Taksinet A.Ş. Taksi İşletim ve Yönetim Sistemi Proje Tanıtım Sunumu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
el ma 1Erdoğan ÖZTÜRK ma ma 2 Em re 3 E ren 4.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
ULAŞIMDA ENERJİ VERİMLİLİĞİ
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Araç Takip ve Yönlendirme Sistemi
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
VAKIFBANK - DEVLET DENETİM ELEMANLARI DERNEĞİ KREDİ KARTI ÇALIŞMASI
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Selda Aydın Seyhan Kamçı
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
ÇALIŞMA VE DİNLENME SÜRELERİ
TOKKDER Operasyonel Kiralama Sektör Raporu 2012 Yıl Sonu
İcra Kurulu Başkan Yardımcısı
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 05 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Park Plus Pool Park Ödeme Hizmetleri
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
TETAŞ TK 452 MODEL TAKOGRAFIMIZ VE
Meslektaşlarımızın Ücret Almadan Hizmete Devam Etmesi. Haksız Rekabette Sorunlar.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ARALARINDA ASAL SAYILAR
1 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-2008 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİT ÇALIŞMALARI.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Matematik 2 Örüntü Alıştırmaları.
GÜNCEL EKONOMİK GELİŞMELER VE 2008 OCAK-HAZİRAN DÖNEMİ MERKEZİ YÖNETİM BÜTÇE UYGULAMA SONUÇLARI KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 10 Temmuz 2008 T.C. MALİYE.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Mayıs 2012.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
TAŞIT TANIMA SİSTEMİ Bu sistem, 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
ATC Araç Takip Sistemleri
Akıllı Ulaşım Sistemleri
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
1. 2 İşletmelerin genel amaçları 3 Değer Arttırma: İş letme piyasa de ğ erini hissedarları açısından maksimum yapmalıdır 4.
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
1 Kısa Vadeli Kredi Maliyetlerinin Tahmini Yıllık Yüzdesel Maliyet  Farklı vadelerdeki kredileri karşılaştırabilmek için kredi maliyetlerinin belirlenmesinde.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
1 ŞEKERBANK BİREYSEL BANKACILIK Kasım/ TÜRKİYE’DE BİREYSEL BANKACILIK-İLKLER.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 15 Ekim 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
ÖĞR. GRV. Ş.ENGIN ŞAHİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ.
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Sunum transkripti:

Taksinet A.Ş. Taksi İşletim ve Yönetim Sistemi Proje Tanıtım Sunumu

Taksinet Teknoloji A.Ş. Proje Sunumu Konu : Taksinet Proje Sunumu Sunucu Birtan PABUÇCU | Yön.Kur.Bşk.Yrd. Tel +90 (212) 481 34 47 (PBX) +90 (212) 481 34 48 Faks +90 (212) 481 34 49 Web www.taksinet.com E-Posta bilgi@taksinet.com.tr

The vision of Taxitronic on Flexible Transport Services By Taksinet Manager software and development

Taxitronic Kısa Tanıtımı Sektörel Gelişimi

Taxitronic Tanıtımı TAXİTRONİC  Markası İnterfacom SA ait ispanyol menşeli bir şirkettir. Kuruluş tarihi ile 85 yıldan beri 18 ülkede faaliyet göstermektedir.  18 ülkede tamamen taksi taşımacılığı odaklı 25 distribütör ağı Bünyesinde 40 aktif çalışanı ve dünya geneli 20.000 den fazla çalışan Başta ABD, İngiltere ve AB ülkelerinde pazar lideri 1700'den fazla taksi filo sahiplerini sistem ile donatmıştır. Taksi ulaşım sistemlerinde dünya pazar lideri (% 60- %65) 500.000 den fazla taksimetre 340.000 yakın GPRS sistemli Kendi yazılım ve geliştirme departmanı ; Taksi Rezervasyon Taksi Merkez Yönetimi Taksi Seyahat Planlama Taksi Sevk ve İdaresi Müşteri ve Taksi SMS Yazılımı Elektronik Ödeme Sistemi Online Araç Durumu ve CBS Yolculuk Veri Kayıtları Detaylı bilgi için : http://www.taksinet.com/sirket/taxitronic

