30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli
Hoşgeldiniz
Yumurta’nın Besin Değeri Bir Yumurta; %8 Vitamin B12 %6 Vitamin A %10 Protein %4 Vitamin B6 %6 Vitamin D %3 Vitamin E %6 Folik Asit %2 Tiyomin %8 Fosfor %15 Riboflavin %4 Çinko %4 Demir Büyük bir yumurta 4.5 g yağ: günlük ihtiyacın %7.5’i, 1.5 g doymuş yağ: günlük ihtiyacın %8’i 215 mg kolesterol: günlük miktarın %7’si Yumurta besin kalitesi olarak anne sütünden sonra 2. sırada geliyor.
1978 yılına ait yumurta kategori reklamı. Retrospektif 1978 yılına ait yumurta kategori reklamı.
YumBir yumurta kategori reklamı.
Yumurta Tüketiminde ... Yumurta tüketimi hakkında çıkan olumlu veya olumsuz haberlerden etkilenir. Örneğin 1987’de yapılan bir araştırmanın «Yumurta kolestrolü arttırır.» iddiası yumurta tüketimini %16-24 arası düşürmüştür. 2006’da araştırmaların ilişkiyi çürütmesi ile tüketim rakamları tekrar yükseliyor.
Yalnız paketleme yumurtada markalaşmak için yeterli değildir.
BASILI MECRADA YUMURTA
“Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.” BASINLI MECRADA YUMURTA Ontario Eggs / “Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.”
SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA
SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA
SOSYAL MEDYADA YUMURTA 500.000 TAKİPÇİ
DİJİTAL YUMURTA
DİJİTAL YUMURTA
Incredible Reklam Kampanyası - 1
Incredible Reklam Kampanyası - 3
Incredible Reklam Kampanyası - 5
DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs 2012 Ekim ayında 20 yıl aradan sonra jingle parçasını yeniledi. Bu yenilenmenin hemen ardından 9 Ekim 2012’de Facebook takipçilerinden “Increadible eddible Eggs” jingle’ına kendi yorumlamaları getirmeleri çağrısında bulundu. Yarışmanın galibinin ödülü bir yıllık yumurta ihtiyacının karşılanmasıydı.
DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs böylece hem tüketiciyle duygusal bir bağ kuruyor, hem de user generated content yaratılmasına olanak sağlayarak word of mouse etkisi yaratıyordu.
GERİLLA YUMURTA Kanada Yumurtacılar Birliği, erken saatlerde iş başında olanlara bir sürpriz hazırlamıştı. Yumurtalı bir kahvaltı.
Apps and game generation
Yani Yumurtada Markalaşma Türkiye’de de pazar markalaşmış ve özellikli yumurtaya yöneliyor. Tüm sadece ambalajdan bir mecra uygulamasından değil mecraların etkili kullanımından geçiyor. Tüketiciyle etkileşime geçmek ve beklentilerine uygun farklılıklar sunmak daha da önem kazanıyor.
Markalaşmada Ayrışma Stratejileri Paketleme ve ambalaj Yumurtada sağlık bilinci oluşturmak Jenerik ürün anlayışını değiştirmek Premium fiyat Logo & Kurumsal İmaj Marka mesajı Sertifikalar ve sağlık standartları
ÖZELLİKLİ YUMURTA Farlılaşma ve Çeşitlilik Yumurtanızı diğer yumurtalardan ayırmak için ....
Farklılaşma ve Çeşitlilik Organik (?) Vitamin ve mineral ilaveli-omega 3 Helal Köy Yumurtası Antibiyotik kullanımını azaltmak ya da kullanmamak
Farklılaşma ve Çeşitlilik
Farklılaşma ve Çeşitlilik Sunny Queen Eggs Vejetaryen Yumurta Kampanyası Case Study
Farklılaşma ve Çeşitlilik
Keskinoğlu
Lezita
Şişman ve Umut
Migros – Günlük Yumurta reklamı
Incredible Reklam Kampanyası - 1