Öğretim Yılı Oryantasyon Programı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
. Çankırı Karatekin Üniversitesi
Advertisements

AGORA Elektronik veritabanını açmak için bannere tıklayın.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
Web sitemizden kütüphane hizmetleri ve kaynaklarının kullanımı konusunda tüm bilgilere erişebilirsiniz.
tarihi itibariyle Kütüphanemiz "Yordam 2001" Kütüphane Otomasyon Programı ile çalışmaktadır. Web sayfamızda ( yerleştirilen.
EBSCOhost 2.0 Platformu Kendi Web Siteniz gibi Dizayn Etmek.
KÜTÜPHANE BİLGİ VE BELGE OTOMASYONU
Merkez Kütüphane Kütüphane Otomasyon Sistemi Ödünç Alınan Yayınların İnternet Üzerinden Uzatılması Ve Rafta Olmayan Yayının Ayırtılması
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE OTOMASYON SİSTEMİNİN KULLANIMI
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KIRIKKALE UNIVERSITESI KUTUPHANE VE DOKUMANTASYON DAIRE BASKANLIGI.
tarihi itibariyle Kütüphanemiz "Yordam 2001" Kütüphane Otomasyon Programı ile çalışmaktadır. Web sayfamızda ( yerleştirilen.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ESER İSTEK KILAVUZU.
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ILL = KÜTÜPHANELER ARASI ÖDÜNÇ İSTEK KILAVUZU.
Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi
KÜTÜPHANE HESABI KULLANIMI
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ KATALOG TARAMA
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ
Bu menü, ILL, Katalog, Konu başlıkları, Kütüphane Yönergesi dışında kalan tüm sayfalarda aktiftir Araştırma sürecinizi kolaylaştırmak, kütüphane kaynaklarına.
Kütüphane Web Sayfası Kullanıcı Eğitimi
BELGE SAĞLAMA HİZMETLERİ
Kütüphanemizin Bibliyografya ve Süreli Yayınlar bölümündeki Bilimsel Dergilerin mevcut sayılarının içerdiği tüm makale bilgileri; Analitik Dergilerin 2007.
Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilere yönelik olarak Kütüphanemizce düzenlenen oryantasyon programına; Tıp Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Diş.
Web sayfamızda bulunan «Hiper Kitap» butonun tıklayınız.
Buradan başla !. Kullanıcı adınızı belirleyin ! Bu sitede kullanacağınız ŞİFRE belirleyin !
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON
Web sayfamızda ( manas. edu
KSÜ MERKEZ KÜTÜPHANESİ
ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Tarihçe  Milli Kütüphane kuruluş çalışmaları, 15 Nisan 1946 'da başlatılmış,  1 Nisan 1947'de koleksiyon adedi 'e ulaşmıştır.  Bugün Ankara İl.
. Çankırı Karatekin Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI VERİ TABANLARINA UZAKTAN ERİŞİM VEKİL (Proxy) SUNUCU AYARLARI.
KOÇ ÜNİVERSİTESİ SUNA KIRAÇ KÜTÜPHANESİ
Kitap Uzatma İşlemi ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI.
©Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI Katalog Tarama İşlemi.
Kurumsal Arşivler ve Açık Erişim Uygulamaları 44. Kütüphane Haftası, 31 Mart–4 Nisan 2008 Ömer Orhan Atılım Üniversitesi Kütüphanesi.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI Eser İstek.
Uzaktan Öğretim Online Ön Kayıt Sistemi Kullanım Kılavuzu
Giresun Üniversitesi Katalog Tarama
İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Mayıs Kütüphane ve Dokümantasyon Dairesi Başkanlığı.
Süleyman Demirel Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi
Yeni Başlayan öğrencilerimiz için UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ TANITIMI
Aralık İçerik Dil seçimi Sisteme giriş ve şifre değiştirme Basit katalog sorgulama Materyal yeri belirleme Materyal ayırtma (Rezerve etme) Gelişmiş.
ESER İSTEK (KİTAP SİPARİŞİNDE BULUNMA) Kütüphanenin ana sayfasından Giresun Üniversitesi Katalog Tarama tıklanır. Gelen ekranda Oturum Aç sekmesi seçilir.
Web sayfamızda ( yerleştirilen "Elektronik Katalog" linkini ya da adresini açarak kütüphanemizde.
Web sayfamızda ( yerleştirilen "Elektronik Katalog" linkini ya da adresini açarak kütüphanemizde.
Web sayfamızda ( yerleştirilen "Elektronik Katalog" linkini ya da adresini açarak kütüphanemizde.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AÇIK ERİŞİM KULLANMA KILAVUZU.
BİLGI KAYNAKLARıNA ERIŞIM METODLARı Hazırlayan= Halil Yenilmez.
Kütüphane ve Dokümantasyon
ESER İSTEK KILAVUZU İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
KÜTÜPHANE OTOMASYON SİSTEMİNİN KULLANIMI
Üniversitenin ana sayfasından kütüphane web sayfasını tıklayınız.
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EBSCO eBooks Uygulaması
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
I Ğ DIR ÜN İ VERS İ TES İ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DA İ RE BA Ş KANLI Ğ I Kütüphane kullan ı m ı ve elektron İ k kaynaklara er İŞİ m Kütüphanec İ : Ercan.
e-Trakya Uzaktan Eğitim Sistemi
Açık Erişim ve Kurumsal Arşivler
Çankırı Karatekin Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire
Sunum transkripti:

