META-ANALİZ KURSU Eğitim Bilimleri Bölümü katkılarıyla aşağıdaki kurs tüm fakültemiz akademisyenlerine ve doktora öğrencilerine açık bir biçimde sunulacaktır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BLG 368 Yöneylem Araştırması Serkan Türkeli. İlk hikayemiz Biri Thales’e sorar: “Sana göre dünyada biricik devamlı olan şey nedir?” –“Ümit” der; “zira.
Advertisements

Algoritma.  Algoritma, belirli bir görevi yerine getiren sonlu sayıdaki işlemler dizisidir.  Başka bir deyişle; bir sorunu çözebilmek için gerekli olan.
AKADEMİK KARİYER Yrd. Doç. Dr. Doğan BOZDOĞAN
Önem Testleri. Örnekleme yoluyla sağlanan bilgiden hareketle; Kliniklerde hasta hayvanlara uygulanan yeni bir tedavi yönteminin eskisine kıyasla bir farklılık.
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI VERGİ MÜFETTİŞ YARDIMCISI OLUNUR ? NASIL.
Makine Öğrenmesinde Yeni Problemler YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ.
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
Uygarlığın Gelişimindeki Matematik
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bölüm I Hüseyin İlhan.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Kur’an ve Tefsir Araştırmacıları Akademik Gelişim Programı
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
Sürekli Olasılık Dağılımları
DARICA ÜLKÜN YALÇIN ANADOLU LİSESİ
Bitlis Eren Üniversitesi
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 3
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
BAŞMAKÇI HALK EĞİTİMİ MERKEZİN’DE
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
BÜTÇE HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
Ünite 9: Korelasyon Öğr. Elemanı: Dr. M. Cumhur AKBULUT.
Ünite 8: Olasılığa Giriş ve Temel Olasılık Hesaplamaları
Mutlak Dağılım Ölçüleri Nispi Dağılım Ölçüleri
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KOCAELİ-GEBZE ÖZEL YENİ UMUT TEMEL LİSESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK
Kaynak Gösterme Teknikleri
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TARIM EKONOMİSİ İSTATİSTİĞİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
NEŞET YALÇIN ANADOLU LİSESİ
PARAMETRİK HİPOTEZ TESTLERİ
Konu Başlıkları Staj başvurusunda izlenecek yol
ÖDE5024 DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Yüksek Lisans
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
Geliştirme Genel Müdürlüğü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK PSİKOLOJİSİNE GİRİŞ
Ölçmede Hata Kavramı ve Hata Türleri
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TYS102 ÖLÇME BİLGİSİ Yrd. Doç. Dr. N. Yasemin EMEKLİ
Gümüşhane Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Genetik ve Biyomühendislik Bölümü Bitirme Çalışması Poster Hazırlama Kılavuzu Poster Boyutları:
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Sunum transkripti:

META-ANALİZ KURSU Eğitim Bilimleri Bölümü katkılarıyla aşağıdaki kurs tüm fakültemiz akademisyenlerine ve doktora öğrencilerine açık bir biçimde sunulacaktır. 29 OCAK 2019 9.00-12.00 1-TEORİK BÖLÜM 30 OCAK 2019 3-UYGULAMA (Pratik yapılması) Meta-analize Giriş Meta-analiz nedir? Ne amaçla kullanılır? Anlatı derlemelerinden farkı nedir? Etki büyüklüğü, türleri ve dönüşümleri Sabit Etki Modeli-Rastgele Etki Modeli Sabit Etki Modeli nedir, hangi durumlarda kullanılır? Rastgele Modeli nedir, hangi durumlarda kullanılır? Her iki modelde hesaplama nasıldır ve farklılık nedir? Heterojenlik nedir, nasıl hesaplanır? Alt Grup Analizi Meta-Regresyon İkili veri ile meta-analiz uygulaması Ortalama fark ile meta-analiz uygulaması Korelasyon ile meta-analiz uygulaması (Bu bölümde heterojenlik, yanlılık ve sabit /rastgele etkiler modeli dâhildir) 13.30-16.00 2-UYGULAMA (Gösterim) 4- UYGULAMA (Pratik yapılması) Excel ile meta-analiz nasıl yapılır? CMA’ya Giriş (Programın tanıtılması) Veri Girişi Sabit ve Rastgele Etki Modellerinin uygulanmasının örnek veri üzerinde gösterilmesi Heterojenliğin Hesaplanması Grafik Düzenleme Alt grup analizi Metaregresyon Kurs Zamanı ve Yeri: 29-30 Ocak 2019/Eğitim Fakültesi Konferans Salonu Not: Kursiyerlerin kişisel bilgisayarlarını yanında getirmeleri rica olunur. Önceden CMA programının «https://www.meta-analysis.com/pages/demo.php?cart=B27A2410134» linkinden indirilip yüklenmesi gerekmektedir. Katılmak isteyen akademisyenlerin isimlerini yildiz.yildirim@adu.edu.tr adresine bildirmeleri rica olunur. Hedef Kitle: ADÜ Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanları ve Doktora Öğrencileri Program sonunda katılım sertifikası da verilecektir.