E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
Online İletişim Eğitimi
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Facebook Reklamları.
.com İletişimde Kökten Çözüm...
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Google Analytics Nedir?
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Elektronik Ticaret Yrd. Doç. Dr. Gültekin ALTUNTAŞ.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Web Tasarım Maliyeti Bir web sitesine sahip olmak için üç tür ödeme yapılır. 1. Web sitesinin ismi (domain name) için yapılan ödeme. 2. Web sitesinin barındırılması.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
HAKKIMIZDA. İstatistiki Veriler Özgeçmiş Sayısı: Kurumsal Üye Sayısı: Günlük Tekil Ziyaretçi Sayısı: Aylık Tekil Ziyaretçi Sayısı:
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
Türkiye Masa Tenisi Federasyonu
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ANKOS 3. ULUSLARARASI TOPLANTISI 6-7 HAZIRAN 2003 ANKARA.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İNTERNET.
E- Ticaret Altyapısı.
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Mesaj Listeleri ve Web Etiği. Mesaj Listeleri Etiği Haberleşme, tartışma vb. mesaj listelerine üye olduğunuzda aşağıdaki etik kurallara uymanız beklenir:
Pazarlama İlkeleri.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Turizm Sektöründe Bilişim ve İnternet 1. Oturum.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
WEB TABANLI DESTEK.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
DATA CENTER.
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

E - MIY

Ülkemizden Veriler… 35.000.000….. internete erişimi olan insan 31.000.000…..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen ortalama süre

ELEKTRONİK PAZARLAMA

Müşteri ilişkileri yönetimi ve analizi Pazarlama Tanıtım//adwords Toplu mail gönderimi Banner reklamlar Sosyal medya kullanımı Müşteri ilişkileri yönetimi ve analizi Ziyaretçi, rakip,ürün analizi

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama ‘BANNER’ NEDİR? İnternet ortamında tanıtım ve satış amaçlı kullanılan statik, hareketli veya animasyonlu resimlere ‘banner’ denilmektedir. ‘web banner reklamlar’ ile sitenize ve böylece firmanıza yeni müşteriler çekebilirsiniz. Web sitelerinde kullanılan standart banner ölçüleri vardır. (468x60 pixel)

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama e-reklam... Banner nerelerde kullanılabilir? Var olan ve potansiyel müşterilerinizin sıkça ziyaret ettiği web sitelerinde ya da web sitelerinin üyelerine gönderdiği resimli e- postalarda ‘banner reklam’ verebilirsiniz. Yeni sunduğunuz ürün veya hizmetin duyurusunu ve reklamını firmanızın web sitesinde ‘banner’ ile yapabilirsiniz. İş alış-verişi yaptığınız işletmeler ile anlaşarak ‘banner exchange’ (banner değişimi) yapabilirsiniz. Onların bannerı sizin sitenizde sizin bannerınız onların web sitesinde yayınlanır.

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama Banner reklam bedeli nasıl hesaplanıyor? CPM (Cost Per Milli-Thousand) bazlı görüntüleme Örnek; $ 9/cpm: Banner’ınızın her 1000 defa gösterimi için 9 $ ödersiniz. 2) Sabit Görüntüleme Web sitesinin en çok ziyaret edilen sayfalarında veya ürün ve hizmetlerinize uygun olduğunu düşündüğünüz sayfalarda sabit görüntülenen banner yayınlanır. Genellikle satış fiyatı aylık olarak hesaplanır. Sayfanın ziyaretçi sayısına göre fiyatlama yapılır.

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama e-posta ile pazarlama nedir? e-posta ile pazarlama, elektronik ortamda online yapılan ‘direkt postalama’ aktivitesidir. Mevcut ve potansiyel müşteri veri bankası oluşturup, edindiğimiz adreslere e-posta göndererek pazarlama yapabiliriz. ‘veritabanı pazarlama / database marketing’ uygulamasında ‘izinli pazarlama /permission marketing’ ilkesi önemlidir.

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama Veribankasını nasıl geliştirebilirsiniz? Piyasada satılan rehber ve kataloglardan (sektörel bazlı e-posta adresleri). İnternet üzerinden veri bankası hizmeti sunan firmalardan.(izinli pazarlama ilkesine dikkat edilmeli.) Var olan veya potansiyel müşterilerimizin sıkça ziyaret ettiği web sitelerini belirleyip, bu sitelerin üye datalarını kiralayarak.

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama e-posta ile pazarlama uygulamaları: 1)PROMOTİONAL E-MAİL / Tanıtım amaçlı e-posta - Tanıtım ve reklama yönelik içerik ve görsel malzemenin yer aldığı ‘işletmenize özel’ e-postalar. Text veya HTML (resimli) formatta olabilir. Amaç; kısaca tanıtım yapıp, merak uyandırıp e-posta alan kişiyi sitenize çekmek, ürün hakkında daha fazla bilgi almaya, sipariş vermeye ve satın almaya yönlendirmektir!

Promotional e-mail örneği - Müşteri beklentilerini Ve tercihlerini ölçün! - Yeni müşteri datası oluşturun! Vakıfbank e-posta pazarlama uygulaması Konu/subject: kredi kartı alana bilet hediye!

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama 2) E-NEWSLETTER / e-bülten Firmanın ürün veya hizmetleri dikkate alınarak, belirli sürelerde periyodik olarak müşteri, iş ortakları ve bayilere gönderilen elektronik bültendir. İnteraktiftir. – Hatırlanma sağlar Maliyeti düşük bir pazarlama iletişim aracıdır. Rezervasyon, satış ve siparişe yönlendirme olanağı ile sıcak satış yaratabilir!

İnternet’te Tanıtım ve Pazarlama Promotional e-mail & e-newsletter arasındaki fark: Promotional e-mail; tanıtım e-postasının temel amacı, satış ve pazarlamadır. E-newsletter; müşteri ile aramızdaki sürekli iletişimi sağlayan bir e-dergi, e-gazete gibidir. E-bülten’in içeriği tanıtım ve pazarlama stratejisine göre oluşturulur ancak temel ve görünen hedefi ‘satış ‘ değildir!