Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yaşa – Hisset – Öğret Projesi; Kocaeli Disleksi Derneği’nin 2013 yılı teklif çağrısı döneminde Gençlik Programı çerçevesi altında başvurusunu yaptığı ve.
Advertisements

ÇOCUK ve REKLAM Araştırma sonuçlarına göre Batı ülkelerinde her çocuk, yılda ortalama 900 saat televizyon başında kalıyor ve bu süre içinde de en az 10.
ÜNİVERSİTEYE UYUM SÜRECİ
Zeytİnburnu kIz anadolu İmam hatİp lİsesİ
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
Psikolojik Danışman Ayçin YILMAZ
MARKA VE KURUMSAL İ MAJ TASARIMI HAFTA V. Marka İ majı I İ maj, genel olarak bir olay, olgu, kurum, kişi hakkında bireyin sahip oldu ğ u algılama olarak.
ÖZGÜVEN NE DEMEKTİR? Kendine güvenmenin ne anlama geldiği konusunda birçok yanlış görüş vardır ve bunlar özgüven kazanmada insanın önünde engel oluştururlar.Kendi.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Sayın kaymakamım. Sayın İlçe Milli Eğitim müdürüm ve Şube Müdürlerim
OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
ÖZEL ANTAKYA ATA İLKOKULU
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Zıt Anlamlı Kelimeler Kelime(Sözcük)
Büyük adamların hedefleri, diğerlerinin ise istekleri vardır.
BADE ŞARAP BUTİĞİ’NE HOŞGELDİNİZ....
NEDEN LEZZETLİ HEDİYE? 3. YIL BAKANLIK ONAYLI TAMAMEN ORGANİK 14 FARKLI LOKASYONDA ÜRETİM ISO STANDARTI MEMNUN MÜŞTERİLER KURUMSAL KOLAYLIKLAR.
İştah Açan Fotoğraflar
Dostunla sohbette Neşe-i muhabbette Her manevi lezzette
ÇANKAYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Ben Bu Sebze ve Meyveleri Bir Yerden Tanıyorum Ama Nerden?
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
RİSKLİ DAVRANIŞLAR NEDİR?
Uzun zamandır hayatta neler yaptığımıza dair düşünüyorum.....
Sınav Kaygısı ve Önleme Yolları.
Lütfen SESLİ izleyiniz...
1 - Sorumluluk duygusunu arttırmaya çalışın
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
MOMO.
DEĞERLER EĞİTİMİ SEVGİ VE SAYGI.
ÇANKAYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ERGENLİK ÇAĞINDAKİ GENCİN BAŞLICA RUHSAL-SOSYAL ÖZELLİKLERİ.
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
3. Sempatik ve Esprili Konuşmak
ATATÜRK İLKOKULU Rehberlik Servisi
PROGRAM ADI : SİHİRLİ MUTFAK PROGRAM YAYIN GÜNÜ : CUMARTESİ YAYIN SAATİ : 12:30-13:15 PROGRAM SÜRESİ : 45 dakika YAYIN KANALI : FOX PROGRAM SUNUCUSU :
MUTLU BİR AİLEyİz Hazırlayan: Bensu DEMİRYÜREK.
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
GENEL İŞLETME İŞLETME EKONOMİSİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE İLİŞKİLİ OLDUĞU BİLİM DALLARI.
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Zıt Anlamlı Kelimeleri Tahmin Edelim
BETİMLEME (TASVİR.
EŞ ANLAMLI KELİMELER.
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
ÇOCUK VE SUÇ.
ZÜLAL ŞENL İ K. BURUN Burun, koku alma duyusu organımızdır. Burnumuzla dışarıdan temiz hava alırız. Yeni pişen bir kekin, güzel bir çiçe ğ in, annemizin.
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ.
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
ERGENLİK.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Okul Öncesi Eğitim Dr. Burcu Çabuk.
FARABİ HASTANESİ SPONSORLUK
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
Merve ÇAKMAK.
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
YAŞ ÖĞRENCİLERİNİN GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ Gülçin UYSAL Psikolojik Danışman.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eşi benzeri olmayan bir deneyime hazır mısın? Uyanık kalmak için yeni bir macera. ONEO X! 1. Ürün Fikrinin Çıkış Noktası.
Sunum transkripti:

Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN Cafe Crown inovasyon Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN

STRATEJİ Ürünümüz ‘'bir aradalar’’ kategorisinde yer alacak; Nedeni, hedef kitlemizin hızlı ve pratik ürünlere eğilim göstermesi, içlerinde bir yerlerde tembellik duygusunun ağır basması. Ürünün kolay ve çabuk hazırlanması, en önemli etkenlerden birisidir. İçimizde bir yerlerde bulunan tembellik duygusunu bastırarak, bizi eğlendirerek harekete geçmemizi sağlayan yeni bir lezzetle bu kategoriye giriş yapacağız.

Ürünün Rolü Ürünlerimiz Cafe Crown ailesinin, eğlencenin dozunu hiç düşürmeyen yeni üyeleri olacak.

