RMOS ORDERTAKER http://www.rmosyazilim.com Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-2278731- 2277708 Fax: 0-242-2278733.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Asansör firmaları için özel olarak geliştirilen takip yazılımı: “Asansör Otomasyon” tanıtım sunumu ve kullanım açıklamaları.
Advertisements

SentezDELUX OTEL Yönetim Sistemi
Front Office Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax:
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için 5 NEDEN !.. Perakendeciler için.
RMOS DEVREMÜLK DEVRE TATİL OTOMASYONU
Filonuza ait tüm detayları kayıt altına alın.
2012
Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
Yazıcı ve Çok Amaçlı Ofis Makineleri Yönetimi
PDKS SİSTEMİ
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
FİHRİST İdari Davalar Projesinde, dava açan kişilerin sicil,ad ve soyadları ile idari davalar şubesinde bu dosyalardan sorumlu memurların sicil,ad.
KESİKLİ ÜRETİMDE SÜREÇ YÖNETİMİ VE ÜRETİM PLANLAMANIN YAZILIM DESTEĞİ İLE YAPILMASI Tuğrul Tamtürk –Tekstil Yük. Müh. İbrahim Büket – Tekstil Müh.
Focus Kantar Otomasyon Sistemi, Firmalardaki Tartım süreçlerini daha güvenilir ve oluşabilecek usulsüzlükleri önleyecek şekilde tasarlanmıştır.
Restaurant Yönetim Sistemi
AVEA SAHA GÜCÜ OTOMASYON PROJESİ
Flash Player ©, sistemin sorunsuz çalışması için gerekli bir programdır. Sayfaları daha sağlıklı takip edebilmek için bilgisayarınızda bu programın 8.0.
Teknik Servis Programı
Servis Talebi Girişi Kullanım Kılavuzu. AMAÇ Servis aboneliğinize bağlı olarak ETG sisteminde yeni bir servis talebi oluşturarak, taleplerinizin daha.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
PRObiz Hakkında PRObiz Yazılım; Interneer’ın Türkiye’deki temsilciliğini yürütmekte olup 2004 yılından itibaren birçok başarılı projeye imza atmıştır.
Ferhat Çetin Akçalı-Projeler
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Restaurant Yönetim Sistemi
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Flash Player ©, sistemin sorunsuz çalışması için gerekli bir programdır. Sayfaları daha sağlıklı takip edebilmek için bilgisayarınızda bu programın 8.0.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİ Alper BİLGİN. BAŞVURU MODÜLÜ DAVETLER ve RANDEVULAR GÖREV ve OLURLAR DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİNİN BİLEŞENLERİ RAPORLAR.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından şirket bilgilerinin uluslararası standartlara uyumlu hale getirilmesi amacı yürütülmekte olan Merkezi Sicil Kayıt.
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax: STOK – COST CONTROL.
MUHASEBE Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax: STOK – COST CONTROL.
BENZETİM Prof.Dr.Berna Dengiz 6. Ders.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü Temel Sağlık İstatistikleri Modülü TSİM Sunumu Mayıs 2013.
TAŞIT TANIMA SİSTEMİ Bu sistem, 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
ERP KONSEPT EĞİTİMİ.
Belgelendirme Süreç Yönetim Sistemi Cevizlidere Cad.No:134/A-B Balgat / ANKARA Tel: Fax:
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Halk Sağlığı Müdürlüğü
ANALİTİK BÜTÇE MODÜLÜNDEN İHALE ONAY BELGESİ ve İHALE YÖNETİMİ İBRAHİM ARAÇ DÖNER SERMAYE.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Muhtar Bilgi Sistemi.
Elektrik ve doğalgaz sektöründe saha servis yönetimi anlayışı değişiyor. ARENA Saha Hizmetleri ve İş Gücü Yönetimi.
SEVCAN DEMİR ELEKTROY NEDİR? Öğrencilerin derse ne ölçüde katıldıklarını görmek; onların sorunlarını tespit etmek ve tüm sınıfın beraber ilerleme.
Denetim ve Ruhsatlandırma Uygulaması
BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ ESRA ÖZÇELİK
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
 Genel Bakış  Ön Rapor Yazımı  Detaylı İnceleme Riziko Sigorta Konuları Hasar İşlemleri Belgeler Giriş.
Raporlama Menüleri Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi, Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Bilgi Teknolojileri Yatırım Takip ve Raporlama Sistemi
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
VBT Bilgi Teknolojileri
Kurumsal Varlık Yönetimi Sistemi
Yeni Nesil Laboratuvar
Tablet Menü.
Restoran Otomasyon Sistemi
Tablet Menü.
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
Sunum transkripti:

RMOS ORDERTAKER http://www.rmosyazilim.com Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-2278731- 2277708 Fax: 0-242-2278733

RMOS ORDER TAKER VE OPERASYON SİSTEMİ İLE HERŞEY KONTROLUNUZ ALTINDA. Bu sistem otomasyonu sayesinde işletme içindeki işleyiş tek merkezden kontrol altına alınacaktır. Oluşacak bilgi ve raporlama sayesinde işletme gelecek planlamasını daha sağlıklı yapacaktır.

