Şirket Adı İş planı sunusu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Nejat Erk. STRATEJİK PLANLAMA, UZUN DÖNEMLİ REKABET GÜCÜ KAZANDIRICI ÇABALARIN TÜMÜDÜR. TANIM : 2.
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
FİNANSAL AMAÇ VE FİNANS FONKSİYONU
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
HAFTA I.
Sunanın Adı | Şirket Adı
3. Üretim Sistemi Geliştirme Planı ve Üretim Planının Hazırlanması
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Proje Adı Bölüm Adı Sunanın Adı.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Proje başlığı Adınız | Bölüm Adı|
Projenin Durumu [Proje Adı] [Sunanın Adı] Bu sunu sırasında, dinleyicilerin de katılımıyla, yapılması gereken işlemlerin ortaya çıkacağı konuşmalar olacaktır.
Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması. Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması Küçük işletmelerde muhasebe ve nakit akışı Tanımlama.
İNOVASYON.
STOK MALİYETİ.
Fiyatlandırma ve Ödemeler
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Ekonomi Bölümü Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi. Behiye Çavuşoğlu Behiye Çavuşoğlu YDÜ Ekonomi.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Sermaye Maliyeti *Firmalar sadece özkaynaklarını projelerin
ÇATIŞMA YÖNETİMİ.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
Bir Kooperatifin Başarısının Ölçümü
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Şirket Adı İş planı sunusu.
İş Projesi Planı Sunucu Adı | Şirket Adı.
Şirket Adı İş Planı.
Hüseyin ŞİRİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi EYTEP ABD.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
İlerleme veya Durum Raporlama
İş Planı.
Adınız | Öğretmen adı | Okul
Eğitim Sunusunun Başlığı
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Projenizin adını buraya yazın Adınız Öğretmeninizin adı Okulunuz
Planlama.
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Sunum Destesi Etiket Satırı İki Satıra Yayılabilir
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Proje Adı | Şirket Adı | Sunucu Adı
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Eğitim Sunusunun Başlığı
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
İŞ MODELİNDEN İŞ PLANINA GEÇERKEN
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Sunum transkripti:

Şirket Adı İş planı sunusu

Hedef Bildirimi Şirketinizin uzun dönemli hedefini açıkça belirtin. Şirketinizin büyümesine yön verecek sözcükleri seçmeyi deneyin, ancak olabildiğince kısa tutun.

Rekabet Rekabeti özetleyin. Şirketinizin rekabet avantajını genel çizgileriyle gösterin.

Ekip Genel başkanın ve başlıca yöneticilerin adlarını listeleyin. Bu kişilerin başarılı bir kariyerleri olduğunu göstermek üzere önceki başarılarını da ekleyin. Bu alanda kaç yıldır çalışmakta olduklarını belirtin.

Pazar Özeti Pazarınızın geçmişteki, şimdiki ve gelecekteki durumunu özetleyin. Pazar payında, liderlikte, katılan oyuncularda, pazar kaymalarında, maliyetlerde, fiyatlandırmada veya rekabette ortaya çıkan ve şirketinizin başarısı yönünde fırsatlar yaratan değişikleri gözden geçirin.

Fırsatlar Sorunları ve fırsatları tanımlayın. Müşteri sorunlarını belirtin ve bu sorunların ortaya çıkardığı ürün/hizmet fırsatlarının doğasını tanımlayın.

İş Kavramı İşinizin temelini oluşturan anahtar teknoloji, kavram ve stratejiyi özetleyin.

Amaçlar ve Hedefler Beş yıllık amaçları listeleyin. Beş yıllık amaçlarınıza ulaşmak için belirgin ve ölçülebilir hedefler belirleyin. Pazar payı hedeflerini listeleyin. Gelir/karlılık hedeflerini listeleyin.

Mali Plan Mali modelinizi ve fiyatlandırma varsayımlarınızı tanımlayan üst düzey mali planınızı genel çizgileriyle gösterin. Bu plan, gelecek üç yıl için beklenen yıllık satış ve kar rakamlarını içermelidir. Bu malzemenin gereken düzeyde yer almasını sağlamak için birkaç slayt kullanın.

Kaynak Gereksinimleri Aşağıdaki kaynaklar için gereksinimleri listeleyin: Personel Teknoloji Mali Dağıtım Promosyon Ürünler Hizmetler

Riskler ve Ödüller Önerilen projelerin risklerini ve bunların nasıl ele alınacağını özetleyin. Özellikle fon bulmaya çalışıyorsanız, beklenen ödüllerle ilgili tahminlerinizi yapın.

Başlıca Sorunlar Yakın dönem Uzun dönem Önemli kararları ve hemen veya yakın dönemde çözüm gerektiren sorunları tanımlayın. Karar gecikmesinin sonuçlarını belirtin. Uzun dönem Uzun dönemde çözüm gerektiren sorunları tanımlayın. Fon bekliyorsanız, çözüm için mali kaynak gerektiren sorunlar konusunda net olun.