Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
Advertisements

Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Kurumlarda Teknolojiyle Bir Adım Sonra OYUNUN TARAFLARI KİMLER ? 13 Eylül 2012 Doğan Aral Bilgi ve İletişim Teknolojileri Md.
Web siteniz bu kutunun içinde…
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Emre ERDEM Haziran 2013.
“IT Manager” Ünvanına Sahip Olun örnekler, kısa tanıtımlar
Strateji Tasarımı İlker acar.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
İletişimin Zamanda yolculuğu
"Farkımız; sizin markanız bizim markamız!"
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM
e. IRMAK ÇALIŞKAN-DOĞA EZGİ ERİŞ-DOĞA ÇIKAL
9. Sınıf Dil ve Anlatım ŞUBAT
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
“ YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ 20 ŞUBAT 2014 NAZİFE ŞİŞMAN.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
Bilgisayar Kullanabiliyorum Hazırlayan:Dilara Gür Bilgisayar ve biz.....
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM VE ANİMASYON GİZEM TANIŞ
İsmini "iPod" ve "Broadcast" kelimelerinin birleşiminden alan podcast, abonelik sistemi doğrultusunda kullanıcının bilgisayarına otomatik ve periyodik.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
BİT’İN SOSYAL KÜLTÜREL KATKILARI
İNOVASYON.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
BİT’İN SOSYAL KÜLTÜREL KATKILARI
YENİ DİJİTAL ÇAĞ Giriş.
Antalya Milli Eğitim Müdürlüğü 2015
Ortaklık Kurma Kütüphan-e Türkiye Tanıtım Çalışma Grubu Ankara, Ağustos 2015.
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Mobil İletişimin Gelişimi
Strategic Business Planning for Commercial Producers
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Bilgi Teknolojilerindeki Gelişmelerin Muhasebe ve Denetime Etkileri
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
Modern Taşımacılık Yönetimi Yaklaşımları 3PL 4PL ŞEVVAL OLGAÇ.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
BİT’İN SOSYAL KÜLTÜREL KATKILARI
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
BİLGİ YÖNETİMİ KAVRAMI ve GELİŞİMİ
BİG DATA (BÜYÜK VERİ) Kürşat FELEK 12/B ATL 62.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
BİT’İN SOSYAL KÜLTÜREL KATKILARI
İletişim ve Algı Yönetimi
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
Sunum transkripti:

Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…

Bilgi Yaşamsal Deneyimler İnsan BİLGİ VE İNSANOĞLU Bilgi ve insanoğlu arasında sonsuz bir döngü var. İnsanoğlu yaşamsal deneyimlerini bilgiye dönüştürüyor, daha sonra bu bilgiyi işleyip başkalarına aktarıyor. Aktarılan her bilgi başka bireylerin faaliyetleri için içerik teşkil ediyor.

İÇERİK ÜRETİMİ Şirketler, kurumlar, kişiler günlük yaşam içinde sürekli yeni içerik üretiyorlar. Bir kaza, bir açılış, konferans, spor karşılaşması, her şey bu anlamda içerik olarak karşımıza çıkıyor.

MEDYA KAYDEDER… Medya bu içerikleri farklı platformlarda kayıt altına alıp yayınlarken, biz de bu içerikleri takip ederek işliyoruz. Medya bu içeriği farklı platformlarda kayıt altına alıp yayınlıyor. Bizler, medya takip şirketleri de bu kayıtları takip ediyor ve işliyoruz. Bu işlemin sonunda sizi ilgilendiren yayınları atlamıyorsunuz. Günümüz PR anlayışı, firmaların haberlerinin yayınlanması; rakiplerin ve sektörün oluşturduğu içeriğin takip edilmesi ve analiz edilmesini gerektiriyor. Ancak ürettiğimiz içerik kısa süre içinde bu çalışma biçimini de etkileyecek.

MTM NE YAPIYOR? Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor…

Myeda Tkiap Mrzkei Myeda Tkiap Mrzkei

Medya takibi büyük teknolojik alt yapı ve yazılımlar gerektiren bir hizmet kolu. Takip ettiğimiz binlerce yayından, milyonlarca haber/reklam kupürü, TV görüntüsü, ses kaydı, ileti, tek bir data havuzunda toplanıyor. Bu verilerin her biri, ana sektör, sektör, marka, anahtar sözcük gibi farklı kategorilerde gruplanıp ayrıştırılarak, kurumlar için anlamlı hale dönüşüyor. MTM NE YAPIYOR?

PEKI YA GELECEK?... Geçmişe dönük etkinliklerin takibi ve ölçümlenmesi noktasında kupür koleksiyonu çok önemli; kurumsal hafıza için çok değerli... MTM olarak biz geçmişi kupürlerde, geleceği ise bilgide arıyoruz. Kupürlerin içindeki bilgiler sonsuz kombinasyonlarda sınıflandırılabilir ve herkesin gereksinimleri noktasında farklı içerikler oluşturulabilir.

NEDEN? Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor…

PEKİ NEDEN? Teknoloji, bilgi ve insanoğlu arasındaki döngüyü yeni bir boyuta taşıdı. Artık dünyanın en büyük kütüphanesindeki tüm kitapların içeriğine denk büyüklükteki bir bilgiyi saniyeler içinde transfer edebiliyorsunuz.

PEKİ NEDEN? Bilgi üretim, saklama ve transfer teknolojisi gelişti; kullanılan diller de bu anlamda dönüşüme uğruyor. Dolayısıyla artık sahip olunan teknoloji ile, sadece kupürler değil, kupürlerin içindeki bilgi de işlenebilir hale geldi…

TEKNOLOJİ İLE BİLGİYİ İŞLİYORUZ Eskiden sadece PR şirketleri ve kurumsal iletişim departmanları için vazgeçilmez olan sistem bir anda şirketlerin tüm departmanları için yararlı hale geldi. Teknoloji ile bilgiyi farklı şekillerde işleyerek, sadece şirket ve sektörlerle ilgili değil, şirket içindeki departmanların kendi alanlarına yönelik bilgileri de paylaşıyoruz; böylelikle her bölüm kendi mesleki literatürünü takip etme şansı yakalıyor.

YOK SATACAĞINIZA STOKTAN SATIN… • Hangi günler spor karşılaşmasının olduğunu önceden bilen bir market zinciri, stoklarını ona göre hazırlayarak, daha fazla satış yapma şansı yakalayabilir. • Medya takibinden elde edilen veriler farklı teknolojilerle işlenerek, örneğin bir şirketin stok yönetiminin daha etkili kurgulanmasına yardımcı olabilir.

TEKNOLOJİ İLE BİLGİYİ İŞLİYORUZ… Yine medya takibinden elde edilen veriler, paydaşlarınızın özel günleri, başarıları, işbirlikleri, üzüntülü günleri ile ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olabilir. Bu sayede, hedef kitleniz ile daha yakın iletişim kurma şansı yakalayarak, paydaş ilişkilerini daha etkili yönetebilirsiniz. Şirketlerin itibar yönetimlerinde paydaş ilişkileri eskisine göre çok daha önemli...

TEKNOLOJİ İŞ YAPMA BİÇİMLERİNİ DEĞİŞTİRİYOR… MTM, medyadan elde ettiği bilgilerle artık sadece kurumsal iletişim anlamında değil, tüm departmanların gereksinimleri anlamında destekler üretebiliyor. Yeni nesil medya takip teknolojileri ile, yakın zamanda hem bizim hem de paydaşlarımızın iş yapma biçimleri değişecek…

TEŞEKKÜRLER Tanyel Yılmaz Genel Müdür Yardımcısı MTM Medya Takip