Taksinet Kısa Tanıtımı Sektörel Gelişimi

Taksinet A.Ş. Kısa Tanıtımı Taksinet A.Ş. firmasının kurulma prensibi iki ana unsuru ihtiva eder; Taksimetre satış ve teknik destek Taksi işletmeciliği Tamamlanan Çalışmalarımız Taksinet donanım üreticisi değil, sistem entegratörüdür. Tamamen Taksilere ve Taksi müşterilerine odaklı projeler üretir. Türkiye Taksi sektöründe 30 yıllık deneyime sahiptir. Dünya piyasaları ile entegre çalışabilme 18 ülke 600.000 Taxitronic kullanıcısı ile Saha çalışmaları ile banka, kurum ve kuruluşlar ile taksiler arası köprü firmadır. İnterfacom SA firması Know-How sistem transferi ve uygulayıcısı Ulaşımı zarar eden değil, kar eden bir sektöre dönüştürür. Taksi ile taşımayla sınırlı kalmamak üzere alternatif gelir kaynakları yaratır. Araç giderlerini azaltır. Ülkemize gelen turistlere güvenli Taksi yolculuğu sağlar ve ülke prestijine katkı sağlar. Taksilerin müşteri potansiyelini arttırır ve boş seferleri azaltmada katkı sağlar. Taksinet A.Ş. Yetkilileri tarafından geliştirilen projenin dünyada benzerine nazaran çok daha gelişmiş bir sistemdir. Dolayısı ile uygulanacak bu proje ile dünya piyasalarına açılına bilinecek olup dünya taksi piyasasında rol model oyuncu olan Taxitronic markası ile hızla büyüyeceği düşünülmektedir. Detaylı bilgi için : http://www.taksinet.com/sirket

Taksi Çalışma Döngüsü Kısa Tanıtımı

Yaşlı ve Görme Engelli Müşteri İstanbul Taksileri Araç Galerileri 14 Galeri 4-5.000 Taksi Plaka Sahibi 17.943 Taksi Taksi Şoförleri 35-40.000 Şoför Müşteri 1.000.000 Kişi/Gün Taksi İşletmecisi 12.000 Taksi Yaşlı ve Görme Engelli Müşteri 350.000 Kişi/Gün

Taksi Şikayet İstatislikleri

Taksinet A.Ş. Projesi Müşteri Odaklı Pazarlama Stratejisi

GoboxPOS Resimler

Müşteri Kategorileri Bireysel Müşteri Kurumsal Müşteri Turizim Müşteri

Müşteri Kategorileri Kurumsal Müşteriler Turizm Müşterisi Taksinet olarak hedef planımızda müşterileri 3 (üç) bölüme ayırıp bu bölümlere ayrı Ayrı kampanyalar, hizmetler ve çalışmalarla Taksi müşterisini artırmak amacındayız. Kurumsal Müşteriler Kurumsal firmalarla anlaşmalar imzalayarak (TaksinetKart) ile şirket bünyesinde yolculuk edecek kişilere verilecek ve şirkete ay sonu itibariyle fatura edilecektir. Böylece art niyetli şirket çalışanı kalmayarak şirket dilediği an ve geriye dönük kendisine verilecek şifre ile aracın konumunu hızını sorgulaya bilecektir.   Turizm Müşterisi Turizm firmaları ve otelleri ile anlaşarak turist müşterilere güven içinde hizmet verilip kalite ve güven ortamı oluşturulacaktır. Çağrı merkezi aracılığı ile yabancı dil konusunda sürücüye ve taksi kiralayan turist müşteriye asist hizmeti verilecek olup TaksinetKart ile ödeme alınacağı için fazla ücret ödemek zorunda kalmayacaklardır. Bireysel Müşteriler Bireysel müşterilere verilecek kartlarla Taksi ücretini ödeye bileceği gibi sık yolculuk kullanımında müşterilerimize indirimler ve kampanyalar yapılacaktır. TaksinetKart ile ödemelerini yapa bilecek ve her zaman rezervasyon ile taksi hizmeti alabileceklerdir.

Elektronik Ücret Toplama Sistem Nasıl Çalışıyor ? Anonim kart veya kurumsal kartlar ile yolculuk sağlanır. Kartlara dolum kredi kartından otomatik yüklenir. TaksinetKart taksimetrede okutularak ödeme yapılır. Araçlar gün sonu alarak hakkedişlerini kendileri takip edebilir. Taksinin anlaşılan günde hakkedişleri ödenir. Müşteri memnuniyeti sağlanır. Taksi müşterisini artırır. Rezervasyonlu taksi hizmeti sağlanır. Taksi bilgi fişi ürete bilir. Ödeme Müşteri Kart Ödeme Bilgi Fişi Faydalar : Art niyet vb nedenlerle oluşabilecek kayıpların engellenmesi, Hassas raporlama ve kullanım kolaylığı, Kart kontrol ve idaresi, Güvenli kullanım, Gelişen müşteri memnuniyeti. Yeni Uygulamalara açık mimari

Kurulacak Sistem

Müşteri Taksi Yolculuk Kronolojisi Taksi İşletme İşleyiş Hiyarşi Müşteri Taksi Yolculuk Kronolojisi

