Ders 2– Motor Uygulamaları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GÜNEŞ SİSTEMİ ve GEZEGENLERİ
Advertisements

Not Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
A1 YEŞİL SINIF ‘Vücudumuz ve Mikroplar’ Projesi
Güçlendirme Egzersizleri
Döngüler.
Basit Hareketler Bilgisayar kullanıcılarını uzun bir zaman sonra bekleyen tehlikelerden bazıları: - Disk Kayması - Bilek,Diz ve Dirsek Kireçlenmesi - Omuz.
DÜZEN KUŞAĞI ÖRÜNTÜLER FRAKTAL SÜSLEME ÖTELEME.
KLAVYE KULLANIMI.
TÜRKÇE DOKÜMAN TANIMA SİSTEMLERİNDE KARŞILAŞILAN KARMAŞIK METİN SATIRLARININ TESPİT EDİLMESİ PROBLEMİNİ ORTADAN KALDIRAN BİR GÖRÜNTÜ ANALİZİ YAKLAŞIMI.
DÖNGÜ İFADELERİ.
FAİZ ORANI DAVRANIŞI.
P p 8. Ünitede yinelemeli programlamanın teknikleri anlatılmaktadır. p p Gördüğünüz gibi, yinelemeli programlama bir problemin içinde problemin küçük parçalarını.
DÖNME YANSIMA ÖTELEME.
VERTİGO Vücudun denge sistemlerinden yanlış uyaranlar gelmesi, veya doğru uyaranların yanlış algılanmasıyla ortaya çıkan dengesizlik halidir.
BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ
TRAFİK İŞARETLERİ Trafik Görevlisinin İşaretleri
İŞ BAŞI EĞİTİMİ (TOOLBOX TALK)
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN SATRANÇ
OMUZ EGZERSİZLERİ.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
ÖRÜNTÜLER, ÖTELEME VE SÜSLEMELER
Bilgisayarda Ofis Programları
Olay Ağacı Analizi (ETA)
DÜŞEY MESAFELERİN (YÜKSEKLİKLERİN)
DÖNGÜLER.
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
ŞEYDAGÜL YİĞİT
C#’TA DÖNGÜLER onbirc.com/133.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
DÖRT ZAMANLI MOTORLAR KİMYASAL ENERJİYİ , MEKANİK ENERJİYE ÇEVİRMEK İÇİN DÖRT AYRI ZAMANDAN (STROK’DAN) FAYDALANAN MOTORLARDIR.
AÇILAR.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
ÖLÇME BİLGİSİ DÜŞEY MESAFELERİN (YÜKSEKLİKLERİN) ÖLÇÜLMESİ
BAH TABLOSU.
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER ÜÇGEN VE DÖRTGENLER
FATİH PROJESİ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İŞ PLANI ve EĞİTİMLER ANKARA
TurboCycler Kullanım Kılavuzu Giriş İçindekiler Genel Donanım Kullanımı Yazılım ve Programlama.
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
BÖLÜM 6 DİFERANSİYEL VE AKSLAR. BÖLÜM 6 DİFERANSİYEL VE AKSLAR.
PRES MAKİNESİ Bir pres makinesi operatör tarafından çalıştırılmaktadır. Operatör kontrol panosu üzerindeki anahtarlı butona anahtarı takıp butonu 1 konumuna.
Konu : Araçların Manevraları (Dönüşler)
ACİL BAKIM GEREKTİREN HASTALIKLARDA İLK YARDIM.
Engin Kaya Kontrol Mühendisliği İstanbul Teknik Üniversitesi
GEMİCİLİK DÜMEN DONANIMLARI.
Engin Kaya Kontrol Mühendisliği İstanbul Teknik Üniversitesi
YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN SATRANÇ
Nakil öncesi ve sırasında ki işlemler
Oyun programlama final projesi
Basit Hareketler Bilgisayar kullanıcılarını uzun bir zaman sonra bekleyen tehlikelerden bazıları: - Disk Kayması - Bilek,Diz ve Dirsek Kireçlenmesi - Omuz.
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
Potansiyel Enerji ve Enerjinin Korunumu
ENGiNHoCa KLAVYE.
MESNETLER 5.1. Mesnetler ve Düğüm Noktaları
Motor Gelişimini Destekleyen Etkinlikler. Kaba ve İnce Motor Gelişimini Destekleyen Etkinlikler.
GÜNEŞ SİSTEMİ ve GEZEGENLERİ
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama
Ders 1– Temel Bileşenler
LEGO Mindstorms Ders 2– EV 3 Yazılımı © Copyright Showeet.com.
Ders 6– Renk Sensör Uygulamaları
AB BilgiTek IV KABLOSUZ REKLAM & DUYURU PANOSU TASARIMI VE YAPIMI
Ders 5– Gyro Açı Sensör Uygulamaları
YER DEĞİŞTİRME VE DEĞER DÖNÜŞTÜRME ÖZELLİĞİNE SAHİP GÖRÜNTÜ ŞİFRELEME ALGORİTMALARININ ANALİZİ Erdal GÜVENOĞLU Nurşen SUÇSUZ 
KADEMESİZ HIZ DEĞİŞTİRME SİSTEMLERİ (VARYATÖRLER)
Ders 4– Ultrasonic Mesafe Sensör Uygulamaları
Ders 3– Touch Sensörü Uygulamaları
Bilişim Teknolojileri Öğrt.
ENGEL ALGILAYAN ÇİZGİ İZLEYEN ROBOT HAZIRLANMASI.
tekhnologic Write your text here CBA tekhnologic Write your text here CBA.
MESNETLER 5.1. Mesnetler ve Düğüm Noktaları
Öteleme-Yansıma-Döndürme Bileşke Dönüşüm
Sunum transkripti:

