30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sağlıklı Beslenme.
Advertisements

• SİZİN VE AİLENİZİN SAĞLIĞI NE KADAR ÖNEMLİ
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Millî Eğitim Bakanlığı Ulusal Süt Konseyi
YUMURTANIN BESLENMEDEKİ YERİ
21 mayıs dünya süt gününüz kutlu olsun …
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
•Göz bebeğiniz çocuklarınızı ne kadar seviyorsunuz? •Onların sağlığı ve gelişimi her şeyden önemli değil mi? •Peki ya ebeveynleriniz? •Onların sağlığını,
Sosyal Medya.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
Global pazarlama stratejisi
UZUNKÖPRÜ TOPLUM SAĞLIĞI MERKEZİ
saĞLIKLI BESLENME NASIL OLMALI?
SAĞLIKLI VE DENGELİ BESLENME
ELEMENT VE BILESIKLER a) Elementler :
Üretim-Tüketim-İhracat
OKUL ÇAĞI ÇOCUKLARININ BESLENMESİNDE
BESLENME BÜYÜME VE GELİŞME, YAŞAMIN SÜRDÜRÜLMESİ VE
BEBEK GEBELİK GENÇLİK ÇOCUK YAŞLILIK BESLENME Yaşam Döngüsü.
BULAŞICI OLMAYAN HASTALIKLAR VE PROGRAMLAR ŞUBESİ
SAĞLIKLI BESLENMEDE SÜTÜN ÖNEMİ
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
SAĞLIKLI BESLENME VE BİLİNEN YANLIŞLAR
GIDALARIN SAĞLIK ÜZERİNE ETKİSİ
Dr.Ekrem Hayri Üstündağ İzmir Kadın Hast. Doğum Hastanesi
SAĞLIK Sağlık; insanın fiziksel, zihinsel ve sosyal yönden tam bir iyilik halinde olmasıdır.
EMZİKLİLİK DÖNEMİNDE BESLENME.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
HAFTA I.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
BESİNLER İNORGANİK ORGANİK.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
SAĞLIKLI BESLENMEDE SÜTÜN ÖNEMİ
SAĞLIKLI BESLENMEDE SÜTÜN ÖNEMİ
YETERLİ VE DENGELİ BESLENME
Prof. Dr. Tanju BESLER Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü.
BALIK ETİNİN İNSAN SAĞLIĞI AÇISINDAN ÖNEMİ
BESİNLER VE TÜKETİMİ.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
PROJESİ.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Doç. Dr. Ahmet UĞUR İnönü Üniversitesi İktisat Bölümü
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Dyt. Elvan ODABAŞI KANAR
Küçülen Dünya, Gelişen Yumurta Sektörü
Reklamın Amaçları.
BESİN İÇERİKLERİ İlayda ASİL 9/E 416.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
Mobil Pazarlama Karması
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
Sağlıklı Beslenme.
Sağlıklı Beslenme / 32.
BESİNLER VE DENGELİ BESLENME.
Meltem ÖZTÜRK Tahsin Perçin Batum Nezihe Figen ERSOY.
BESLENME VE DİYETETİKTE TEMEL KAVRAMLAR
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
Sağlıklı Beslenme.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Türkİye Yumurta Sektörünün Genel Sekreter YardImcIsı
YETERLİ VE DENGELİ BESLENME
YETERLİ VE DENGELİ BESLENME Vücudun büyümesi, yenilenmesi ve çalışması için gerekli olan enerji ve besin öğelerinin her birinin yeterli miktarda alınması.
YETERLİ VE DENGELİ BESLENME
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
GIDALARIN SAĞLIK ÜZERİNE ETKİSİ
Vitaminler.
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli

Hoşgeldiniz

Yumurta’nın Besin Değeri Bir Yumurta; %8 Vitamin B12 %6 Vitamin A %10 Protein %4 Vitamin B6 %6 Vitamin D %3 Vitamin E %6 Folik Asit %2 Tiyomin %8 Fosfor %15 Riboflavin %4 Çinko %4 Demir Büyük bir yumurta 4.5 g yağ: günlük ihtiyacın %7.5’i, 1.5 g doymuş yağ: günlük ihtiyacın %8’i 215 mg kolesterol: günlük miktarın %7’si Yumurta besin kalitesi olarak anne sütünden sonra 2. sırada geliyor.

1978 yılına ait yumurta kategori reklamı. Retrospektif 1978 yılına ait yumurta kategori reklamı.

YumBir yumurta kategori reklamı.

Yumurta Tüketiminde ... Yumurta tüketimi hakkında çıkan olumlu veya olumsuz haberlerden etkilenir. Örneğin 1987’de yapılan bir araştırmanın «Yumurta kolestrolü arttırır.» iddiası yumurta tüketimini %16-24 arası düşürmüştür. 2006’da araştırmaların ilişkiyi çürütmesi ile tüketim rakamları tekrar yükseliyor.

Yalnız paketleme yumurtada markalaşmak için yeterli değildir.

BASILI MECRADA YUMURTA

“Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.” BASINLI MECRADA YUMURTA Ontario Eggs / “Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.”

SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA

SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA

SOSYAL MEDYADA YUMURTA 500.000 TAKİPÇİ

DİJİTAL YUMURTA

DİJİTAL YUMURTA

Incredible Reklam Kampanyası - 1

Incredible Reklam Kampanyası - 3

Incredible Reklam Kampanyası - 5

DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs 2012 Ekim ayında 20 yıl aradan sonra jingle parçasını yeniledi. Bu yenilenmenin hemen ardından 9 Ekim 2012’de Facebook takipçilerinden “Increadible eddible Eggs” jingle’ına kendi yorumlamaları getirmeleri çağrısında bulundu. Yarışmanın galibinin ödülü bir yıllık yumurta ihtiyacının karşılanmasıydı.

DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs böylece hem tüketiciyle duygusal bir bağ kuruyor, hem de user generated content yaratılmasına olanak sağlayarak word of mouse etkisi yaratıyordu.

GERİLLA YUMURTA Kanada Yumurtacılar Birliği, erken saatlerde iş başında olanlara bir sürpriz hazırlamıştı. Yumurtalı bir kahvaltı.

Apps and game generation

Yani Yumurtada Markalaşma Türkiye’de de pazar markalaşmış ve özellikli yumurtaya yöneliyor. Tüm sadece ambalajdan bir mecra uygulamasından değil mecraların etkili kullanımından geçiyor. Tüketiciyle etkileşime geçmek ve beklentilerine uygun farklılıklar sunmak daha da önem kazanıyor.

Markalaşmada Ayrışma Stratejileri Paketleme ve ambalaj Yumurtada sağlık bilinci oluşturmak Jenerik ürün anlayışını değiştirmek Premium fiyat Logo & Kurumsal İmaj Marka mesajı Sertifikalar ve sağlık standartları

ÖZELLİKLİ YUMURTA Farlılaşma ve Çeşitlilik Yumurtanızı diğer yumurtalardan ayırmak için ....

Farklılaşma ve Çeşitlilik Organik (?) Vitamin ve mineral ilaveli-omega 3 Helal Köy Yumurtası Antibiyotik kullanımını azaltmak ya da kullanmamak

Farklılaşma ve Çeşitlilik

Farklılaşma ve Çeşitlilik Sunny Queen Eggs Vejetaryen Yumurta Kampanyası Case Study

Farklılaşma ve Çeşitlilik

Keskinoğlu

Lezita

Şişman ve Umut

Migros – Günlük Yumurta reklamı

Incredible Reklam Kampanyası - 1