Teknik Servis Departmanına kurulacak sistem sayesinde; İşletme içindeki arıza bildirimleri, arızanın son durumu, ne sürede onarıldığı, kimin tarafından onarıldığı, onarım sırasında kullanılan malzemelerin neler olduğu bu malzemelerin maliyetleri sistem üzerinden takip edilebilir. Sistem üzerinden aynı zamanda işletme ile ilgili tüm raporlar alınacaktır. Bunların başlıcaları: En çok arıza çıkan departmanlar, Sorun giderilme süresi, İlgili departmanlarda ne tür arızaların yoğunluk gösterdiği, Personel performans raporları, Kullanılan malzeme sarfiyat raporları vs.dir.

Departmanlardan gelen arızalar Arıza Takip ekranına otomatik olarak düşer. Kullanıcı bütün arızaları aynı anda görür ve ilgili personele bildirerek gereken müdahaleyi başlatır.

Arızalarda bulunulan müdahaleye göre arıza durumu OKEY, BEKLEMEDE, SERVİS şeklinde değiştirilerek okeyleme işlerimi yapılır. Tabi ki bu işlem yapılırken geri bildirim yapılıp yapılmadığı, onaran kişi, ve hangi malzemelerin kullanıldığı belirtilerek bunlarla ilgili periyodik alınan raporların oluşması sağlanır.

Eğer herhangi bir demirbaş onarılmak için servise gönderildiyse, istek durumu “SERVIS” yapılır ve demirbaş adı ve gönderildiği yer belirtilir. Böylelikle servis gönderilen demirbaşların takibi etkin bir biçimde sağlanır.

Arıza Raporu belli iki tarih arasında ve belirtilen kriterlerde arızaların raporlanmasını sağlar.

Stok Sarfiyat Raporunda ariza onarımlarında kullanılan stok türleri miktarları, kullanılan departman,konum ve birim maliyetleri raporlanarak genel giderler arasında onarım maliyetlerinin ne kadar yer tuttuğunu ve gelecek için ne kadar bütçe ayrılması gerektiğini görebiliriz.

İstatistik raporlarında istek okeylemeleri ile ilgili (İstek alanı, İstek Cinsi, Bildiren Departman, Onaran Personel vs.) raporlar grafik olarak görüntülenir.

İstatistik raporlarında grafik tipi “Aylık Dağılım” seçilirse istek sayılarının aylara göre dağılımı grafik halinde görüntülenir.

Bakım takip sistem otomasyonu ise tesiste bulunan ve periyodik bakım gerektiren demirbaşların bakımlarının organize edildiği bölümdür. Bu bölümde demirbaşlar sisteme tanımlanır. Sisteme tanımlanan demirbaşlar ile ilgili bakım peridoları sistem tarafından otomatik olarak oluşturulur. Demirbaş bakımlarında yapılacak olan bakım sistem içerisinde belli standartlar (reçeteler) dahilinde gerçekleştirilir. Bu bakım reçeteleri bir defaya mahsus ISO standartlarında sisteme tanımlanır. Sistem bakımı gelen demirbaşları otomatik olarak uyarır. Aynı zamanda raporlamalar bölümünden bakımı yapılacaklar, bakım yapan personel, bakım tarihleri vs. gibi raporlar alınır.

Bakım periyotları sisteme girildikten sonra bakım haftası gelen demirbaş sistem tarafından uyarılarak bakim takip ekranına düşer

Bakımı gerçekleştirilen demirbaş bakım yapan personel belirtilerek okeylenir.

Bakım Raporu belli iki tarih arasında ve belirtilen kriterlerde bakımların raporlanmasını sağlar.

Sistem içersindeki HOUSEKEEPING bölümü ile de HK ile ilgili tüm isteklerin takip edildiği bölümdür. İşletme bünyesinde gelen tüm istekler ile ilgili departmanın ekranına düşer. Yetkili gelen tüm istekleri tek ekranda görerek ilgili personeli görevlendirmek suretiyle müdahaleyi başlatır. Bu bölümde de Housekeeping işleyişi ile ilgili detaylı raporlar alınabilir.

