SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Sinem USLU.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Analytics Nedir?
Reklam Fotoğrafçılığı
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
Sosyal Medya.
REKLAMCILIK Hafta 5.
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
WEB OF SCIENCE İLE ATIF TABANLI ARAŞTIRMA DEĞERLENDİRMESİ Eğitmen: Metin TUNÇ This presentation is an introduction to InCites - the new web-based.
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
Math in Advertising....
6 Hafta 6Yazılı İletişim IIBLUES. 6 2 Faaliyet Raporu Nedir? Faaliyet raporu kuruluşun mevcut ve potansiyel iş ortaklarını ve menfaat sahiplerini bilgilendirmek.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
Şirket Tanıtım Sunumu.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
SOSYAL MEDYA.
HAFTA I.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Sponsorluk 1.
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ ETKİNLİK VE ÇALIŞMALARI ( )
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
Ufuk Bayram ile Business Class 3 AĞUSTOS’tan itibarenHaftaiçi hergün saat 20:20’de Kanal Yani elevizyonda.
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Tablet Menü.
Tablet Menü.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI

Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin demografik ve davranış tarzlarını inceleyen ve uygun içerikleri üretip, pazarlayan ekibin verdiği hizmetin genel adıdır. Sosyal medya araçlarının tasarımını hazırlayarak müşterilerinize en hızlı ve kolay etkileşimi sağlayan hizmettir. Kısacası Sizi Sosyal Medya Platformlarında Temsil edecek verileri tespit eder, hazırlar, sunar ve geri dönüşümü takip eder. Hem de her şeyden sizi haberdar ederek..

SOSYAL MEDYA ARAÇLARI

NELER YAPIYORUZ

ARAÇ VE HEDEF KİTLELERİN BELİRLENMESİ Danışmanlığın ilk aşaması ve en önemli adımıdır. Kullanılacak olan Sosyal medya platformlarının belirlenmesi ve bu platformlar üzerindeki hedef kitlelerin analizi ve hazırlanmasıdır. Sizinle kim, nasıl, ne şekilde ilgileniyor? Potansiyel müşterileriniz kimler? Genelde aktif olduğu saatler hangileri? Davranış tarzları ve platform kullanım durumları nasıl? Yaş ve cinsiyet durumları nedir? Sağlıklı bir hedef kitle hazırlanması başarı oranını büyük oranda etkilemektedir. Hazırlanan hedef kitleler firmanız ile paylaşılmaktadır.

DONE ARŞİVİNİN OLUŞTURULMASI Sosyal medya danışmanlığı süresince kullanılacak olan Fotoğrafların, Verilerin, Videoların, Montajların ve Markanız adına görsel ve yazılı ne kadar donesi var ise bunların Ajans tarafına teslimi sağlanmaktadır. Donelerinizin olmaması durumunda Sosyal medya danışmanlığı ayı içerisinde bu veriler ajans tarafından oluşturulmaktadır.

TASARIMLARIN HAZIRLANMASI Hizmet verilecek olan platformların ve hedef kitlenin belirlenmesinden sonra kullanılacak olan Sosyal medya araçlarının profil, iletişim ve erişim dizaynları yapılmaktadır. Aynı zamanda Sosyal medya araçları aramalarında hedef kitlelerinin sizi bulabileceği en uygun anahtar kelimeler ve belirgin kurumsal kimlik tasarımı sağlanmaktadır.

FOTOĞRAF ÇEKİMİ Sosyal medya araçlarında Markanızın ve çalışmalarınızın Profesyonel ve İlgi çekici Fotoğrafları kullanıcıları oldukça cezbedecek ve hizmetinize olan ilgilerini arttıracaktır. Danışmanlık süresince Ajans ihtiyaç duydukça ve Done durumuna göre Fotoğraf çekimi yapmakta ve danışmanlık tekrar ettiği sürece yeni çekimler almaktadır. Araştırmalara göre Sosyal medya kullanıcılarının karar vermesinde FOTOĞRAF’ın rolü gayet yüksek!

GRAFİK TASARIMI VE PAYLAŞIM Sosyal medya kullanıcılarının karar vermesinde ve ilgi göstermesinde çok büyük öneme sahip olan GRAFİK ANLATIM’dır. Hizmetlerinizi ve Markanızı Profesyonel Grafikerlerimiz İle Tasarlar, Gün içerisinde ihtiyaca yönelik sıklıkta paylaşımlar yaparız. Kolay ve ilgi çekici grafikler ile hizmetlerinizi hedef kitlelerinizin algılayacağı şekilde yayına çıkarırız. Markanıza Uygun Önemli gün ve resmi, dini bayramlarda mutlaka kurumsal kimliğinize özgü paylaşımlar yaparız.

VİDEO ÇEKİMİ & İNTRO VE MONTAJ Markanızın ve Hizmetlerinizin Videolarını Profesyonel Kamera ve Tecrübeli Personel İle Alır, İlgi Uyandırıcı ve Yoruma, Etkileşime Uygun Olarak Montajlar Sağlar ve Yayınlarız! Video Montajlarında Mutlaka Markanıza Uygun olarak Hazırladığımız INTRO Giriş ve Tanıtımlar Hazırlarız. Sosyal Medya’da En Fazla İlgi Çeken ve En Fazla Yarar Sağlana Dijital Done Kısa ve Amacına Uygun Profesyonel Şekilde Hazırlanmış Video Paylaşımlarıdır. Araştırmaların Tümü Video Yayıncılığının En Çok Getiri Sağlayan Olduğu Yönündedir.

