UYGULAMA 7 Uygulama 7.1: Bir sınıftaki öğrencilerin not ortalamasını bulan programı geliştiriniz. Verilen notlar için programınızı test ediniz. Öğrenci.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İSTATİSTİK VE OLASILIK I
Advertisements

Değişkenlik Ölçüleri.
STANDART SAPMA STANDART SAPMA.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
NUR KOTA Ş TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ Sözcükte Anlam Konusunda Eğitsel İçerikli Siteler.
SÜREKLİ OLASILIK DAĞILIŞLARI Standart Normal Dağılım
Gıda Mikrobiyolojisi Eğitimi 04 Kasım 2014, Kuşadası Prof. Dr. Kadir HALKMAN Ankara Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü 04; Sonuçların değerlendirilmesi.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
(Özkütle). Hacim: Maddenin uzayda kapladığı yere hacim denir. Hacim birimi mililitre (mL) ya da santimetreküp (cm 3 ), Litre (L) ya da desimetreküp (dm.
Merkezi Eğilim Ölçüleri (Ortalamalar)
BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ.
Örnek 1 Kullanıcının girdiği bir sayının karesini hesaplayan bir program yazınız.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Parametrik ve Parametrik Olmayan Testler Ortalamaların karşılaştırılması t testleri Mann-Whitney U testi Wilcoxon İşaretli Sıra testi BBY252 Araştırma.
DEDE KORKUT HİKAYELERİ
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
Konum ve Dağılım Ölçüleri BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
OLASILIK ve İSTATİSTİK
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
Ölçme Değerlendirmede İstatistiksel İşlemler
Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi
Üniversitenin ana sayfasından kütüphane web sayfasını tıklayınız.
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
Yrd.Doç.Dr.İstem Köymen KESER
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
T- Testİ: ORTALAMALAR ARASI FARKLARIN TEST EDİLMESİ
DEĞİŞİM ÖLÇÜLERİ.
Dersi Derste Öğren Dinle… Dinle. Not tut Tekrar et Eksiklerini tamamla
Final Raporunda olması gerekenler
1. Bernoulli Dağılımı Bernoulli dağılımı rassal bir deneyin sadece iyi- kötü, olumlu-olumsuz, başarılı-başarısız, kusurlu-kusursuz gibi sadece iki sonucu.
İŞLU İstatistik -Ders 1-.
SONUÇLAR SON SLAYTTADIR
Ünite 9: Korelasyon Öğr. Elemanı: Dr. M. Cumhur AKBULUT.
YENİ SINAV SİSTEMİ.
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
MADDE VE YAPISI SORU BANKASI
Mutlak Dağılım Ölçüleri Nispi Dağılım Ölçüleri
KESİRLERİ SAYI DOĞRUSUNDA GÖSTERMEK
BİLGİSAYAR DERSİ FİDAN ÇİFTÇİ
TEST GELİŞTİRME.
TEST VE MADDE İSTATİSTİKLERİ
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
x noktaları: -7, -4+3i ÖDEV 5 Problem:05-01
Teknoloji Fakültesi Mekatronik MTM326 Veri Toplama ve İşleme
ÖLÇÜM SİSTEMLERİ ANALİZİ
Eğri uydurma, ara değer ve dış değer bulma yöntemleri
A,B,C gibi üç değeri okuyup bu değerlerden herhangi biri sıfır’a eşit ise bu değerleri yazdıran aksi halde çarpımlarını hesaplayıp yazdıran programı program.
ÖLÇEKLER ÖLÇMEDE HATA KORELASYON
Test Puanlarının Yorumlanması: Standart Puanlar
ÇİFT ANADAL PROGRAMI GEREKLİ BELGELER Başvuru Dilekçesi Transkript
YANDAL PROGRAMI GEREKLİ BELGELER Başvuru Dilekçesi Transkript
Parametrik Olmayan İstatistik
Lagrange İnterpolasyonu:
YÜZDELER.
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
Ölçme Sonuçları Üzerinde Test ve Madde İstatistiklerini Hesaplama
Farklı örnek büyüklükleri ( n ) ve farklı populasyonlar için ’nın örnekleme dağılışı.
C SHARP UYGULAMA HAFTA -6 IF YAPISI
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kesikli Olay benzetimi Bileşenleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
HAZİRAN – ARALIK ÇALIŞMA RAPORU
RASTGELE DEĞİŞKENLER Herhangi bir özellik bakımından birimlerin almış oldukları farklı değerlere değişken denir. Rastgele değişken ise tanım aralığında.
MADDE VE YAPISI TEST.
TEST.
Sunum transkripti:

UYGULAMA 7 Uygulama 7.1: Bir sınıftaki öğrencilerin not ortalamasını bulan programı geliştiriniz. Verilen notlar için programınızı test ediniz. Öğrenci Sayısı Not 1) 63 78 82 20 71 65

Uygulama 7.2: Uygulama 8.1’ i dikkate alarak sınıfın standart sapmasını hesaplayınız. Standart sapma formülü ve programınızı test etmek için 6 öğrenicinin notları aşağıda verilmiştir. Standart Sapma: n: Öğrenci sayısı j xj 1) 63 78 82 20 71 65 (xj-x)2 (63-63.17)2= 0.03 (78-63.17)2= 219.93 (82-63.17)2= 354.57 (20-63.17)2= 1863.65 (71-63.17)2= 61.31 (65-63.17)2= 3.35 379 2502.83

Uygulama 7.3: Form üzerine rastgele yerleştirilen “Command” nesnelerini yatay ve düşey otomatik düzenleyen programı yazınız.