ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ “SOSYAL HİZMETTE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ”
SOSYAL HİZMET UYGULAMASINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ Sosyal hizmet mesleğinin uygulamasında bilişim teknolojilerinin kullanımını üç düzeyde incelemek olanaklıdır: Sosyal Politika ve Toplum Düzeyi: Sosyal politika geliştirme çabalarını, bilgiyi yaygınlaştırma etkinliklerini ve kurumlar arası eşgüdüm sağlama çalışmalarını içerir. Doğrudan Hizmet Sunumu Düzeyi: Profesyonellerin çalışmalarını yönetmesi ve raporlaştırması işlerini ve profesyonellerin hizmet alanlarla etkileşimlerinin desteklenmesini içerir Hizmet Alanlar Düzeyi: Eğitim ve bilgilendirme çalışmalarını ve İnternet destek gruplarını içerir. SOSYAL HİZMET UYGULAMASINDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Sosyal Politika ve Toplum Sosyal Politika Geliştirme Bilgiyi Yaygınlaştırma Kurumlar Arası Eşgüdüm Sağlama Sosyal Politika ve Toplum
Doğrudan Hizmet Sunumu Profesyonellerin Çalışmalarını Yönetmesi ve Raporlaştırması Profesyonellerin Hizmet Alanlarla Etkileşimlerinin Desteklenmesi Bilgi Edinme ve Test Uygulamaları Konsültasyon ve Analiz Uygulamaları Doğrudan Hizmet Sunumu
Eğitim ve Bilgilendirme İnternet Destek Grupları Hizmet Alanlar
TEŞEKKÜRLER