Robot Prenses ve Zombi Cüceler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLGİSAYARDA KULLANILAN FAYDALI PROGRAMLAR
Advertisements

Faruk Can Özdemir |
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilgi işlem Daire Başkanlığı
Yrd.Doç.Dr.Levent Malgaca,2010
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
Hazirlayan: Yrd. Doç. DR. Emin BORANDAĞ
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
Görsel Okur-Yazarlık *
Powerpoint 2003 – Uzantısı .ppt Powerpoint 2010 – Uzantısı .pptx
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
Tasarım Aşamaları.
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
Team Members Team Members Okan Tekdaş Candaş Alyıldız Oğuz Semerci
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
Kullanım Haklarına Göre Yazılım Türleri
Web Sitesi Hazırlama.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bilgisayar Destekli Öğretim
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ
TASARIM BELGELERİ DİLARA SOLMAZ.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
POWER POİNT SUNU HAZIRLAMAK
Sunu HazIrlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
SUNU YAPIYORUM Hazırlayan:Merve Özdemir
Oyun Mekanikleri & Elementleri
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Temel Bilgi Teknolojileri
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
Satış Odağı Şık ve Renkli Tasarım 12.1mm inceliğinde ve 3,14” ekran boyutuna sahip.
- 1 - Microsoft PowerPoint (1) DERSİN AMACI PowerPoint ile etkili sunular hazırlamak Powerpoint ile hazırlanan sayfaları HTML olarak saklamak DERSİN.
Sayısal Öyküleştirme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
WORD WORD UYGULAMA.
Libre Office.
TASARIM DOKÜMANLARI TOLGA KAYNAROĞLU.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Hazırlayan: EMRAH HAS. Eşzamanlı ya da eş zamansız, metin, grafik, animasyon, ses, video gibi içeriğin tamamen işlenmiş, yarı işlenmiş ya da ham veri.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
PROJENİN ADI “Doğrusal Konumlandırıcılar” için Profesyonel Kontrol Ara yüz Tasarımı ve İmalatı.
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
POWERPOINT 2010 KULLANIMI TEMEL SUNUM İŞLEMLERİ
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi ve Bilgisayar Destekli Öğretim Programları.
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
YAZILIM TEKNOLOJİLERİ
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI Yrd. Doç. Dr. Halil Ersoy.
OYUN GELİŞTİRME DÖKÜMASYONU BUKET ALBAYRAK 17.BÖLÜM BCO623.
YAZILIM DEĞERLENDİRME
POWERPOINT SUNUM İLKELERİ
YAZILIM.
Microsoft PowerPoint (1)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
FATİH Projesi Hazırlayıcı BT Eğitimi Kursu
powerPoint nedir
Dijital Öyküleme
Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
4. OFİS PROGRAMLARI (POWERPOINT)
Sunum transkripti:

Robot Prenses ve Zombi Cüceler Her şey kitaplarda anlatıldığı gibi değildir.

Grup Üyeleri Ali Onur DEMETOĞLU Can İz YEMİŞÇİOĞLU Kerem DİNLER Kıvanç BAYRAKTAROĞLU Merve Binnur ATALAY Tolga METİN

Sunum İçeriği Giriş Construct 2 Animasyon ve grafik Projenin belirlenmesi İlk aşamalar Construct 2 Animasyon ve grafik Oyun dinamikleri ve Demo Proje nasıl ilerledi? Artılar/Eksiler (Öz eleştiri)

Giriş Projenin Belirlenmesi Crossroads Kedi Savaşları Zombi Survival -> Zombiler -> Zombi -> Pamuk Prenses(?) -> Zombi Prenses -> Robot Prenses ve ZOMBİ cüceler

Giriş İlk Aşamalar Oyun geliştirme ortamlarının belirlenmesi İş bölümünün yapılması Gelecek görüşmelerin ayarlanması

