GÜLÜMSEME, SELAMLAMA VE MİSAFİR MEMNUNİYETİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ETKİN TELEFON İLETİŞİMİ
Advertisements

Özel Güvenlik Görevlisi ve Hasta İlişkisini Düzenleyen Temel Kurallar
SERVİSTE UYULMASI GEREKEN KURALLAR ve SERVİS TÜRLERİ
Görgü kuralları nelerdir?...
Bir toplumda var olan, uyulması gereken saygı ve incelik kurallarıdır
A TEMASI OKUL HEYECANIM
İletişim Nedir? Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılmasıdır.
DİNLEME KONUŞMA VE ELEŞTRİ ADABI
İletişim «ETkİlİ SÖZEL İLETİŞİM KURMAK» Yrd.Doç.Dr. Pınar Seden Meral.
TOPLUMDA HIZLA YAYILAN ŞİDDETE KARŞI ALINAN ÖNLEMLER
HASTA VE YAKINLARI İLE İLETİŞİM
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız.
 Aşağıdaki cümlelerden hangisinin sonuna nokta konulmalıdır?  A)Ah, keşke oraya gitmeseydim  B)Ağzından şu kelimeler döküldü  C)Bahçeye mi çıkmış.
İLETİŞİM.
SERVİS PERSONELİ ÇALIŞMA PRENSİPLERİ 2
İLETİŞİM & HASTA MEMNUNİYETİ
ÇOCUK EĞİTİMİNİN ANAHTARI: ÖZGÜVEN
DAYANIŞMA.
Önce, rahat olmayı dene... Ben, bir karış mesafeden, gözbebeklerinde kendi mimiklerimi ve tebessümümü görerek, bu tonda konuşuyorsam seninle; gülümsemeni.
İLETİŞİM.
Dr. Hasan Özder Hizmetiçi eğitim
RENK.
POZANTI ATATÜRK ORTAOKULU
Hasta Memnuniyeti-İletişim
MEDYA Medyayı Tanımak - Kitle İletişimi ve Medya -
ANLATIM BOZUKLUKLARI.
SOSYAL DAVRANIŞLAR.
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
Öğretim Teknolojileri ve İletişim Süreci
6.Sınıf sosyal bilgiler olgu ve görüş
İletişim Sanatı 1.
ÖZGÜVEN GELİŞTİRME EĞİTİMİ
Erciyes Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2. sınıf
ÖZGÜVEN GELİŞTİRME EĞİTİMİ
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
MERHABA.
Etkili İletişim Teknikleri: İletişim Becerileri ve Yapılan Hatalar
İLETİŞİM BECERİLERİ MODÜLÜ
Mustafa bilge 2/d sınıf öğrt.
Poster tasarımları resimlerle desteklenmelidir Yazılar acık ve net olmalıdır. Yazı tipleri okunur olmalıdır . Başlık olmalıdır. Fazla yazı kullanılmamalıdır.
MDBS 116 KİŞİLERARASI İLETİŞİM BECERİLERİ
ÖZGÜVEN GELİŞTİRME EĞİTİMİ
Hekim-Hasta İletişimi
İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ.
Sosyal Bilgiler İletişim
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Didim Akbük Sağlık Eğitim Merkezi
ETKİLİ ÖĞRETMENLİK VE SINIF YÖNETİMİ
1 Başvuran/Hasta ile görüşme yapma becerisi rehberi Prof. Dr.Hamit ACEMOĞLU Tıp Eğitimi AD.
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız.
DİL ANLATIM SLAYT SUNUM&SÖYLEV.
SINIF YÖNETİMİ.
Değeri olmayan bir işe ya da mala para vermek.
İletişim Katılanların bilgi/semboller üreterek birbirlerine ilettikleri ve bu iletileri anlayıp yorumladıkları süreçtir. Bilgi üretme, aktarma ve anlamlandırma.
Eğiticilerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerinin Geliştirilmesi Doç.Dr. Ali E. Şahin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
EĞİTİMDE İLETİŞİM SÜRECİ
ETKİLİ İLETİŞİM SEMİNERİ
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
SELAMLAMA GÜLERYÜZ.
TELEFONDA İLETİŞİMDE ADAB-I MUAŞERET.
Gökçe Erinç Büyükşengür
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. ETKİLİ OKUMA BECERİLERİ  Okurken anlamayı kontrol etmek Metin hakkında soru sormak ve cevaplamak Yüksek sesle okumak.
CÜMLENİN ÖĞELERİ Yüklem Özne Nesne Dolaylı Tümleç Zarf Tümleci.
İLETİŞİM TEKNİKLERİ.
İNSAN İLİŞKİLERİNİ DÜZENLEYEN KURALLAR
AS İKİNCİ EL EŞYA İSTANBUL AS İkinci el eşya İstanbulda kuruldu sadece burada faliyet göstermekte,
ÖZGEÇMİŞ İŞ ARAMA MÜLAKAT İŞ HAYATI VİDEO KARİYER KAMPÜSTE ARA Ana SayfaAna Sayfa İş hayatı Etkili konuşmanın 7 yoluİş hayatı Etkili konuşmanın 7 yolu.
Dikkat Artırıcı Unsurlar 1.Olumlu iletişim 2.Kişiye özgü öğrenme biçimlerine yönelik yapılandırılmış eğitim çalışmaları 3.Egzersiz ve spor 4.Ortamsal Düzenlemeler.
Önce, rahat olmayı dene... Ben, bir karış mesafeden, gözbebeklerinde
Sunum transkripti:

