NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ pazarlama yönetimi genel tekrar NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © genel tekrar Pazarlamanın gelişimi Tüketici davranışları Pazar konumlandırma NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © genel tekrar Stratejik pazarlama, Ürün ve ürün geliştirme, Fiyat ve fiyatlandırma NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © genel tekrar Tutundurma çabaları Dağıtım ve dağıtım kanalları Reklam ve halkla ilişkiler kavramları NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © genel tekrar İlişki pazarlaması-gerilla pazarlaması Süreç yönetimi-markalaşma İnternet ve doğrudan pazarlama NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Prof.Dr.Dilaver Tengilimoğlu’nun Sağlık Hizmetleri Pazarlaması kitabından ve Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©