2018-2019 Öğretim Yılı Oryantasyon Programı İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI 2018-2019 Öğretim Yılı Oryantasyon Programı

HAKKIMIZDA Kütüphane  ve Dokümantasyon Daire Başkanlığımıza bağlı Merkez Kütüphane, 03 Ekim 2011 tarihinde hizmet vermeye başlamıştır. Ayrıca kütüphanemize bağlı Diş Hekimliği Fakültesi Kütüphanesi ve Tıp Fakültesi Kütüphanesi (Hastanede) mevcuttur. Kütüphanemiz, Üniversitemizin eğitim – öğretim politikası doğrultusunda her geçen gün koleksiyonunu geliştirmektedir. Açık raf sistemi ile kullanıcılara hizmet veren kütüphane, basılı, elektronik kaynaklardan ve görsel işitsel materyallerden oluşmaktadır. Kütüphanemiz, Okuma salonu ve Kitap salonundan oluşmaktadır. Okuma salonunda 1 bilgisayar odası, 5 çalışma odası mevcuttur. Toplam oturma kapasitesi, yaklaşık 715 kişidir. Bilgisayar sayısı, yaklaşık 75’dır. Katalog taraması yapabileceğiniz ve bulduğunuz materyallerin yer bilgisinin çıktısını alabileceğiniz  Kiosk cihazımız mevcuttur.

HİZMETLER Üyelik İşlemleri İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Akademik ve İdari Personelimiz ile tüm öğrenciler kütüphanemizin doğal üyesi sayılmaktadır. Üyeliğin aktif olabilmesi için, «Ödünç Verme Biriminden» Üyelik formunu alarak doldurmanız, imzalayıp teslim etmeniz gerekmektedir.

Ödünç Alma Ödünç işlemlerinde, üniversite kimlik kartının görevliye gösterilmesi zorunludur. Başkasına ait üniversite kimlik kartı ile ödünç işlemi yapılamaz. Öğretim elemanları      :   21 gün süreyle 5 kitap  İdari personel                :   21 gün süreyle 2 kitap Lisansüstü öğrenciler  :  14 gün süreyle 5 kitap Lisans öğrencileri         :  14 gün süreyle 2 kitap Üniversitemiz merkez kütüphanesinde ödünç ve iade işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde kendiniz yapabileceğiniz Self Check cihazı devreye girmiştir.

Süre uzatma Üyeler ödünç aldıkları yayınların süresini 3 kez uzatma hakkına sahiptir.  Uzatma işlemi şahsen başvurarak veya internet üzerinden «kütüphane hesabıma» giriş ile yapılabilir. İade tarihinden sonraki günlerde uzatma işlemi yapılamaz. Geciken kitaplar için her güne 0,25 krş ceza uygulanır.  Süre uzatma işlemlerinizi »Cep Kütüphanemi» kullanarak da yapabilirsiniz.

Eser istek Kütüphaneye satın alınmasını istediğiniz eserler için «Kütüphane hesabıma» giriş yaparak, Eser istek kısmından talepte bulunabilirsiniz. Kitap tarama Kitap salonunda bulunan tarayıcı ile kitapları tarayarak dijital ortama aktarabilirsiniz.

Üniversitemiz resmi sayfası’ndan Kütüphaneyi tıklayarak ya da lib. ikc Üniversitemiz resmi sayfası’ndan Kütüphaneyi tıklayarak ya da lib.ikc.edu.tr adresini tıklayarak kütüphane sayfasına erişebilirsiniz.

Tüm kaynaklarda arama dediğinizde e-kitap, makale, tez vb Tüm kaynaklarda arama dediğinizde e-kitap, makale, tez vb. ve kütüphane kataloğunda bulunan basılı kitaplara erişebilirsiniz. Üniversite sınırlarında kaynak taraması yapmanız gerektiğinde, kütüphane kataloğunda arama yapabilirsiniz.

Süre uzatma, Eser istek, vs. işlemlerimizi yapacağımız kısım.

T.C. Kimlik numaranızı, kullanıcı adına yazıp, şifre belirlemek için şifremi unuttum/belirlemedim derseniz sistemde kayıtlı mail ve telefona şifre iletilecektir.

Üzerimdekiler kısmından son 3 gün kala kitapları uzatabilirsiniz. Başkası tarafından ödünç alınmış kitapları ayırtabilirsiniz. İade ettiğiniz kitapları, ne kadar ceza ödediğinizi vs. arşivim kısmından takip edebilirsiniz. Eser istek kısmından kitap isteyebilirsiniz. Grup çalışma odalarına rezervasyon yapabilirsiniz.

Üniversite dışından kaynak taramanız gerektiğinde uzaktan erişim kısmından ya da http://elibrary.ikc.edu.tr/izmir bağlantısından kayıt yaptırmalısınız.

İkc. Uzantılı mail adresinizle kayıt yaptırmanız ve aktif olarak mail adresinizi kullanmanız gerekmektedir. Hesabınıza aktivasyon maili geldikten sonra kullanabilirsiniz.

Arama kutucuğuna anahtar kelimenizi yazarak tarama yapabilirsiniz. Full text yada PDF yazan kaynakları tıklayarak çevrimiçi faydalanabilirsiniz.

Çalışma Saatlerimiz Kitap salonumuz 08:30-17:30 çalışmaktadır Çalışma Saatlerimiz Kitap salonumuz 08:30-17:30 çalışmaktadır. Ekimden itibaren okuma salonumuz 22:00 ‘a kadar açık. Final döneminde okuma salonumuz 24 saat açık.