Ders 2– Motor Uygulamaları LEGO Mindstorms Ders 2– Motor Uygulamaları © Copyright Showeet.com

Motor Bloklar İki farklı Motor Büyük Motor ( B + C Port) Güçlü/Yavaş Orta Motor (A port) Hızmı/Güçsüz Yeşil Kod Blokları Action Blok Kod © Copyright Showeet.com Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Büyük Motor Blokları Large Motor Move Steering Port Large Motor Dönüş / Derece On/Off/Sn Güç Dönüş Sayısı Move Steering Dümenden Dönme Yönü ayarlanır Dönüş / Derece On/Off/Sn Dümen Güç Dönüş Sayısı

Motor Bloklar Büyük Motor Blokları Move Tank Port Move Tank B ve C motorlara ayrı ayrı güç verilir Böylelikle dönme yönü ayarlanır Dönüş / Derece On/Off/Sn Güç B port Güç C port Dönüş Sayısı

Motor Bloklar İleri Gitme – Geri Gelme Move Tank Move Steering Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Dönüş Hareketleri Move Tank ile Keskin Dönüş; Sağ ve sol teker farklı dönüşler yapar Move Tank ile Keskin Dönüş; Sağa dönülecekse sağ teker -50 sol teker +50 Sola dönülecekse sol teker -50 sağ teker +50 1 tur 180 derece Move Steering ile Keskin Dönüş; Sağa dönülecekse steering +100 sola ise -100 1 tur 180 derece Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Dönüş Hareketleri Move Tank ile Sağa/Sola Dönüş; Sağ ve sol teker farklı dönüşler yapar Move Tank ile Sağa/Sola Dönüş; Sağa dönülecekse sağ teker 0 sol teker güç verilir Sola dönülecekse sol teker 0 sağ teker güç verilir 1 tur 90 derece Move Steering ile Sağa/Sola Dönüş; Sağa dönülecekse steering +50 sola ise -50 1 tur 90 derece Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Uygulama 1 Eğitim robotunun platform üzerinde başladığı noktaya tekrar geri gelmesini sağlayan programı oluşturunuz. 2,5 tur 2 tur Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Uygulama 1 Eğitim robotunun platform üzerinde başladığı noktaya tekrar geri gelmesini sağlayan programı oluşturunuz. VEYA Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Orta Motor Blokları Medium Motor Port Medium Motor Dönüş tur/açısı ile Yukarı/ Aşağı Dönüş / Derece On/Off/Sn Güç B port Dönüş Tur/Açısı

Motor Bloklar Robot Kol – Aşağı Yukarı İlk konum 0 tur / derece Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Uygulama 2 Eğitim robotunun platform üzerinde bulunan kutuyu kol yardımı ile sürükleyerek başlangıç noktasına tekrar geri gelmesini sağlayan programı oluşturunuz. 2 tur Your Date Here Your Footer Here

Motor Bloklar Uygulama 2 Eğitim robotunun platform üzerinde bulunan kutuyu kol yardımı ile sürükleyerek başlangıç noktasına tekrar geri gelmesini sağlayan programı oluşturunuz. Your Date Here Your Footer Here