EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ISTE.
Advertisements

Aviva Sigorta olarak, İngiliz sigorta grubu Aviva'nın bir üyesi ve dünyada 316 yıllık bir geçmişe sahip. Bugün İngiltere, ABD, Kanada, Fransa, Hollanda,
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
İNTERNET ADRESLERİ.
“ Dünyada herşey için, medeniyet için, hayat için, başarı için en gerçek yol gösterici ilimdir, fendir. İlim ve fennin dışında yol gösterici aramak gaflettir,
Mustafa Akgül Linux Kullanıcılar Derneği LINUX, E-DEVLET VE BİLGİ TOPLUMU.
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
UZAKTAN EĞİTİME GİRİŞ VE KAVRAMSAL ÇERÇEVE
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
ISTE.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
1 BASINTOPLANTISI 5 Kasım 2012 İstanbul. 2 ALEXANDER KÜHNEL Hannover-Messe International Istanbul.
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
MEB - Intel Öğretmen Programı
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
Mobil Öğrenme m-öğrenme
Alvin TOFFLER Diyor ki;
E-Öğrenme Nedir?
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Dünyada Okul Öncesi Eğitim
UZAKTAN EĞİTİMİN TARİHSEL GELİŞİMİ
Dr. Cemalettin MADEN Türkiye UDS Üyesi
Akran destekli öğrenme
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
UZAKTAN EĞİTİM Uz. Fezile ÖZDAMLI.
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Nükleer Teknoloji Bilgi Platformu
İNTERNET.
İNTERNET ADRESLERİ VE YAPISI
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
İLAÇ VE ECZACILIK BAŞKAN YARDIMCILIĞI
Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
ÖZEL EĞİTİM SINIFI VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
HAZIRLAYAN VE SUNAN ŞABAN DOGAN 2015
İnternet Nedir? Hazırlayan: Fatih ARIKAN Bilişim Teknolojileri Öğrt.
Hacettepe Teknoloji Transfer Merkezi (HT-TTM) Girişimcilik Ofisi
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
BİLGİ TOPLUMU VE DİJİTAL VATANDAŞLIK.
Ovid Training Dept OvidSP Nedir?. 2 Gündem Bu 6 dakikalık eğitimde şunları göstereceğiz: –OvidSP Nedir? –OvidSP’yi kim sunmaktadır? –OvidSP’yi hangi profesyoneller.
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
BİLİM VE SANAT MERKEZİ Bilim ve Sanat Merkezi, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim çağındaki özel veya üstün yetenekli öğrencilerin, bireysel yeteneklerinin.
TOEIC® SINAVI BİLGİLENDİRME SUNUMU
ÖSS-1 COĞRAFYA ÜLKELER ve İKLİMLER
DÜNYADA ve TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
 Internet’e bağlı kuruluşlar değişik gruplara ayrılabilir ve bir kuruluşun internet adresi, o kuruluşun ait olduğu guruba göre ilgili kısaltmalar içerir.
Mahmut BİLEN. Ders Değerlendirme Biçimi Vize %70 Ödev%10Dönem içi %50 Quizler%20 Final%50Dönem Sonu%50.
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
Dünya’da ve Türkiye’de Halı Üretimi
Dersimizin Amacı İş sağlığı ve güvenliğinin temel prensiplerini ve güvenlik kültürünün önemini kavramalarına yardımcı olmaktır.
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNİN ETKİSİ
TÜRKİYE İSTİHDAM VERİLERİ
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ.
ÇALIŞMA EKONOMİSİNE GİRİŞ -TÜRKİYE’DE İSTİHDAM-
«Makine Teknikerliği» nedir?
Levent ŞAHİN, Doç. Dr. İstanbul Üniversitesi
Mustafa Tunalı İ.H.O. Bilişim dersi Ödevi Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F Numara:19 Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F.
STEM NEDİR? SUNU rehberlikservisim.com.
1914 I. DÜNYA SAVAŞI 1918.
Sunum transkripti:

EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI

MEB Amaçları Cehalet Açlık Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları %40 Okur-yazar Olmayan İlkokul Mezunu Lise ve Dengi Okul Mezunu Yüksekokul, Fakülte ve Üstü Mezunu 0-6 Çocukların Yoksulluk Riski %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

1953 - 2011

21.Yüzyıl Becerileri Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? BONAPARTİST -AngloSakson 21.Yüzyıl Becerileri

Teknoloji İle Rehberlik Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz.

Dijital Uçurum Sanal Dünya Gerçek Dünya İnternet Çağı Öğrencisi Televizyon Çağı Öğretmeni Sanal Dünya Gerçek Dünya

Her Okula Bir Bilgisayar Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş BT Yatırımı Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı e Öğrenme Teknoloji Destekli Sınıflar e-Öğrenme Tarih 1997 Okullara BT Sınıfları 2008 Okul Internet bağlantıları E-İçerik Geliştirme E-okul

İnternet Kullanıcı Sayısı 1998   2008 Ülke Kişi (milyon) 1. ABD 84.587 1. Çin 298.000 2. Japonya 16.940 2. ABD 230.600 3. Almanya 8.100 3. Japonya 95.978 4. İngiltere 8.000 4. Brezilya 72.027 5. Kanada 7.500 5. Almanya 61.973 6. Avustalya 5.771 6. İngiltere 46.683 7. Fransa 3.700 7. Rusya 45.250 8. Hollanda 3.500 8. Fransa 42.315 9. Güney Kore 3.103 36.837 10. İsveç 2.961 10. Türkiye 25.405

Nasıl Bir Eğitim / Okul ? Sürekli Nitelikli Uyarlanabilir Mekan ve Zaman Bağımsız Nitelikli Tüm öğrenme kanallarını destekleyen Uyarlanabilir Bireye göre özelleştirilebilir

Neler Yapabiliriz? 1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek.

Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.”  Alvin Toffler

Teşekkür Ederim…