ULUSAL ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Advertisements

Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
TÜRKİYE ENDOKRİNOLOJİ VE METABOLİZMA DERNEĞİ EN İYİ GENÇ ARAŞTIRICI ÖDÜLÜ-2010.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma BÖLÜM 8 Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme.
 1 T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI İLİŞKİSEL VERİ MODELİ GÖSTERİMİ Emin YALÇIN VERİTABANI YÖNETİMİ.
T.C. GİRESUN ÜNİVERSİTESİ MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI VERİTABANI ÖRNEĞİ Tuğrul SEVGİ VERİTABANI YÖNETİMİ Danışman Öğr.Gör.Erol.
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü
İLAÇ KULLANIMINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Aktif Karbon Adsorpsiyonuyla Ağır Metal Giderimi ve Alevli AAS ile Tayin PEKER S1, KAŞ M.1, BAYTAK S.1  1Süleyman.
KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ ÇORUM 2017
Süleyman Demirel Üniversitesi Teknoloji Fakültesi
ŞEKİL/FIGURE Makale Başlığı / Title of Paper
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Mühendislik Fakültesi
Beden Eğitimi ve Sporun Genel Eğitim İçindeki Yeri
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
ÖĞRENCİ STAJ RAPORU LABORATUVAR
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Özge Buket Cesim. , Burak Aşık. , Merve Çerçi. , İlke Önal
ESER ELEMENT ANALİZ METOTLARI
ARAŞTIRMA METOTLARI ÖDEV:
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
KEKİK BİTKİSİNDE ZARARLI ORTHOPTERA TÜRÜ
Isının Yayılma Yolları
GÜZELYURT ve ÇEVRESİNDE YER ALAN SU KAYNAKLARININ HİDROJEOLOJİK İNCELENMESİ OĞUZHAN EMEKLİ T.C. Aksaray Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersinde Online Sınav Uygulaması
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
2. Malzemeler ve Yöntemler
Ampirik (Görgül) Araştırmaların Raporlanması
İletişim Fakültesi Bilişim A.B.D.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
Grupla psikolojik danışma
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Literatür Değerlendirme Kriterleri
Poster Başlığı Birinci YAZAR Bulunduğu eğitim düzeyi (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora), Lisans için bulunduğu sınıf, öğrenim gördüğü kurum, lisansüstü öğrenciler.
Nitel Araştırma Süreci
Tarım Tarihi ve Deontolojisi Dersi 1.Hafta
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FARABİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalıdır.
Gümüşhane Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Genetik ve Biyomühendislik Bölümü Bitirme Çalışması Poster Hazırlama Kılavuzu Poster Boyutları:
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Çalışma Başlığı ÇALIŞMAYI YAPAN(LAR) Giriş Karşılaştırma Sonuçlar
Proje Başlığı Özet Sonuçlar ve Tartışma Materyal ve Metot Kaynaklar
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
IV. SONUÇLAR VE TARTIŞMA
POSTER BOYUTLARI A1 (59,4x 84,1 cm) BOYUTLARINDA OLMALIDIR
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Sunum transkripti:

ULUSAL ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU Ad Soyad1, Ad Soyad2, Ad Soyad3   1Aksaray Üniversitesi, Çevre Mühendisliği Bölümü, Aksaray, E-posta 2Selçuk Üniversitesi, Çevre Mühendisliği Bölümü, Konya, E-posta 3Ömer Halis Demir Üniversitesi, Çevre Mühendisliği Bölümü, Niğde, E-posta ÖZET 3.2. Ortam Sıcaklığının Etkisi 1. GENEL BİLGİLER Şekil 2. As(III) ve As(V) iyonlarının adsorpsiyonuna Sıcaklığın etkisi (Karıştırma hızı=150 dev/dak, Uçucu kül miktarı: 1 g, Başlangıç As konsantrasyonu: ~1 g/L) 3.3. Çalkalama Hızının Etkisi Şekil 3. As(III) ve As(V) iyonlarının adsorpsiyonuna çalkalama hızının etkisi (T=30°C, Uçucu kül miktarı: 1 g, Başlangıç As konsantrasyonu: ~1 g/L) 2. MATERYAL METOT 3.4. Temas (Çalkalama) Süresinin Etkisi Şekil 4. As(III) ve As(V) iyonlarının adsorpsiyonuna temas süresinin etkisi (T=30°C, Uçucu kül miktarı: 1 g, Başlangıç As konsantrasyonu: ~1 g/L) 3. BULGULAR VE TARTIŞMA 3.1. pH’nın Etkisi 4. SONUÇ 5. KAYNAKLAR Şekil 1. As(III) ve As(V) iyonlarının adsorpsiyonuna pH’nın etkisi (T=30°C, Karıştırma hızı=150 dev/dak, Uçucu kül miktarı: 1 g Başlangıç As konsantrasyonu: ~1 g/L) ULUSAL ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU 12 Mayıs 2017