1 NOLU ARSA 2500 KİŞİLİK NÜFUS.  2500 kişilik nüfus için;  %10’ u yalnız yaşayan ve çocuksuz aileler= 250 kişi  %45’ i 3-4 kişilik aileler = 1125.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Pln 1124 şehİr coğrafyasI Konut ve yakIn çevresİnde radburn sİstemİ
Advertisements

PLN MESLEKİ UYGULAMA ESASLARI
T.C. NİĞDE VALİLİĞİ STRATEJİK PLAN EĞİTİM SEMİNERİ
Genel amaç : “TRC2 (Diyarbakır ve Şanlıurfa) bölgesinin ekonomik potansiyelini en iyi şekilde değerlendirip işsizliğin, yoksulluğun ve gelir dağılımındaki.
Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Sıralaması Araştırması
ŞALPAZARI ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
EŞME BELEDİYESİ KEMERKENT TOPLU KONUT PROJESİ
2014 YILINDA BAŞLAYAN YATIRIMLARIMIZ
Marianne schulze İnsan Hakları Danışmanı Raporlama | Göstergeler Engellilerin Haklarına İlişkin.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
ŞEHİR PLANLAMA –İMAR HUKUKU
AİLE Bir toplumda hukuki temele dayalı evlilik ve akraba bağlılığı (anne, baba, çocuklar, büyükanne ve baba ile yakın akrabalar) oluşmuş, aynı mekanda.
Dünyada Okul Öncesi Eğitim
Hazırlayan ve Sunan Ela Nur ÖZKAR TÜRKİYE’DE BULUNDUĞU YER ( ANKARA )
1.) A VE B BLOK OTOPARKINDA TESPİT EDİLEN SU SIZINTILARI.
T.C. OSMANİYE VALİLİĞİ TEMİZ HAVA EYLEM PLANI ARALIK 2012 ARALIK 2012OSMANİYE.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ,DENİZCİLİK İŞLETME ve YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ MİMARİ AVAN PROJELERİ.
ÜLKEMİZDE NÜFUS ÖZGÜR GÜVERCİN 7.Sınıf SOSYAL BİLGİLER.
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
ETKİLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
YÖNETİCİ BİLGİLERİ   NORM MEVCUT MÜDÜR MÜDÜR BAŞYARDIMCISI MÜDÜR YARDIMCISI
AYDIN ÇOCUK MAHKEMESİ İSMAİL ÇEKİN PEDAGOG
Nüfus ve Dağılışını Etkileyen Faktörler
SAYILARLA MESLEKİ AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ Öğretim yılı veri giriş işlemleri her yıl olduğu gibi 1 Ekim 2014 Çarşamba günü başlayıp, 14 Kasım 2014 Cuma.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
SANAT TARİHİ.
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
MERKEZEFENDİ İLKOKULU
ALTIEYLÜL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Hacı Akif Mahallesi Özdilek Caddesi Beyşehir/KONYA
Misyon :Akkuş İlçesinde Eğitim- Öğretim hizmetinden yararlananlara nitelikli, kaliteli eğitim hizmeti sunmak. -Akkuş İlçesindeki tüm okulları tam donanımlı.
KÜTAHYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİN TARİHİ-COĞRAFİ- EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU …… İlinin kuruluşu …….
VAZİYET PLANI A BLOK B BLOK T BLOK ALAN BİLGİLERİ ARSA ALANI: 10700m2
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
KUMLUCA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ ÖğrenciÖğretmen Okul ATATÜRK İLKOKULU ve ORTAOKULU.
Yaşlı Bakım Ekonomisinin Gelişmesinde Üniversitelerin Rolü
İŞLETMENİN KURULUŞ YERİ ÇALIŞMALARI VE KURULUŞ YERİ SEÇİMİ
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
ÇEVREMİZDEKİ RESMİ KURUMLAR
YEREL YÖNETİM BELEDİYE VE GÖREVLERİ.
RASATHANE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
GİRİŞİMSEL KARAR VERME SÜRECİ GİRİŞİMCİLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Yurdumuzda Nüfus.
 Meslek seçimi konusunda gerçekçi ve doğru karara ulaşabilmek için öncelikle kendinizi tanımalısınız.
İLÇEYİ TANITAN BİR GÖRSELLİK. SUNULAR HAZIRLANIRKEN EĞİTİM SİSTEMİ DOĞRULTUNDA İLKOKUL, ORTAOKUL,İMAMHATİP ORTAOKULLARI,İMAMHATİP LİSELERİ İLE İLGİLİ.
“Çinlilerin eğitime ilişkin çok yüksek beklentileri var
Tarım Hukuku 3.
İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ).
Birim alana düşen kişi sayısı
ÇOCUK HUKUKU’NUN HUKUK SİSTEMİNDEKİ YERİ VE ÖZEL HUKUKTA ÇOCUK HAKLARI
İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ).
T.C. BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
SERVET AKAYDIN İLKOKULU VE ORTAOKULU -1. KAT ACİL ÇIKIŞ EYLEM PLANI
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
TÜRKİYE İSTİHDAM VERİLERİ
İŞİN ADI: Nizip İlçesi Yağmursuyu Projesi Uygulama Projesi İDARE: Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi (GASKİ) Genel Müdürlüğü TARİH: 2015 ( 2 ay) İŞİN.
AİLE Bir toplumda hukuki temele dayalı evlilik ve akraba bağlılığı (anne, baba, çocuklar, büyükanne ve baba ile yakın akrabalar) oluşmuş, aynı mekanda.
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
Temel planlama elemanları
PLANLAMADA YOGUNLUK Kent bilimleri terimleri sözlüğüne göre,
YEREL YÖNETİMLER PAYLAR
A. NÜFUSUN ÖNEMİ ve ÖZELLİKLERİ 1. Nüfus Sayımları ve Nüfusun Önemi Nüfus: Belirli bir zamanda ve sınırları belirli bir alanda yaşayan insan sayısıdır.
Levent ŞAHİN, Doç. Dr. İstanbul Üniversitesi
BÖLÜM 2: VERİLERİN (DATA) TOPLANMASI
MADDE VE YAPISI TEST.
Sunum transkripti:

