ticaret her zaman her yerdedir. Bu evdeki, işyerindeki bilgisayarınızdan.
Mobil Pazarlama İletişimi Uygulamaları
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
İZİNLİ PAZARLAMA.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
Reklam Brief Süreci Mart 2011.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
HTML HTML Nedir? HTML Ne İşe Yarar?. HTML (HyperText Markup Language / Hareketli-Metin İşaretleme Dili) basitçe, tarayıcılarla görebileceğimiz, internet.
Ayşegül ARSLAN.
DATA CENTER.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
IP ve MAC Adresleri Geçtiğimiz ders… IP Adresi DNS Sunucusu MAC Adresi
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Web Tarayıcıları Kullanıcıların internete girmek içi kullandıkları yazılımlardır. Çıkış tarihine göre bazı web tarayıcıları : 1- Internet Explorer –
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlama nedir? • Yeniden Pazarlama, web sitenizi ziyaret eden ancak satın alma ya da kaydolma gibi istenen bir eylemi gerçekleştirmeyen kullanıcılara reklamlarınızı yeniden göstermenin bir yoludur • Hedef kitlenizle iletişimde kalmanın güçlü bir yoludur ve pazarlama kampanyalarınıza yönelik yatırım getirisini önemli ölçüde iyileştirebilir Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlamanın avantajları nelerdir? Daha Fazla Alaka Düzeyi, Daha Fazla Olası SatışDiğer kampanyalarınızın alaka düzeyini artırmaya yönelik bir çözüm. Doğru mesaj ile doğru insanları hedefleyin KapsamGoogle Görüntülü Reklam Ağı tüm dünyada milyonlarca benzersiz İnternet kullanıcısına ulaşır Mesaj evrimiPotansiyel müşterileriniz sitenizi ziyaret ettiğinde genel bir mesajdan bölümlendirilmiş bir mesaja kadar özelleştirme imkanı Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Nasıl çalışır? Bir kullanıcı web sitenizi ziyaret eder ancak bir satın alma işlemi yapmaz ya da bir eylemi tamamlamaz Google, tarayıcınızı ziyaret ettiğini göstermesi için kullanıcının tarayıcısına bir “çerez” yerleştirir Kullanıcı web sitenizden ayrılır ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki diğer web sitelerinde gezinir “Çerez”, reklamınızın bu GDN sitelerinde gösterilmesini tetikler. Bu da bu kullanıcıya reklam yapmanız için size yeni bir fırsat sunar Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlama öncesinde kitleniz. • Kullanıcılar ürün ve hizmet arar • Kullanıcılar, kıyaslama ve karşılaştırma yapar; satın alırken yanlarında olmanızı sağlayıp sağlayamayacaklarını değerlendirir Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama • Web sitenizi daha önce ziyaret eden kullanıcıları hedefleyin • Ziyaret ettikleri her yeni site için reklamınız yeniden sunulur ve Web'de tarama yaptıkları sürece işletmeniz onlara hatırlatılır Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları Yeniden Pazarlama ile Kitleniz.

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Nasıl işime yarar hale getirebilirim? • Kilit nokta çok ustaca belirlenmiş mesajlara sahip olmaktır – harika bir teklifle müşterileri web sitenize çekin • Sitenizi ziyaret eden, ancak dönüşüm gerçekleştirmeyen kullanıcıları hedefleyin • Bir çevrimiçi formu doldurmaya başlamış ama tamamlamamış olan müşterileri hedefleyin Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Sonuç. Neden Yeniden Pazarlama kullanmalıyım? Yeniden Pazarlama sonuç verir. • Genellikle, yeni ziyaretçiler ilk ziyaretlerinde dönüşüm gerçekleştirmez • Doğru mesajla doğru kullanıcıları yeniden hedefleyin ve dönüşümleri artırın Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Google ile Yeniden Pazarlama'nın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin :iletişime geçin Teşekkür ederiz.