NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME REFORMLARI
Advertisements

24 TEMMUZ 1923 ÖNEMLİ MADDELERİYLE SİYASİ ZAFER “LOZAN”
CUMHURİYET DÖNEMİ EĞİTİM ANLAYIŞI
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ -I
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
KÜTÜPHANE VE İLGİ ALANI
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
Eğitim Alanındaki Yenilikler
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME REFORMLARI
ÜNİVERSİTE REFORMLARI
Genel HatlarIyla Hİndİstandakİ Türk SanatI
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
7/… ANADOLU’DA TÜRK KÜLTÜRÜ Ad, Soyad, No
CUMHURİYET HALK YÖNETİMİ HÜRRİYET ÇAĞDAŞLIK UYGARLIK DEMOKRASİ EŞİTLİK
MODA TASARIMCILIĞI.
TÜRKİYE.
TBMM’den geçmişte ve bugün yer alan kadın milletvekillerimiz
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
Felsefe KARİYER TERCİHİNİZ NE OLURSA OLSUN – EĞİTİMDE BİR ALAN OLABİLİR; OKUL DIŞINDA BİR ÖĞRETİM OLABİLİR; FİTNES İLE İLGİLİ BİR KARİYER OLABİLİR; - BİR.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İNSAN HAKLARI ALANINDA GEÇEN TEMEL KAVRAMLAR «İNSAN HAKLARI KAVRAMI» Prof. Dr. Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ TURİZM COĞRAFYASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ Kültür kurumları tarıhı Köy Enstitüleri. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Sanat Tasarım Fakültesi stf.nisantasi.edu.tr

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Köy Enstitüleri. Haftalık Konu Cumhuriyet aydınlanmasının yaygınlaşması ve kültürün kurumsallaşması: Köy Enstitüleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Cumhuriyetin ilk yıllarında halkın büyük çoğunluğu kırsal kesimde yaşamakta ve okur yazarlığı bulunmamaktaydı. Bununla birlikte kentli eğitimcilerin, köylerin bütün sorunlarını çözmesi imkansız görünüyordu. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Köy Enstitüleri, kırsal kesim insanının yeni kurulmuş ülke içinde kendi ihtiyaçlarını çağdaş bir şekilde çözebilmesini sağlayacak donanımda yetişmesi amacıyla 1940 yılında yasa ile kuruldu. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Aysal N. 2005. Anadolu’da Aydınlanma Hareketinin Doğuşu: Köy Enstitüleri. Ankara Üniversitesi Türk İnkilap Tarihi Enstitüsü Atatürk Yolu Dergisi 35-36. 267-282. Ankara. Kirby F. 2010. Türkiye’de Köy Enstitüleri. Tarihçi Kitabevi. İstanbul. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©