Markanın tüketici gözündeki algı değişimi Cafe Crown kahve ailesi genellikle koku ve kıvam bakımından hafif bulunuyor. Böyle düşünen arkadaşların afyonlarını patlatacağımız ürünümüz koku ve kıvam olarak yoğunlaştırılacaktır, bundan dolayı daha sert olması beklenmektedir fakat rengarenk drajeleriyle ortamı yumuşatan, içleri ısıtan bir kahve olmasıyla diğer ürünlerden kendisini ayıracaktır.

Rakipten nasıl farklılaşacak Rakibiz, olgun birey misali uyku açan, kendine getiren bir anne gibi görülüyor. Bizim ürünümüz hem uyku açan, hem hayatı dinaminize eden, işte çalışırken, vize-final zamanlarında, arkadaş ortamlarında, hoşlanılan kız arkadaş abi demesin diye; pratik, hızlı, hoş tat bırakan, hiç bitmesin istenilen ve görüntüsü bakımından instagrama fotoğrafı atılmadan, snapi çekilmeden içilmeyecek bir ürün olarak rakipten farklılaşacaktır.

Hedef kitle Hedef kitle hayatını sorumluluklarından kaçmadan dolu dizgin yaşayan, üniversite öğrencileri ve kariyerinin başlarında olan çalışan bireyler. Eğlenceyi seven ve eğlenmeyi bilen, gülmek için bahanesi bol olan, sosyal mecraların her birinde baş harfini yazmamız yeten sözde aktif fakat içerindeki tembellik canavarıyla her an savaş halinde olan, üç beş dakikanın hesabını yapan, yapacağı işler dağ misali birikmiş olmasına rağmen on dakika kahve molasına her zaman vakit bulan, ‘’gün otuz saat olsa her işimi yetiştirirdim’’ diyen arkadaşlar.

Yeni ürün tüketicilerin hangi ihtiyacını nasıl karşılayacak Tembellik canavarını al aşağı etmede kullanacakları en etkili silah olacak, kokunun algı üzerindeki etkisinden dolayı psikolojik olarak ruhumuzu dinlendiren ve motive eden dinamik olmasıyla hareket appealdan yararlanarak eğlence ihtiyaçlarını gidermeye yönelik taleplerine karşılık verecektir.

Slogan: Daha Sert, Daha Dinamik, Daha Renkli!

Bu yeni ürünün ADI: ‘’Cafe Crown Mix’’ Tanımı: Hayal ettiğimiz ürün; ‘’Cafe Crown 3ü1 arada’’ kahve çeşitlerine aroma katmak, ürün yelpazesini genişletmek ve drajeli olarak süslemek. Hem sert, hem yoğun kokuya sahip, hem de renkli… Çeşit: Beyaz çikolata, bitter çikolata, drajeli olarak üç farklı ürün ortaya koyacağız.

Boyut: Cafe Crown latte boyutlarında olacak fakat gramaj olarak içinde draje bulunacağı için daha ağır olacak. Normal latte 17g iken bizim ürünümüz içindeki drajeler nedeniyle tahminen 23g bir ağırlıkta olacak. Ambalajın ebatları ‘’Cafe Crown Latte’’ ambalajlarıyla birere bir aynı olacaktır.

İmaj: Var olan imajına herhangi bir ayrıma düşmeden, yeni bir imaj oluşturmak yerine Cafe Crown’un sahip olduğu renkli dünyasına renk katmayı hedefleyen Cafe Crown ailesinin yerine göre yaramaz, yerine göre sevgi dolu, yerine göre uykusuz gecelerin sert kahvesi olacak. Cafe Crown MİX her ortama ayak uyduran, uyumu ile insanları etkileyen yeni bir kahve olacak…

Daha çok sen !!! Neden daha renkli sen olmayasın  Bu hayata biraz renk lazım biz gençlere daha çok eğlence çok renk lazımken; Neden her anda yanımızda olan o kahvelerimiz bu kadar renksiz olsun ? Sevgiliyle akıp giden o eşsiz zamana biraz renk katmak! Vize\Final haftasında kararan dünyalarımızı bir anlıkta olsa renklendirmeye hangimizin ihtiyacı yok ki? En yakın arkadaşlarla siyah beyaz hatıralara dönüldüğü o sohbetleri birden renklendirebilseydik çok güzel olmaz mıydı?..

Cafe Crown mix bir ünlü olsa? Kesinlikle Nil Karaibrahimgil olurdu… Hayata rengarenk çerçevelerden bakan hiç yaşlanmayan, ruhu sürekli çocukluğuna adım atan, renkli kişiliyle etrafındakileri her an gülümsetmeyi başaran, konuşurken bile sizi kendisine hayran bırakır… Bütün gençleri bir araya toplayan… Ruhumuzun kanatları olduğunu hatırlatan… Ben aptal mıyım? sorusunu sordurtan her şarkısında bizi eğlendiren, rengarenk kişiliğini müziğine yansıtmayı başarmıştır..