MS-955 DUAYEN SPREY SİSTEM
Tanımı; Uygulama Alanları; İki komponentli, elastomerik bir sistemdir. %100 solventsiz, %100 katı maddedir. Aromatik olan ürün aşınmaya çok dayanıklıdır. Ek yeri ve derz dolgu oluşmaz. Yüzeyin şeklini alır. Uygulama Alanları; DUAYEN SPREY MS-955 Bütün metal ve çelik üstün antipas koruma sağlar. Antipas koruma dışında ağır koşullara maruz kalan endüstriyel zemin kaplaması olarak da kullanılabilir. Uygulanabilen yüzeyler: çelik, ahşap, metal ve diğer tüm malzemeleri.
Avantajları ; Antipas ve son kat boya özelliklerinin tamamını içerir 1 Aşınmaya çok dayanıklı olup bağlantı yerleri yoktur ve çatlakları örter. 2 Katmanlı uygulamaya gerek kalmaz 3 Bu, Genel Bakış slaydı için başka bir seçenektir.
7 8 4 5 6 Hızlı uygulanır (bir çalışan / 1 saat / 250 m²) Tek kat olarak uygulanır (1,5-3 mm) 5 24 saat sonunda mekanik dayanımına ulaşmış olur 6 Sertleşme süresi maksimum ≈30 saniyedir 7 Kimyasal dirençliliği mükemmeldir 8
Ekolojiktir 9 Uygulanma sıcaklık aralığı çok geniştir (0 - 45°C) ve havada nem oranının %100 olduğu durumda da uygulanabilir 10 Mükemmel termal şok dayanımına sahiptir (-40°C - +200 °C) 11 Uygulamadan 35 saniye sonra zeminde yürünebilir 12
AMBALAJ ŞEKLİ : A KOMPONENT 200 kg ( varil) B KOMPONENT
Uygulama ; Sarfiyatın minimum olması amacıyla, düzgün zemin tercih edilir. Büyük yamalar, çıkıntılar olmaması gerekir. Yüzey temiz olmalıdır (pastan, yağdan, boyadan arındırılmış). Yüzeyin yeni ve temiz olması durumunda astar kullanılması zorunlu değildir. DUAYEN MS-955 yüzeye doğrudan uygulanabilir. Demir nem oranı mutlaka kontrol edilmelidir. Nem max. %8 olabilir. Nem oranı %4’ten fazla ise mutlaka Poliüretan astar uygulanmalıdır. Yüzey buzla kaplanmış ise uygulama yapılamaz. Eğer hava sıcaklığı +8°C’nin altında ise mutlaka astar uygulanmalıdır. Fayans yüzeylere kumlama yapılmak zorundadır. Kumlama sonrası ince astar uygulanmalı ve ardından Duayen Sprey uygulanmasına geçilmelidir.
Kimyasallardan arındırma; Motor Yağ Mastik Yapıştırıcı Eski Boya Pas Eski Kaplamalar Uygun kimyasallarla temizlenir, ardından zımparalanır. Pürüzlük derecesi 150 -300 arasında olmalı.
Kimyasal Dayanımı 50% Sulfurik Asit Belirgin yumuşatma Test edilmiş maddeler Yüzeye etkisi Metanol Karartma Benzin Değişilik yok 5% Metanol Benzin Değişilik yok Mazot Değişilik yok Motor yağa Hafif sararma Hidraulik fluid Değişilik yok Jet yakıtı Değişilik yok Tolüen Hafif yumuşatma Petrol Eter Değişilik yok Jet Petrol Hafif değişim Heptan Değişilik yok Aseton Yumuşatma MEK Yumuşatma Hekzan Değişilik yok Trikloretan Hafif yumuşatma Su Değişilik yok 10% NaCl / Water Değişilik yok 10% Şeker / Water Hafif değişim Evde kulanılan kimyasal maddeler Sararma Test edilmiş maddeler Yüzeye etkisi 5% Sulfurik Asit Değişilik yok 10% Sulfurik Asit Değişilik yok 50% Sulfurik Asit Belirgin yumuşatma 5% Hidroklorik Asit Değişilik yok 10% Hidroklorik Asid Değişilik yok 10% Fosforik Asit Hafif parlama 10% Amonyum Hidroksit Değişilik yok 20% Amonyum Hidroksit Değişilik yok 5% Sodyum Hidroksit Değişilik yok 10% Sodyum Hidroksit Değişilik yok 50% Sodium Hidroksit Değişilik yok 10% Potassyum Hidroksit Değişilik yok 20% Potassyum Hidroksit Değişilik yok 5% Asetik Asit Değişilik yok 10% Asetik Asit Değişilik yok 10% Clorox Belirgin sararma Diklorometan Sararma,dökülme
Uygulama ekipmanları: Yüksek basınçlı kompresör (pneumatik / hidraulik) İki transfer pompa (çift transfer pompası) Jeneratör (güç- 50 kw)
Uygulama ekipmanları: Isıtmalı Hortum ve Tabancalı Makina Elektrik Panosu
DENİZCİLİK SEKTÖRÜ
Köprü üstü Ambar kapakları Ana güverte Yaşam mahali Gemi kıç taraf Baca sistemleri Gemi baş taraf Gemi ambar bölümleri Makine dairesi Balans tankları Yakıt tankları Yürüme yolları Baş güverte
GÜVERTE Gemi ana güverte Gemi iç kısmı olan güverte bölümleri ( sintine )
Gemi iç ambar bölümleri Gemi ambar kapakları
Gemi iç kısım su tankları Gemi iç kısım ballast tankları Gemi baca sistemleri Su Tankı
Ro Ro gemilerinin ise gemi ana giriş kapakları Bütün deckleri ( araç parka alanları )
LPG ‘li gemilerin boru izolasyonu
MAKİNA DAİRESİ Makine Dairesi Ana Kontrol Odası (Köpük Sprey ve Ses Yalıtımı) Makine dairesi iç bölümler Makine dairesi sıcak ve soğuk su boruları
Makine dairesi yakıt boruları Makine dairesi duvarlarına (köpük sprey)ısı ve ses yalıtımı için
GEMİ YAŞAM MAHLİ Gemi içi köprü üstü ( kaptan köşkü ) Gemi dış yaşam mahalli çatısına ve duvarlarına
Gemi içi yaşam mahalli yürüyüş yolları Gemi içi tuvaletler ve duşlar (köpük sprey ve ısı yalıtımı)
Gemi içi mutfaklar Gemi içi kamaralar (duvarlarına köpük sprey ısı ve ses yalıtımı için)