Construct 2 •2D oyunlar için uygun •Kod yazmaya gerek yok •Kullanımı kolay •Test ortamı rahatlığı •Çoklu ortam çıktısı (HTML & Mobil - Android, iPhone, BB, Windows Mobile) •Bedava *

Construct 2 Ara yüz ekranı

Construct 2 Olay kontrolü ekranı

Construct 2 Obje ekleme ekranı

Construct 2 Obje + Animasyon + Davranış

Construct 2 Çıktı seçenekleri

Animasyon ve Grafik Karakterlerin yaratimi ve animasyonu Construct 2 icinde optimizasyonlari intro nun hazirlanmasi

Animasyon ve Grafik Karakter Tasarımları

Animasyon ve Grafik Karakter Tasarımları

Animasyon ve Grafik Karakter Tasarımları

Tasarım Ögeleri - Kullanılan Tasarım Ögeleri - Genel Oyun Tasarım Konsepti

Tasarım Ögeleri - Oyun Mekaniği Kamera; Side Scrolling video oyunlarına özgü yan kamera bakış açısına sahiptir. Kontroller; Klavye yardımı ile kontrol sağlanmaktadır. Arayüz; Oyun alanında odak noktası her zaman Robot Pamuk karakteridir. Ses; arkaplan müzikleri ve ses efektleri olarak iki tür ses öğesi kullanılmıştır.

Tasarım Ögeleri - Oyun Mekaniği Yazılımlar; Construct 2 3Ds Max Adobe Photoshop Free Sound Editor Kato Microsoft Office Word, PowerPoint

Tasarım Ögeleri - Oyun Dünyası Aşamalar; Planlanan; Giriş + 8 Aşama Elde edilen; Giriş + 1 Aşama

Tasarım Ögeleri - Oyun Dünyası Giriş Seviye 1

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Karakterler; Robot Pamuk Kraliçe Zombi Cüceler Minik Düşmanlar

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Karakterler; Robot Pamuk Kraliçe Zombi Cüceler Minik Düşmanlar

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Silahlar/Saldırılar; Ezme Etek

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Nesneler/Arkaplan Temaları; Giriş

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Nesneler/Arkaplan Temaları; Seviye 1

Tasarım Ögeleri - Oyun Öğeleri Hikaye; Mutlu Prenses ve Prens Kötü Kalpli Kraliçe Lanet Robot Pamuk ve Zombi Cüceler

Tasarım Ögeleri - Oyun Akışı Puan kazanımları; Minik düşmanı öldürmek Bölüm düşmanını öldürmek Elma toplamak, balkabağı toplamak

Tasarım Ögeleri - Oyun Akışı Yanmak; Etraftaki nesneler çarpmak Minik düşmanların dokunması Bölüm düşmanlarının dokunması Prenses ölürse; Puanlar sıfırlanır, Seviye baştan başlar.

Proje Nasıl İlerledi? Hikaye Focus Tür Yazılım Oyun Ortamı

Proje Nasıl İlerledi? Yazılım Tür Hikaye Ders Buluşmaları İlk görsel veriler Kato Buluşmaları Hikayenin şekillenmesi Skype Buluşmaları Asla asla asla!!! Yüzyüze Buluşmalar I. Buhran Dönemi

Artılar/Eksiler Artılar Hikaye yaratma aşaması oldukça keyifliydi. Proje, teslim zamanına yetiştirilebildi. Grupta iyi niyetli pozitif katılımlar ön plandaydı.

Artılar/Eksiler Eksiler Hikaye yaratımı daha çok ön plandaydı. -Hayallerimize ya da yaratıcılığımıza çok kapılıp çok fazla olasılık saydık. Kimse kendinden emin değildi. -Kimse karar vermek istemedi. -Ritim tutturup ilerlerken bu ritmi bozacak fikirler öne sürüldü/kararlar alındı. Grup içi iletişim çok geri planda kaldı. Planlananlar yapılamadı. Proje seçim süreci çok sancılıydı.

TEŞEKKÜRLER