Yolcu Bilgi Ekranı TaksiTV

Ön yolcu koltuğu arka başlığına yerleştirilen ekranlarda; Araç içi Yolcu Bilgilendirme (YBE) Araçlarda bulunan TaksiTV’ler ile yolculuklar keyfe dönüşmektedir. Gidilmekte olan güzergahın navigasyon bilgisi, Son gidilecek lokasyon için otobüs hat ve durak bilgileri Saat ve tarih, Hava durumu, Ödeme seçenekleri Güncel haberler, kent haberleri, duyurular, Reklam kuşağı, faydalı anons ve bilgilendirmeler anlık olarak sesli ve görsel olarak yolculara aktarılır. Sistem bir merkezden yönetilmekte ve araçlardaki ekranlar farklı gruplar halinde değişik içeriklerle beslenebilmektedir. Ön yolcu koltuğu arka başlığına yerleştirilen ekranlarda;

Taksinet A.Ş. Projesi Taksi İşletmecisine Faydası

Taksiler için Faydaları Taksi gelir tahsilatının işletmeci tarafından kontrol altına alınması Alternatif ekstra gelir kaynakları (GSM, Reklam) Taksi işletmecisinin banka POS hesabına hasılat geçişi Elektronik ücret toplama, Nakit bulundurma riskinin azaltılması Termal yazıcı ile Taksi bilgi fişi Çalışan sürücünün online takibi, güvenliği Araç içi sürücüler arası detaylı raporlama Kart müşterisi ile yüksek ciro yakalama Otomatik Araç takip, Güvenlik, Asistans ve Servis hizmetleri Araç içi yolcu bilgilendirme (YBE)&(Taksi TV) Akıllı çağrı merkezi yolcu temini (Bravo®) TaksinetKart puantaj ile ücretsiz hizmetler İndirimli yakıt imkanı Ucuz yedek parça ve periyodik araç bakımları Sisteme kayıtlı sertifikalı sürücü temini Araç resmi işlemleri (Sigorta, Alım-Satım v.b.) Daha az bekleme süreleri ile daha hızlı ulaşım ve yakıt tasarrufu sağlanması Karşılıklı seferler ile aracın boş gezerek zararının önlenmesi

Taksinet A.Ş. Projesi Taksi Müşterisine Faydası

Taksi Sürücüsü Sebep-Sonuç-Fayda Bozuk para bulundurma zorunluluğunun ortadan kalkması. Kart sahiplerine özel indirimli tarife nedeniyle ucuza ulaşım imkanı. Kart kullanımının şehirde yaygınlaşması halinde ilave kazançlar. TaksinetKart’ın Kurumlara satışı ile ulaşım giderlerinin muhasebeleştirilme imkanı. Hızlı ve planlı ulaşım nedeniyle zaman tasarrufu. Taksinet TV ile diğer ulaşım birimleri ile entegrasyon imkanına kavuşma. Taksi taşıma araçlarında kayıp eşya mağduriyetlerinde muhatap kuruluş Temiz müşteri araçlarla seyahat ve müşteri odaklı seyahat Sistem tarafından yolculuk sonuna güven ile yolculuk Taksinet TV reklamlarından hediye km kazanma Turistlere ülke ziyareti boyunca TaksinetKart ile yolculuk

Taksinet A.Ş. Projesi Taksi Görme Engellilere Faydası

Altı Nokta Körler Derneği Taksinet A.Ş. Altı Nokta Körler Derneği Protokolün Kapsamı; Çağrı merkezi iş emri ile Taksimetrenin belli priyotlar halinde ücreti sesli okuması Çağrı merkezi iş emri ile Semt, Sokak isimlerinin navigasyon ile sesli bildirimi Sisteme Üye taksilerde dernek üyelerine TaksinetKart ile %10 indirim uygulaması Çağrı Merkezi ses kimliği ile kişileri tanıma ve taksi çağırma Görme engelli vatandaşlarımızın kaybolmaları halinde taksi ile yardıma gerek kalmadan ulaşımını tamamlama Taksi TV ile reklam promasyon ve sürpriz kampanyalardan yararlanma Dernek vasıtası ile kurs almış üyelere çağrı merkezi personel alımı

Taksi Çağırma ve Kalite Kronolojisi

Taksi Yönlendirme Şeması

Sistem Kalite Takibi ve Şeması

Taksinet A.Ş. Manifestosu HEDEFİ İÇERSİNDEDİR. TAXİTRONİC VE ÇALIŞANLARININ İŞLETMECİLİK İLE TAKSİMETRE ÜRETİMİ KONUSUNDAKİ 85 YILLIK DENEYİMLERİYLE KAZANMIŞ OLDUĞU BU DENEYİMLERİ SATIŞ VE SATIŞ SONRASI HİZMET TECRÜBESİYLE GELİŞTİREREK, MÜŞTERİLERİN BEKLENTİ VE İHTİYAÇLARINI YAKINDAN TAKİP EDİP TÜRKİYE’DE TAKSİNET A.Ş. MARKASI İLE SEKTÖRÜNDE ÖNDER BİR KURULUŞ OLMA HEDEFİ İÇERSİNDEDİR. 85 YILLIK DENEYİM SATIŞ VE SONRASI TEKNİK DESTEK MÜŞTERİ BEKLENTİLERİ

Saygılarımızla…