GÜLÜMSEME, SELAMLAMA VE MİSAFİR MEMNUNİYETİ MİSAFİR KARŞILAMA, AĞIRLAMA VE UĞURLAMA PROSEDÜRÜ GÜLÜMSEME, SELAMLAMA VE MİSAFİR MEMNUNİYETİ

HER ZAMAN KİBAR VE GÜLERYÜZLÜ OLMAK HER ZAMAN MİSAFİR İLE GÖZ TEMASI SAĞLAMAK.

MİSAFİRLERİMİZLE İLGİLENMEK İÇİN ZAMAN AYIRMAK VE İSTEKLERİNİ EN KISA SÜREDE YERİNE GETİRMEK.

HER ZAMAN MİSAFİRLERİMİZE İSİMLERİYLE HİTAP ETMEYE ÇALIŞMAK.

HER ZAMAN GÜLERYÜZLE MİSAFİRLERİMİZE TEŞEKKÜR ETMEK.

HER ZAMAN MİSAFİRLERİMİZİN İSTEKLERİNE MAXSİMUM İLGİ GÖSTERMEK.

MİSAFİRLERE; DİN,DİL,IRK VE MESLEK GÖZETMEDEN HİZMET VERMEK.

GELEN İSTEKLERİ, İLGİLİ DEPARTMANLARA AKTARIP,GEREĞİNİN EN KISA SÜREDE YAPILMASINI TAKİP ETMEK.

MİSAFİRLERE, MUTLAKA GERİ DÖNMEK.

MİSAFİRLERİMİZLE DİALOGLARIMIZDA GÜLÜMSEME STANDARTLARIMIZIN MEKANİKLEŞMEMESİNE ÖZEN GÖSTERMELİYİZ.

BU KARŞILAŞMALAR YALNIZ MİSAFİRLER İLE OLAN KARŞILAŞMALAR DEĞİLDİR BU KARŞILAŞMALAR YALNIZ MİSAFİRLER İLE OLAN KARŞILAŞMALAR DEĞİLDİR.KENDİ ARAMIZDAKI KARŞILAŞMALAR İÇİN DE AYNI ANLAYIŞ GEÇERLİDİR.

KARŞILAŞTIĞIMIZ HERKESİ AYNI ANLAYIŞLA SELAMLAMALIYIZ.

