A2 LİLA SINIF ÖĞRETMENLER Gülay TURHAN-Nilgün ÖNCÜ BARAK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN SAĞLIKLI UYKU PROJESİ
Advertisements

AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
DÜNYA’NIN RENKLERİ ÜLKELER ÇİN PROJESİ
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
SPOR YAP SAĞLIKLI YAŞA! A1 Lila Sınıf.
A1 TURUNCU SINIF PROJE SUNUMU
ÜSTÜN BAŞARI BELGESİ Sevgili Öğrencim Elif ÇETİN
ÜLKELER PROJESİ: JAPONYA
TED KAYSERİ KOLEJİ OKUL ÖNCESİ BÖLÜMÜ “NİSAN AYI BÜLTEN”
Sayın kaymakamım. Sayın İlçe Milli Eğitim müdürüm ve Şube Müdürlerim
DEĞERLER EĞİTİMİ MART AYI (SEVGİ).
ÖZGÜN MATERYAL GELİŞTİRME VE ÖRNEK UYGULAMALAR
18 Şubat 2013 Pazartesi 2. Sınıflar Aqua Florya Akvaryum Gezisi
SINIFTA KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
A2 BEYAZ SINIF HOLLANDA.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
(TODUP Grup C-1) GRUP KAZASIZ BELASIZ.
9. SINIF TARİH DERSİ PROJE ÖDEVİ
REHBERLİK DERS II.
ATATÜRK VE MÜZİK Atatürk insan hayatında müziğin çok önemli bir yeri olduğuna inanıyordu. 14 Ekim 1925'te İzmir Kız Öğretmen Okulu'nu ziyaretlerinde öğrencilerin.
Proje Adı: Colour My World (Dünyamı Renklendir) Proje türü: Çok taraflı okul ortaklığı Projenin Amaçları: 21.yüzyıl sınıflarını modern teknolojilerle,öğretim.
Polonya(Kurucu)-Türkiye(Kurucu)-Makedonya(Üye)
Yabancı dil öğrenirken o dilin konuşulduğu ülkenin kültürünü tanımak, Farklı bölümlerde öğrenim gören öğrencilerin de yabancı dil derslerinde ve ders.
Slayt (PowerPoint) Hazırlama
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Öğretim Durumlarını Planlama
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
EYLÜL 2013 T.C. KORGAN KAYMAKAMLIĞI Çiftlik Çok Programlı Lisesi Müdürlüğü.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
AYŞEGÜL ÖÇAL NASREDDİN HOCA İLKÖĞRETİM OKULU ANKARA 2006
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
SIĞINMACI ÇOCUKLARIN SORUNLARINDA ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ (19 MART2011 UĞUR PLAZA) MÜCAHİT ŞAHİNTÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
MİCROSOFT OFFİCE POWERPOİNT.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
ORTAOKULA GEÇİŞ.
DARICA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI…
7/… ANADOLU’DA TÜRK KÜLTÜRÜ Ad, Soyad, No
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
BÜYÜDÜKÇE DEĞİŞİYORU Z. Bugün birazdan göreceğiniz oyuncaklarla oynayacak, beslenme saatinde resimde göreceğiniz besinlerle karnınızı doyuracak, evinize.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
ÜNİTE:VERİ KONU: MERKEZİ EĞİLİM VE YAYILIM ÖLÇÜLERİ
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
ÖZEL ATABEK ANAOKULU KASIM YAŞ-KASIM HAFTA PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCuma evler Sanat-Türkçe etkinliği “L sesini tanıyalım” okuma.
ÖZEL ATABEK ANAOKULU KASIM YAŞ-KASIM HAFTA PazartesiSalıÇarşambaPerşembeCuma “Sarım Ördek” Sanat-Türkçe- Matematik etkinliği “Ne Kayıp”
İŞLEM KAVRAMI.
2013 SBS SİSTEMİ.
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
Eşleştirme Bir kümedeki her nesneyi diğer kümedeki bir nesne ile eşleme işlemine ‘birebir eşleme’ denir. Piaget’e göre eşleştirme becerisinin temeli sayı.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Erken çocukluk dönemi fen ve matematik eğitimi için ortam hazırlama
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
"Merhaba sevgili izleyiciler. İşte size ilginç bir yarışma haberi daha
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
AÇIKLAMALAR Su Festivali Raporlama Şablonu’na hoşgeldiniz. Ülkenizde Su Kaşifi finalisti olabilmeniz için öncelikle bu dokümanı doldurarak başvurunuzu.
İŞLEM KAVRAMI.
ALTIN KURALLARLA GÜVENDEYİM
RİTİM ÇALGISI İLE KISA VE UZUN SESLER
REHBERLİK DERS II.
BRANŞ BÜLTENİ.
Eşleştirme Bir kümedeki her nesneyi diğer kümedeki bir nesne ile eşleme işlemine ‘birebir eşleme’ denir. Piaget’e göre eşleştirme becerisinin temeli sayı.
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Sunum transkripti:

A2 LİLA SINIF ÖĞRETMENLER Gülay TURHAN-Nilgün ÖNCÜ BARAK 23.04.2013 PROJE KONUSU: DÜNYADAKİ RENKLER "ÜLKELER" PROJESİ A2 LİLA SINIF ÖĞRETMENLER Gülay TURHAN-Nilgün ÖNCÜ BARAK 23.04.2013

PROJENİN AMAÇLARI Kendi ülkesinin kültürü ile diğer kültürlerin benzer ve farklı özelliklerini karşılaştırma Farklı ülkelerin kendine özgü kültürel özellikleri hakkında bilgi sahibi olma Grup önünde sunum yapabilme (Dil gelişimi) becerisini geliştirme Sorumluluk alma ve aldığı sorumlulukları yerine getirme Hindistan’a ait özellikleri yansıtan resim ve materyallerle matematik çalışmalarını yapma (Eşleştirme, sıralama, gruplama, sayma, basit toplama- çıkarma, grafik oluşturma vb.) Görsel sanat etkinliklerine katılma (Hindistan müziklerini tanıma, Hindistan müziği eşliğinde yapılan danslara eşlik etme.)

HİNDİSTAN HAKKINDA NELER BİLİYORUZ? Önce beyin fırtınası yaptık.

Projede Öngörülen Uygulama Aşamaları Etkinlikler - Uygulamalar PowerPoint sunumları Göster – anlat etkinlikleri Veli katılımları Hindistan’ı tanıtmak amaçlı sınıfa konuk kişi davet edilmesi Müzik çalışmaları Hindistan’da oynanan çocuk oyunlarının oynanması Hindistan danslarının öğrenilmesi Hindistan yemeklerinin tanıtılması Hindistan’a ait ünlülerin tanıtılması (Binalar, insanlar, hayvan ve yemekler)

HİNDİSTAN HAKKINDA MERAK ETTİKLERİMİZİ ARAŞTIRDIK VE SINIFIMIZDA ARKADAŞLARIMIZA SUNDUK.

AİLELERİMİZ SUNUMLARIMIZDA BİZLERİN YANINDAYDI.

HİNDİSTAN’NIN ÖZELLİKLERİNİ TANITAN ETKİNLİKLER YAPTIK

YAPTIĞIMIZ ÜRÜNLERİ SERGİLEDİK

SINIFTA SON DANS PROVALARIMIZI YAPTIK..

VELİLERİMİZE DANSIMIZI SUNARAK BÜYÜK ALKIŞ ALDIK.

ARTIK HİNDİSTAN’I TANIYORUZ. DESTEK OLAN TÜM VELİ – İDARECİLERİMİZE VE ÖĞRENCİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.