FELSEFE BÖLÜMÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
AKADEMİK KARİYER Yrd. Doç. Dr. Doğan BOZDOĞAN
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü İş Sağlığı ve Güvenliği 2. Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
EĞİTİMDE DRAMA.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Program Tasarım Modelleri
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘r’
Sağlık Bilimleri Fakültesi
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Arş. Gör. Dr. Seyhan ERYILMAZ TOKSOY
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
1- İmam Hatip Okulları nedir?
Eğitsel Rehberlik.
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
Havacılık yönetimi bölümü
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Oyun İçine Gömülü Öğretim
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ COĞRAFYA BÖLÜMÜ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
3. HAFTA Bilimsel Araştırmada Temel Kavramlar
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
FELSEFE BÖLÜMÜ.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU.
Sunum transkripti:

FELSEFE BÖLÜMÜ

Lokasyon

FELSEFE BÖLÜMÜ “Biz daima hakikati arayan ve onu buldukça ve bulduğumuza kani oldukça ifadeye cüret gösteren adamlar olmalıyız.” M. Kemal ATATÜRK

FELSEFE BÖLÜMÜ Felsefe insanı, evreni, doğayı anlamak amacıyla sürdürülen bir araştırma gayesidir. Felsefe doğruyu ve gerçeği aramaktır. Bunları ararken de "“ben neyim?, evren nedir?, nereden geliyorum?, nereye gidiyoruz?, yaşamın anlamı nedir?, neye inanmalıyız?" gibi sorulara cevap arar...

FELSEFE BÖLÜMÜ Bölümümüz 2011 yılında kurulmuştur. Bölüm öğrenci alımına 2013-2014 yılında başlamıştır. Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümünü kazanan öğrenciler, 8 yarıyıl bölümümüzde öğrenim görecektir.

FELSEFE BÖLÜMÜ Temel amaç olarak, bilim, bilimsel yöntem ve bilimsel bilginin ne olduğunu deneyimleyebilecekleri, felsefi veya bilimsel şüphe, merak, araştırma ve keşfetme heyecanı kazanacakları, sorgulayıcı düşünme becerisi geliştirebilecekleri, felsefi etkinliğe dair güçlü bir kuramsal alt yapı edinmenin yanı sıra, bu felsefi bilgiyi günlük yaşama nasıl uyarlayabileceklerini anlayacakları, akademik ve bireysel gelişimlerini harekete geçirip sürdürebilecekleri, bilimsel, akademik ve sosyal ortamın yaratılması hedefimiz olacaktır.

FELSEFE BÖLÜMÜ Evrensel değerler ışığında, genelde bilimin, özelde de felsefe tarihinin bilgi birikiminden yararlanarak, ülkenin ve insanlığın ihtiyacı olan, öğrenmeyi öğrenmiş ve kendi ayakları üstünde durabilen üstün nitelikli felsefeciler yetiştirmeyi eğitim ve araştırma alanlarındaki üretimini toplumun ve insanlığın yararına sunmayı amaçlamaktadır.

FELSEFE BÖLÜMÜ Üniversitemizin misyonu, vizyonu, değerleri ve stratejik amaçları doğrultusunda, ulusal ve uluslar arası ortamlarda mensubu ve mezunu olmaktan övünç duyulan; vereceği eğitimle ve düşünsel yöntemlerle üreteceği bilgilerle felsefi etkinliğin ilerlemesine, toplum ve insanlık yararına uygulanmasına katkıda bulunacak kadroları yetiştirecek bir felsefe bölümü olmaktır.

FELSEFE BÖLÜMÜ Bölümümüzde, 1-Felsefe Tarihi 2-Sistematik Felsefe ve Mantık 3-Türk İslam Düşüncesi Tarihi 4-Bilim Tarihi olmak üzere toplam 5 anabilim dalı bulunmaktadır.

FELSEFE BÖLÜMÜ Öğretim programında ilk iki yıl felsefenin genel konuları anlatılırken, üçüncü yıldan itibaren felsefe problemlerine önem verilecektir. Öğretim programı içerisinde sosyoloji ve psikoloji dersleri de bulunmaktadır.

FELSEFE BÖLÜMÜ Bölümden “Felsefeci” unvanı alan mezunlar, akademik kariyer yapmanın yanı sıra, formasyon almak şartı ile özel ve MEB’e bağlı okullarda, analitik düşünme beceri ve özelliklerine sahip personel olarak felsefe bölümünden alım yapan MİT’de, reklam ajanslarında, çeşitli kamu ve özel kuruluşların insan kaynakları bölümlerinde çalışma olanağına sahiptirler.