GÜN İÇERİSINDEKİ ZAMAN DİLİMLERİNE GÖRE ,GÜNAYDIN,İYİ AKŞAMLAR GİBİ SELAMLAMALAR KULLANMALIYIZ.

“İYİ GECELER “BİR SELAMLAMA CÜMLESİ DEĞİLDİR ANCAK AYRILIRKEN KULLANILMALIDIR…

İNSANLARLA KARŞILAŞTIĞIMIZDAKİ TEBESSÜMÜMÜZ; ONLARLA KARŞILAŞMAKTAN DUYDUĞUMUZ MEMNUNİYETİN İLK GÖSTERGESİDİR.

İÇTEN BİR TEBESSÜM ÇOK ÖNEM TAŞIMAKTADIR,ZİRA GÖZLERİMİZ BU İÇTENLİĞİ YANSITIR.

STANDART YAPILMIŞ BİR TEBESSÜM,YAPAYLIĞINI MUTLAKA BELLİ EDER.

SESİMİZİN TONU,RENGİ VE BİÇİMİ KARŞI TARAFIN BİZİ DEĞERLENDİRMESİNİ SAĞLAR.

SELAMLAMALAR ENERJİK OLMALI VE ANLAŞILIR BIR ŞEKİLDE KULLANILMALI.

EĞER SES TONUMUZ DÜŞÜK VE RENGİ GERCEK BİR İSTEĞI İFADE ETMİYORSA, YANİ İÇTEN DEĞİLSE; SELAMLAMAMIZ, RUTİN VE YAPMACIK BIR DAVRANIŞ OLARAK GÖZÜKÜR.

SELAMLANAN KİŞİ İLGİ VE DUYGU EKSİKLİĞİNİN FARKINA VARIR. (KİŞİ BU DURUMDA ALINIR VE KIRILABİLİR.)

“KENDINE ÖZGÜ GERCEK BIR AN “ BU NOKTADA KAYBEDILMIŞ OLUR.

GÜNÜN ZAMAN DİLİMLERİNE UYGUN SELAMLAMALARDAN SONRA; NASILSINIZ ? DİYE SORULMASI MİSAFİRLERİMİZ İLE DİALOĞUMUZU KUVVETLENDİRİR

BU NOKTADA MİSAFİRLERİMİZE, BİLİYORSAK İSMİYLE HİTAP ETMEMİZ ÇOK DAHA OLUMLU BİR ETKİ YAPACAKTIR.

GENE BU ANDA SESİMİZİN TONU VE RENGİ SAMİMİYETİNİZİ ORTAYA KOYACAKTIR.

SAMİMİYATİMİZ; SESİMİZE ÖZEL BİR SICAKLIK KATACAK UNSUR OLACAKTIR. YÜZ İFADEMİZ İSE AYNAMIZ OLACAKTIR.

KİŞİ KARŞISINDAKİNİN TEPKİSİNE GÖRE AYRILIŞ SÜRECİNE YÖN VEREBİLİR. İÇTEN BIR TEBESSÜM İLE KARŞI TARAFTAKI KİŞİYE İYİ GÜNLER, İYİ AKŞAMLAR V.B. DİLENMELİDİR.

SES TONUMUZ VE SES RENGİMİZ BİZİM SAMİMİYETİMİZİ ORTAYA KOYAR

KENDİSİNİ İYİ HİSSETMEYEN MİSAFİR; AYRILIŞTAKI SES RENGİMİZDEN,İHTİYAÇ DUYDUĞUNDA YARDIMINA KOŞACAĞIMIZ HİSSİNİ YAKALAMALIDIR.

MİSAFİRİMİZLE VEDALAŞTIĞIMIZ ANA GÖRE İFADELER KULLANMALIYIZ (AFİYET OLSUN V.B.)

YAPTIĞIMIZ İŞE YÜKLEDİĞİMİZ DUYGUYU KARŞIMIZDAKİNE YANSITTIĞIMIZ AN GERÇEK KAZANIMIMIZ OLACAKTIR.