KAMPANYA & ÇEKİLİŞ YÖNETİMİ Markalarınızın Hizmet Sektörüne Uyum Sağladığı Sürece Çeşitli Kampanyalar ve Çekiliş Fikirleri Sunar Onaylarınız Dahilinde Gereken Politikaları ve Katılım Şartlarını Olgunlaştırırız. Kampanyaları Başlatır, Sponsor Reklam Alanları Aracılığıyla Yüksek Katılımları Hedefleriz. Kampanya ve Çekiliş Katılımlarını Sıkı Şekilde Takip Eder ve Lisanslı Programlarımız Aracılığıyla Videolu Şekilde Kazananları Belirleriz. Kampanya, Çekiliş ve Hediyeler Sosyal Medya Kullanıcılarının Hiç Kaçırmadığı Aktivitelerdir. Dönüşümü Yüksek Etkinliklerdir.

İLETİŞİM VE CEVAP YÖNETİMİ Ajansımız Sosyal Medya Araçlarınızın 7/24 Yönetiminde ve Takibinde Bulunacaktır. Hizmetlerinize ve Markanıza Gelen Yorumları, Soruları İsteğiniz Dahilinde Cevaplayacak, Bilgisi Olmayan Sorularda Tarafınızın Belirlediği Bilgi Masasına Anlık Soruyu Yöneltecektir. Soruya tarafınızdan cevap alıp kullanıcıya veya soru sahiplerine KURUMSAL bir dil ile cevap girişiminde bulunacaktır. Bu işlem çok hızlı ve seri şekilde gerçekleşecek olup Sosyal medya kullanıcılarının hıza verdiği önem göz önünde bulundurulacaktır.

REKABET ANALİZİ VE TRENDLER Sosyal medya danışmanlığında en önemli alanlardan birisi budur! Rakipleriniz neler yapıyor? Nasıl bir başarı elde ediyor? Bu başarıyı nereden ve nasıl sağlıyor? Hangi alanlarda yetersizler? Gibi Araştırmalar yapıp Sabit AY Toplantılarında Bu Raporları Tarafınıza İletecektir. Trend Araştırmaları Sağlayarak Hangi Hizmetinizin Ne Zaman Trend Durumunda Olduğu ve En Çok Hangi Kitlelerin, Hangi Araçlar Üzerinden İlgi Gösterdikleri Analizini Sağlayacaktır. Ürünleriniz konusunda En çok hangi dönemde hangi ürünün satıldığı gibi TREND konuları araştırmaları yapacaktır.

HİKAYELER VE CANLI YAYINLAR Ajans; Markanızın Sosyal Platformlarda Günlük veya Saatlik Kullanacağı Hikayeleri Belirlemekte ve Verilerin Oluşturulmasını Sağlamaktadır. Kullanılacak olan hikayelerin geri dönüşümlerini ve raporlarını toplamaktadır. Hizmetlerinizin Viral Olarak Tanıtılması Bakımından Uygun Göreceğiniz Gün ve Saatte Sosyal Medya Platformlarında CANLI YAYIN Hizmeti Gerçekleştirmektedir.

MARKA BİLİNİRLİĞİ VE İTİBAR YÖNETİMİ Danışmanlık boyunca Marka bilinirliği alanında yüksek performans göstererek itibar konusunda Markanızı Kurumsal, Çözümcül ve İlgili Yaklaşımlar ile Müşteri Dostu İmajı Sağlarız. Alınan Şikayetlerin Tarafınıza İletilmesi ve Çözüm İçin Öneri Katkısında Bulunur, Şikayet Sahipleriyle Konunun Detaylarını Görüşürüz. İtibarınızın ve Kurumsal Etkinizin Çitasının Çok Yükseklere Çıktığını Şimdiden Hayal Edebilirsiniz.

SPONSOR REKLAM YÖNETİMİ Sosyal Medya Danışmanlığının Olmazsa Olmazı Sponsor Reklamlar! Ajans Danışmanlığa Başladığı Hafta Tarafınıza Sosyal Medya Platformlarında Kullanabileceğiniz Reklam Alanlarını ve Reklam Bütçesi Çalışmasını Yapmaktadır. Uygun Gördüğünüz Bütçeyi Teslim Alarak Bütçenin Hedef Kitleye Yönelik Sponsor Reklamlarını Hazırlamaktadır. Reklam kullanmadığınız sürece Alacağınız Danışmanlık Hizmetinden Büyük Oranda Bir Verim Alamayacaksınızdır. Çünkü Mevcutta bulunan takipçi kitleniz zaten sizden haberdar! Önemli olan sizi bilmeyen potansiyel müşterilerinize erişmek!

SPONSOR REKLAM ALANLARI Reklamlarınız İçin Sosyal Medya Araçlarının Uygun Reklam Alanları Ajans Tarafından Tarafınıza Sunulmakta ve Reklam Yayını Öncesi Ulaşılacak Kitle ve Geri Dönüşümleri Konusunda Tarafınıza Rapor Verilecektir. Reklam süresi sonunda yapılan reklamlar, raporları ve istatistikleri de tarafınıza dijital olarak eposta yoluyla iletilecektir.

RAPOR VE İSTATİSTİKLER Ajans danışmanlık hizmeti vermeye devam ettiği sürece her 15 GÜNDE bir detaylı ve anlaşılır bir rapor sunmaktadır. Ajans Rapor günlerinin dışında müşteri talepleride anlık raporlar ve istatistiklerde sunmaktadır. İstatistiklerde Etkileşimler, Erişimler, Yorumlar, Gelen İletişim Talepleri, Reklam Dönüşümleri, Tıklama, Harcama ve Performans durumları tarafınıza ulaştırılmaktadır.

KİMLERE HİZMET VERİYORUZ * Tüm referanslar için resmi web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.