Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Öğretim Materyali Tasarlama ve Materyalin Üzerinde Değişiklik Yapma
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
MERAL ÖZARSLAN BETÜL KUBAT ÖMER FARUK BAY
PowerPoint Slayt Hazırlama
ASSURE MODELİ Öğrenenlerin Analizi A Grup Üyeleri Gökhan Kerim Güler
Öğrenci davranışlarını etkileyen etmenler
/ 191 EğitimYöntemleri Mevlana Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Eğitimi Kursu 27 – 31 Mayıs 2013.
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Simülasyonların Kullanımı
Paydaşların Katılımı Süreçleri Jim Woodhill Yönetici: Wageningen International – Kapasite Geliştirme ve Kurumsal Değişim.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
Uzaktan eğitimde etkili teknikler. Uzaktan eğitimdeki eğilim verilen eğitimi aktif ve dinamik bir hale öğrenim deneyimi haline getirmek.
Konuşma Becerisini Geliştirici Yöntem ve Teknikler
Ünite Portfolyo Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
Akran destekli öğrenme
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Bir dönem ya da daha fazla yurtdışında öğrenim görmüş öğrencilerin yurtdışında olduğu dönemde gördüğü derslerin, yurtiçinde okuyacağı dönemdeki öğretim.
DİL ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Brifing ve Sunum Hazırlama Teknikleri
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1
PORTFOLYO DEĞERLENDİRME
SANAT ETKİNLİKLERİ Sanat eğitimi çocukların gelişimine uygun oyuncak seçme gibi bir mantıkla düzenlenmelidir. Oyuncak alırken oyuncağın çocukların gelişimine.
Etkinlikler ve Örnek Formlar
TAHSİN TEMİZER SİLVAN R.A.M. MÜDÜRÜ
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ PROGRAMI Program Tanıtımı
Çalışma Yaprağı.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM STRATEJİSİ, YÖNTEM ve TEKNİKLER
Adı: Burak Soyadı: ÇENDİK
ADI : AYDIN SOYADI : ARIDURU BÖLÜMÜ: TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ NUMARASI : DERSİN ADI : BİLGİSAYAR 2.
Genel Öğretim İlkeleri
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
HTML HTML Nedir? HTML Ne İşe Yarar?. HTML (HyperText Markup Language / Hareketli-Metin İşaretleme Dili) basitçe, tarayıcılarla görebileceğimiz, internet.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
ERZİNCAN DİJİTAL DÜNYA VE DİJİTAL VATANDAŞLIK internetin hızla yaygınlaşmasıyla birlikte insanlar dijital bir birey olmaya başladılar. Dijital dünyada.
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
BDE İÇİN ETKİLİ DOKÜMANTASYON OLUŞTURMA
WEB ARAÇLARI KONYA 2017.
İlk öğretim 2.sınıf 3.ünite
Kitap tanıtımı/Boor reivews
Mutluköy İlköğretim Okulu
Nergis Enmutlu Elpe Intermediate Level Specialist
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
METİN TÜRLERİ KATHARINA REISS.
Yaratıcılık Oturumu Sunucunun Adı.
2 Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri
Neden kitap okuyoruz.
Fabl metinleri.
* Konunuzu buraya yazın
İlk öğretim 2.sınıf 3.ünite
Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR.
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir. İçeriğinde çeşitli metinler vardır. Yaratıcılığı geliştirecek alıştırmalar mevcuttur. Öğrenci merkezli bir kitaptır. Öğrenci derste aktiftir. Öğrenci öğrenme süresince aktif katılım sağlarsa kitap da amacına ulaşmış sayılır.

Ders kitabı ve alıştırma kitabı hakkında kriterler ve öğrencilerin yorumları; • Ders kitabı yazı genisligi, sayfa genisligi, sayfa sayısı, renk ve kullanımı açısından Almanca temel seviyeyi öğrenen kişiler için uygunluğu, ((Küçükahmet, 2003:35-36):) • Gereksinimler açısından b2 düzeyinde hedef kitlenin yaşına uygunluğu, • Kitaplardaki alıştırma metinlerinin gruplar halinde ve tartışmaya yönelik olması öğrenim açısından konuşma ve telaffuza uygun olduğunu, • Bu kitap hakkında, b2 seviyesine gelen kitleye yönelik, anlama düzeyine uygun olduğunu, (Küçükahmet, 2003:35-36): • Gramer yapılarını gruplar halinde yapması ve öğrencilerin aktif olmasından dolayı kitabın yararlı olduğunu belirttiler. Alıştırma kitabında ise görsellik ön planda olduğu için öğrenciler daha çok aktif katılımı sağlayabildiğini söyelebiliriz..

10 Öğrenci ders kitabı ve alıştırma kitabı hakkında şu yorumlarda bulundular.

BİZİ DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ…