NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ pazarlama yönetimi internette ve doğrudan pazarlama NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © doğrudan pazarlama Doğrudan pazarlama kavramının tanımlanması, amaç ve yararlarının anlatılması Doğrudan pazarlamada müşteri veri tabanı Doğrudan pazarlama çeşitleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
doğrudan pazarlama çeşitleri Doğrudan pazarlama çeşitleri nelerdir? -doğrudan posta ile pazarlama -katalogla pazarlama -telepazarlama -elektronik pazarlama -basılı medya ile pazarlama yüz yüze satış NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İnternet pazarlaması İnternette pazarlamanın tanımı, çeşitleri ve unsurları nelerdir? İnternetin ticarileşmesi İnternette pazarlamanın yararları ve sakıncaları Dünya’da internet kullanıcıları ve bazı özellikleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
İnternette pazarlama stratejileri İnternette pazarlama karmasında mamul kararları Fiyat kararları Tutundurma kararları Dağıtım kararları nelerdir? NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©