ADIM 1 2 Harf Seç – 1 Sesli 1 Sessiz olsun. Örnek : «AS»

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İSMİN HALLERİ 1.YALIN HAL 2.YÖNELME HALİ 3.BULUNMA HALİ 4.AYRILMA HALİ
Advertisements

Aşk, Dostluk ve Güven... Lütfen sesli izleyiniz.
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
Selçuk Üniversitesi’nin Bilişime Gönül Veren Gençleri
DOĞAL SAYILARDA BÖLME İŞLEMİ
Bilimsel Proje Hazırlamanın Basamakları
ALAN SEÇİMİ SUNUSU KIRŞEHİR ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
İsmail ÖZELBAŞ Vaiz FONETİK ve DİKSİYON.
6.SINIF KİMYA Ünite:1 MADDENİN MADDENİN TANECİK TANECİK YAPISI YAPISI.
KONUŞMAYI BAŞLATMA VE SÜRDÜRME AMAÇ: Sözel İletişimi başlatabilme ve sürdürebilme DÜZEY: 2. Sınıf ve üstü SÜRE: 45 Dakika MATERYAL:
PERMÜTASYON.
SESTEŞ KELİMELER EŞ SESLİ KELİMELER.
Bilimsel Araştırma Yapıyorum
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
HECE BİLGİSİ.
ÖĞRENME YÖNTEMLERİ.
Alfabemizde 29 harf vardır.Her harfin büyüğü ve küçüğü vardır.
BİR TIKLA ELEKTRONİK POSTA
Dersi mutlaka dikkatli ve sessiz izleyelim.
OLASILIK.
Beyin Fırtınasının Uygulanması Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar:
VARLIKLARIN ÖZELLİKLERİNİ BİLDİREN KELİMELER (SIFAT-ÖN AD)
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
ETKİLİ OKUMA.
PERMÜTASYON.
ALFABEMİZ.
Paragrafta anlam.
SÖZLÜK KULLANMAYI ÖĞRENİYORUM
SINIF KURALLARIMIZ.
SÖZLÜK KULLANMAYI ÖĞRENİYORUM
SİNBAD KAYNAK BİLGİSİ Derleyen: Ekrem Aytar
deste düzine düzine X X düzine deste X
Sesleri (Harfleri) Öğreniyoruz
ÜNİTE 2 OLASILIK, İSTATİSTİK VE SAYILAR
NOKTA.
1.DÖNEM 2. VELİ TOPLANTISI Güven CILIZ HOŞ GELDİNİZ.
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
NOT TUTMANIN PÜF NOKTALARI
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİYLE OKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. Gelecekte iyi bir meslek sahibi olmanın yolunun daha verimli çalışmaktan geçtiği bir gerçektir. Çok çalışmak değil, Etkili.
adresinden öğrenci numaranızın başında sıfır olmadan küçük harfle o ekleyiniz ve şifrenizi giriniz.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
Verimli Ders Çalışma Teknikleri MEHMET EKİCİ
ELEMENTLER VE SEMBOLLERİ
MATEMATİK DERSİ TOPLAMA İŞLEMİ (Toplamları 10’a kadar olan sayılar)
BÜYÜK ÜNLÜ UYUMU.
HECE BİLGİSİ.
ETKİLİ ÖĞRENME VE VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
ALFABEMİZDEKİ HARFLER
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİM;
EŞ SESLİ SÖZCÜKLER.
SINIF KURALLARIMIZ.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
Hece Bilgisi Ağzımızın bir hareketiyle söylenen ses veya ses topluluğuna hece denir. Duyu kelimesi du – yu olmak üzere ağzın iki hareketiyle söylenmektedir.
Sulu Oyunlar. Birbirinden e ğ lenceli ve güzel oyunlarımızı sizlerle payla ş mak istiyoruz. Sulu ş ekerler Diyarı Şekerler diyarını sular altında görevimiz.
TÜRKÇE HARF (SES ) BİLGİSİ Hazırlayan :Güler Köse Özel Akev İlkokulu
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
İŞ SERİMİ Öncelikle 3D modelini seçmeye karar verdik ve Bektaş TAGUR tarafından internet sitesinden bu model seçildi.
Adı ve Soyadı : Şubesi : No :
5.Sınıf KONUĞA İKRAM (Dinleme Metni) Hazırlayan: Ömer TÖK
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
TEKNOLOJİ TASARIM ADIM: TUĞÇENUR SOYADIM: GÖYDENİZ SINIF: 8/E NO:973 KONU: RÜZGAR ENERJİSİ ÖĞRETMEN: CANER EVGLÜLÜ HAZIRLAYAN: TUĞÇENUR.
(KALINLIK – İNCELİK UYUMU)
ADI: ECE SOYADI:ARSLAN SINIFI-NO:6/K   Dilimizde 8 tane ünlü harf vardır. Bunlar ;  A,e,ı,i,o,ö,u,ü ÜNLÜ HARFLER.
Tuncay AYDOĞAN Süleyman Demirel Üniversitesi
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
Bilgi Güvenliğinde El Yazısı
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Sunum transkripti:

TEKNOLOJİ ve TASARIM DERSİ ÖĞRETMEN ETKİNLİKLERİ 1 GRUP ÇALIŞMASININ ÖNEMİ

ADIM 1 2 Harf Seç – 1 Sesli 1 Sessiz olsun. Örnek : «AS»

ADIM 2 İçinde bu harflerin yanyana geçtiği kelimeleri bul (En az 4 harfli olanlar) Örnek : SABIR, ASIR, KALAS Not : AS harfleri yan yana olduğu sürece kelimenin başında sonunda ortasında yer alabilir.

Adım 3 : 3-4 Kişilik Grup oluştur Adım 3 : 3-4 Kişilik Grup oluştur. Bulduğun kelimeleri grup arkadaşlarınla paylaşarak ortak bir kağıda geçir.

ADIM 4 : Bireysel ve grup olarak bulduğun kelime sayısınız karşılaştır ADIM 4 : Bireysel ve grup olarak bulduğun kelime sayısınız karşılaştır. Bütün sınıfın kaç kelime bulabileceğini düşün.

ADIM 5 : Grupça bulduğun kelimelerden 6 harf ve yukarısını ayır, gerekirse farklı bir kağıda topla.

ADIM 6 : grupça bulduğun kelimelerden en az 7 harfli olacak şekilde 5 tanesini seç.

ADIM 7 : Kararlaştırılan bu kelimeleri tahtada grup için belirlenmiş bölüme yaz.

ADIM 8 : Kararlaştırılan bu kelimeleri tahtada grup için belirlenmiş bölüme yaz. Bunu yaparken kargaşayı önle

ADIM 9 : Tahtaya yazılan kelimelerin çoğunlukla ilgi alanımızla alakalı olduğunu keşfet ve bunun üzerinde düşün…

ADIM 10 : Tahyaya yazılan kelimeleri etkinlik kağıdına yaz..