Doç. Dr. Faik Özgür KARATAŞ Dr. Canan CENGİZ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SINO 314 Topluma Hizmet Uygulamaları
Advertisements

Hafta 2 Bilimin Doğası: Bilimsel bilgi ve bilimsel metod
Bilim Teknoloji Toplum ve Sosyal Değişim
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Egzersiz ve Spor Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
DİN FELSEFESİNİN KONUSU  Felsefenin ilgilendiği alanlardan birisi de dindir. Çünkü din olgusu insanlık tarihi boyunca önemli olmuştur. Basitçe din felsefesi,
EĞİTİMDE DRAMA.
GELİŞİMLE İLGİLİ ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Rousseau: Doğuşta sahip olmadığımız ve yetişkin olarak kullandığımız her şeyi bize eğitim kazandırır. Kant: İnsan yalnızca eğitim ile insan olabilir. Niemeyer:
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
HIGH SCOPE.
Din Psikolojisinde Yöntem A.Ü.İ.F./Güz Dönemi 5. Hafta
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
Prof Dr. Hakan Kahyaoğlu
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Kaynak Gösterme Teknikleri
TUTUM VE ALGILAR.
İl Temsilcisi Başvuru ve Değerlendirme Sistemi
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
Diğer Teknikler I Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Diğer Teknikler II Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Öğretimle İlgili Temel Kavramlar
Öğrenci Başarısının Belirlenmesinde Yeni Yaklaşımlar
Geçerlik ve Kullanışlılık
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Evren-Örneklem, Örnekleme Yöntemleri 2
ÖDE5024 DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE İSTATİSTİK Yüksek Lisans
Tipik Performans Testlerinde Geçerlik
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Eğitimde Ölçülen Bilişsel Özellikler
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA (YÜKSEK LİSANS)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Nitel Araştırma Süreci
Evren-Örneklem, Örnekleme Yöntemleri 1
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
6.HAFTA: ARAŞTIRMALARDA ÖLÇME VE ÖLÇEKLERDE GÜVENİLİRLİK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hangi Konular Performans Görevi Hangi Konular Proje Olarak Seçilmelidir? MEB 2008.
Nitel Araştırmalar.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
3. HAFTA Bilimsel Araştırmada Temel Kavramlar
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2. HAFTA Bilimsel Araştırma Temel Kavramlar.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Doç. Dr. Faik Özgür KARATAŞ Dr. Canan CENGİZ Kimya Öğretimi I Doç. Dr. Faik Özgür KARATAŞ Dr. Canan CENGİZ

Tanışalım Faik Özgür Karataş Sıra sizde!!! Kimya/Mühendislik Eğitimi D-Blok #208 Elmek: ktufegitim@gmail.com Ders blogu: http://counselingedu.blogspot.com Twitter: @KaratasF / Fatih Egitim @ facebook Sıra sizde!!!

Kurallar Derse devam ve katılım Geç kalan hesabını verir Soru-Cevap Katılma-karşı çıkma Derse devamsızlık hak değil özür 3 hafta Normalar Parmak kaldırarak söz isteme Başkalarını kırmadan aktif fikirleri beyan Yiyecek-içecek sorumlu davranış

Ders İçeriği ve Amacı Dersimizin amacı; kimya biliminin ortaöğretim seviyesinde anlaşılması için uygun pedagojileri incelemek, tatbik etmek ve bu alanda kendimizi geliştirmektir.

Ölçme ve Değerlendirme Yarıyıliçi Değerlendirme: %50 Quizler, görev ve ödevler Yarıyıl-sonu : %50 Test/ Açık uçlu

Bilim Nedir?

Bilim Nedir? En genel manada bilim; insanlığın evreni anlama ve anlamlandırma çabalarından biridir. Başka var mı? Dinler, felsefe… Bilimin farkı ne? Gözlenebilen ve test edilebilen olgular ve olgular arası ilişkiler

Bilim Nedir? İnsanların gözlem ve deneylerle elde ettiği tarafsız ve düzenli bilgi birikimleridir. Araştırma bulgularına dayanarak, neden-sonuç niteliğinde ilişkiler bulmaya çalışan, olay ve olguları yöntemlere dayalı olarak çözümleyip genellemelere ulaşmaya çalışan sistematik bilgiler bütünüdür.

Kaynaklar Bilim, Teknoloji, Toplum ve Sosyal Değişim (2012) Prof. Dr. Salih Çepni, Doç. Dr. Hakan Şevki Ayvacı ve Yrd. Doç. Dr. Ahmet Bacanak, Süzer Kırtasiye: Trabzon. Ayas, A. Sözbilir, M. (2015). Kimya Öğretimi, Pegem Akademi: Ankara Çepni, S., Ayas, A., Akdeniz A. R. Vd. (2013). Fen ve Teknoloji Öğretimi, Pegem Akademi: Ankara.