İsteklerde bulunulan müdahaleye göre istek durumu OKEY, BEKLEMEDE şeklinde değiştirilerek okeyleme işlerimi yapılır. Tabi ki bu işlem yapılırken geri bildirim yapılıp yapılmadığı ve işlem yapan kişi belirtilerek bunlarla ilgili periyodik alınan raporların oluşması sağlanır.

HK istek raporu iki tarih arası Housekeeping departmanına gelen istekler belirtilen kriterlere göre raporlanabilir.

HK departmanına gelen istekler belli tarih aralıklarında grafiksel olarak raporlanabilir.

Şikayet – Talep Modülünde Misafirlerden yada Acenteden gelen şikayetler ilgili personel tarafından sisteme yüklenir. Buraya girilen şikayetler departmanlar tarafından anında görülür.

Sisteme Girilen Şikayetlerin anlık takibi yapılarak şikayet hakkında işlem yapıldı mı yapıldıysa bu işlemlerin neler olduğu ve şikayet ile telafisi arasındaki geçen zaman anlık görülebilir.

Tüm modüllerde detaylı grafik bazlı raporlar rahatlıkla alınabilir. Misafir şikayet ve talep modülünde ise acente ve misafirlerden gelen tüm talep ve şikayetlerin girildiği ve sistem üzerinden takip edildiği bölümdür. Bu bölümden gelen tüm talep ve şikayetler girildikten sonra bunların çözüm ve cevaplanma süreçleri, bunların neleri kapsadığı, hangi departmanları ilgilendirdiği, kimler tarafından cevaplandığı, çözümü ile ilgili detayları ile ilgili detaylı raporlar alınacaktır. Tüm modüllerde detaylı grafik bazlı raporlar rahatlıkla alınabilir.

Departman kendi ile ilgili şikayeti gördükten sonra şikayet konusu ile ilgili işlem yapar ve aynı modülden okeylemesini yapar. Bu işlem anlık olarak şikayet takip modülüne düşer.

Sisteme girilen şikayetler bütün özellikleri, iki tarih arası ve istenilen kriterlere göre listelenebilir.

Şikayetler tarih aralığı verilerek ve grafik tipi seçilerek raporlanabilir. Bu raporda şikayetlerin giderilme süre ortalamaları da alınabilir.

RMOS MİSAFİR ANKET

RMOS Misafir Anket Otomasyonu ile misafirin doldurdukları anket formları sisteme pratik bir şekilde girilerek bununla ilgili memnuniyet raporları alınabilir. Böylelikle hangi departmandan memnun kalmışlar hangi departmanlarda eksiklikler var anında görülerek gerekli tedbirler anılabilir. Daha sonraki gelecek olan misafirlerin işletmeden maksimum memnuniyetle ayrılmaları sağlanabilir.

Misafir Anket Raporunda iki tarih arası istenilen kriterlerde anketler listelenebilir ve istenilen ankete direk geçiş yapılarak detaylarına bakılabilir.

Misafir Anket İstatistik Raporunda iki tarih arasında belirlenen tarih kriterinde sisteme girilen anketlerin cevap sayıları, genel içindeki yüzdesi, departman ortalaması ve genel ortalama gibi istatistiki bilgilere ulaşılabilir

RMOS ORDER TAKER VE OPERASYON SİSTEMİ ile Teknik, Bakım Onarım, Kat Hizmetleri, Misafir Talep, İstek ve Şikayetleri ile ilgili karmaşık iş süreçlerini bilgisayar ortamında takip edilerek işleyiş kontrol altına alınacaktır. İletişim: GENEL MERKEZ Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-227-8731- 2277708 Fax:0-242-227-8733 RMOS ANTALYA İRTİBAT Fevzi Çakmak Cad. Yiğit Apt. No: 53 / 3 ANTALYA Tel: 0-242-244-4582 Fax: 0-242-244-4583 İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Ardıç sok. Sistem Apt. No: 14 Kat : 3 D: 7 Mecidiyeköy / İSTANBUL Tel: 0-212-273-2101 - 02 Fax: 0-212-211-5861 BODRUM ŞUBE Artemis Cad. 26 / A Bodrum / MUĞLA Tel: 0-252-313-2949 Fax: 0-252-313-2949 MARMARİS ŞUBE Tepe Mah Ulusal Egemenlik Cad. No 22/ 6 Marmaris / MUĞLA Tel: 0-252-412-0364