Ferhan ERİM Numil-Aykanlar Ege Akdeniz Satış Müdürü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Advertisements

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
SATIŞTA «8» ALIŞKANLIK.
Lojistik Yönetimi Ders – V
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Satışta İletişimin Rolü
Google Analytics Nedir?
Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Sunum & Follow teknikleri Sunum & Follow – Ataner Şapçı.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
DİNLEME KONUŞMA VE ELEŞTRİ ADABI
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
TGSD Başvuru Formu Dikkat Edilecek Hususlar
İŞLETMELERDE PAZARLAMA YÖNETİMİ 1
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Satış Saha Planlaması B.ÖZTÜRK 12.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
DUYMAK MI, DİNLEMEK Mİ?.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
-İLETİŞİM- SUNUSU.
BİLİNÇLİ TÜKETİM ARİTMETİĞİ
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Pazarlama Giriş 1 1.
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE İLETİŞİM
1 SINAV KAYGISI Fahrettin DEMİR Kurumsal ve Kişisel Gelişim Danışmanı Tel :
ETKİLİ İLETİŞİM.
HAZIRLAYAN: YILDIZ GÖKALP
İLETİŞİM VE EMPATİ.
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Sorular Şekil1. Sorular Şekil 2 Sorular 1)Şekil 1 ve Şekil 2’de listelenen bölümlendirme boyutlarını gözden geçirin ve bugün bir saat almak isteseniz.
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
İZİNLİ PAZARLAMA.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sağlıklı İletişimin Vazgeçilmez Öğeleri
İLETİŞİM.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Diksiyon ve Güzel Konuşma 1. Hafta
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Pazarlama Giriş 1 1.
Şirket Adı İş planı sunusu.
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır. Katılımcılardan “iletişim” kavramının tanımın.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SATIŞTA İLETİŞİMİN ROLÜ.
İŞ MODELİNDEN İŞ PLANINA GEÇERKEN
İLETİŞİM NEDİR??.
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

Ferhan ERİM Numil-Aykanlar Ege Akdeniz Satış Müdürü “Etrafımızdaki kişileri oldukları gibi değil, kendi olduğumuz gibi görürüz.” Bireysel Satış Ferhan ERİM Numil-Aykanlar Ege Akdeniz Satış Müdürü

Ajanda Satış Nedir? Satışta İletişimin Önemi Nedir? Satışta Kişiler arası iletişim Nasıl Yönlendirilir? Markaların İletişimi Şimdi reklamlar Satış&Pazarlama Ortak Dili “İkna Edici Satış”

Atasözleri ve Deyimler Satış Nedir? Türk Kültüründe Satış Atasözleri ve Deyimler 30 örtüşen

Satış Nedir? Türkçe Deyimler satışa gelmek;  Uydurma bir sebeple ortada bırakılmak.  kör satıcının kör alıcısı olur,  herkes dengiyle iş yapar. ağız satmak,  yüksekten atarak kendini övmek. bir pula satmak  bir kimseyi bir çıkar uğruna harcamak. caka satmak  gösteriş yapmak, çalım satmak, haraç mezat satmak  açık artırma ile satmak. kendini ağır (ağırdan) satmak   nazlanmak, gönülsüz davranmak kendini satmak   kendisinde olmayan iyi nitelikleri varmış gibi göstermek Müslüman mahallesinde salyangoz satmak…….

Satış Nedir? Türkçe Atasözleri arpacıya borç eden ahırını tez satar.  bir iş borçla sağlıklı bir biçimde yürütülemez. Atasözü yaman komşu, yaman avrat, yaman at; birinden göç, birin boşa, birin sat…

Satış Nedir? Satış: Herhangi bir ürünün,fikrin,hizmetin belirli eder ve koşullar altında paraya çevrilebilmesi için satıcı ile alıcı arasında yapılan anlaşmadan doğan işlemdir.

İletişim İletişim süreci; Bilgiyi ALMAYI. Bilgiyi DOĞRULATMAYI. Satışta İletişimin Önemi Nedir? İletişim süreci; Bilgiyi ALMAYI. Bilgiyi DOĞRULATMAYI. Kendi bilgimizi AKTARMAYI. İçerir.

Dünyada ‘tekrarlanmayacak’ tek şey ilk izlenimdir. Satışta İletişimin Önemi Nedir? Dünyada ‘tekrarlanmayacak’ tek şey ilk izlenimdir. İlk 20 saniye! Öğrenim: İlk intibah çok önemlidir.

Satışta iletişim Oranları Satışta İletişimin Önemi Nedir? Satışta iletişim Oranları % 80 % 20

ÇİN ALFABESİNDE DİNLEMEK, SEN GÖZLER KESİNTİSİZ KULAK İLGİ KALP Satışta İletişimin Önemi Nedir? ÇİN ALFABESİNDE DİNLEMEK, SEN GÖZLER KESİNTİSİZ İLGİ KULAK KALP İFADELERİNDEN OLUŞUR.