1 NOLU ARSA 2500 KİŞİLİK NÜFUS

 2500 kişilik nüfus için;  %10’ u yalnız yaşayan ve çocuksuz aileler= 250 kişi  %45’ i 3-4 kişilik aileler = 1125 kişi  %35’ i 5-6 kişilik aileler = 875 kişi  %10’ u 7 kişiden fazla aileler = 250kişi

250 kişi için; Yalnız yaşayan veya iki kişilik aileler  5 kat ve 2 daire üzeri 12 blok = 120 daire  İhtiyaç duyulan otopark sayısı 250/2=125

1125 kişi için; 3-4 kişilik aileler  3 kişilik aileler için; 7 kat ve 2 daire üzeri 21 blok = 294 daire  İhtiyaç duyulan otopark sayısı 294/2=147

875 kişi için; 5-6 kişilik aileler 6 kat ve 2 daire üzeri 14 blok = 168 daire  İhtiyaç duyulan otopark sayısı 168/2=84

250 kişi için; 7 veya daha fazla kişilik aileler  Toplamda 250/7= 36 dublex  İhtiyaç duyulan otopark sayısı 36 otopark

1. Kreş-Anaokulu………………..….= 2500*0,6 = 1500 m² 2. İlkokul yapısı için (Brüt)………= 2500*1,6 = 4000 m² 3. Ortaokul yapısı için (Brüt)…..= 2500*1,6 = 4000 m² 4. Aktif yeşil alanı……………….….= 2500*10 = m² 5. Sağlık Tesisleri Alanı……..…..= 2500*1,5 = 3750 m² 6. İdari Tesis Alanı………………...= 2500*1 = 2500 m² 7. Sosyal Tesis Alanı………………= 2500*1 = 2500 m² 8. Ticaret Alanı………………………= 2500*1 = 2500 m² Öğrenci sayısı toplam nüfusun %15’ i olacağından; 2500*(%15) = 375