* Ne söyleyeceğimizi ve İletişim Satışta İletişimin Önemi Nedir? * Ne söyleyeceğimizi ve * Bunu ne zaman söylemenin daha uygun olacağına bilmek, * Nerede söylemenin doğru olduğuna karar vermek, * En iyi nasıl söyleneceğini düşünmek, * Olayları basitçe anlatabilmek, * Akıcı bir dille ve karşımızdaki kişiyle göz kontağı kurarak konuşabilmek, * Dikkati yoğunlaştırmak ve verdiğimiz mesajların alınıp alınmadığını fark edebilmek tir.

Etkili İletişim İçin 5 Kural Satışta İletişimin Önemi Nedir? Etkili İletişim İçin 5 Kural  SORU SORUN  DİNLEYİN  EMPATİ KURUN  İLGİ UYANDIRIN  ORTAK DİLİ KONUŞUN Jargon videosu

Jargon

Yüzyüze Açık İletişim MÜŞTERİ SATIŞÇI İhtiyaçlar İstekler Para Şartlar Satışta İletişimin Önemi Nedir? Yüzyüze Açık İletişim MÜŞTERİ SATIŞÇI İhtiyaçlar İstekler Para Şartlar Sınırlamalar Ürünler Hizmetler Pazar Bilgisi İş Bilgisi Fikirler Öneriler

Huni Tekniği 1 2 3 4 Satışta İletişimin Önemi Nedir? Cevap vermesi için motive edin 2 Rahatlatmak için açık uçlu Sorular sorun Yumuşak geçişle Yönlendirici sorular sorun 3 4 Cevaplarını özetleyin ve Kapalı uçlu sorular sorun

Hedef Odaklı İletişim Satışta İletişimin Önemi Nedir? NET VE SPESİFİK OLUN ANLAŞILABİLİR SORULAR SORUN BİR ÖNCEKİ CEVAP İLE İLİŞKİLENDİRİN ORTAK DİLDE SORUN SORULARI TEK TEK SORUN BEKLENTİLERE ODAKLANIN MANTIK SIRASI KURUN

İletişim Kurarken KELİMELER % 7 TONLAMA,DİKSİYON % 38 BEDEN DİLİ % 55 Satışta İletişimin Önemi Nedir? İletişim Kurarken KELİMELER % 7 TONLAMA,DİKSİYON % 38 BEDEN DİLİ % 55

“KENDİMİZ HAKKINDA SÖZCÜKLERİN ASLA VEREMEYECEĞİ MESAJLAR VERİRİZ.”

İnsanlar ne dediğinize değil, ne yaptığınıza bakar.

Markaların İletişimi Şimdi reklamlar

Işıl Işıl

GOLD

Lactamil

Marka mesajları kişisel satışa nasıl yansıtılır?

80/20 Kuralı İkna edici satış Nedir? Satışın %80’i yeteri kadar büyük bir ““NEDEN” bulmakla ilgilidir. “NASIL” satılacağı işin %20’si dir.

Müşteri(Parekendeci) Faydalar Neden Satın Alırlar? Alışverişçi Değer(Özellikler) Müşteri(Parekendeci) Faydalar Müşterilerimiz bir ürünün işlerine ne katkı sağlayacağıyla ilgilidirler Ürünün kendisiyle daha az ilgilidirler.

Fayda – Özellik İkilemi Özellik:Sunduğumuz ürün veya hizmete ait olan bir niteliktir. Avantaj:Özelliğin müşteriye olan faydası Fayda:Avantajın müşteri için taşıdığı değer ve kullanımdan elde ettiği yarardır.

Faydalar Müşterilerimizin çoğunu ilgilendiren bazı faydaları şöyle sıralayabiliriz: Daha fazla kar sağlamak Maliyetleri azaltmak Satışları artırmak Para tasarrufu sağlamak Zaman tasarrufu sağlamak

İkna Edici Satış İkna Edici Satış, müşteri bilgisiyle başlayan ve somut sonuç ile biten mantıksal bir süreçtir. İkna Edici Satış, hedeflerimize nasıl ulaşacağımız konusunda planlama yapmamıza yardımcı olur. İkna Edici Satış, müşterilerimize cazip gelen faydaları ele alır.

Özellikler konuşturur İkna Edici Satış Özellikler konuşturur Faydalar sattırır Satış-1 ve 2 videosunu göster Ana Fikir:Burada özelliklerimi vurguladı faydalarımı?

Satış 1

Satış 2

İkna edici Satış Formatı Akış IV I III Alıcı ilgilenmiyorsa ilgileniyorsa İhtiyacı belirle Durumu Özetle Gerçek ihtiyacı Bir sonraki adımı öner Kapa Faydaları güçlendir Nasıl çalıştığını anlat Fikri Kur II V Özellikler konuşturur, Faydalar sattırır.

ODAK “YAPACAKTIM” “YAPABİLİRDİM” BAŞARI BECERİ İSTEK “YAPILABİLİRDİ”

Satış ve Pazarlama Tutarlılığı

“Pazarlama, müşteriyi şirkete getirmek, Satış ise müşteriyi eli dolu göndermektir.”

Sabrınız için teşekkürler….