Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ARAMA MOTORU PAZARLAMASI
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
İnternet hakkında bilgiler ve istatistikler
DynaMed ‘in İçeriği DynaMed klinik olarak özetlenmiş yaklaşık 3,000 konu başlığını sunmaktadır. Konu başlıkları temel olarak: Genel ve genel olmayan hastalıklar.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dersi
İnternet Tarayıcı Programlar
Bir Kuruluş Öyküsü.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Hazırlayan: Dr.Metin KAPIDERE
Arama Motorları Dr. Devkan Kaleci
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Arama motorları; internette aradığımız bir bilgiye ulaşmayı kolaylaştıran ve internetteki bilgileri mümkün olduğunca indeksleyen web sayfalarıdır. Günümüzde.
VERİTABANLARININ ETKİN KULLANIM TEKNİKLERİ
Internet Üzerinden Araştırma Yöntemlerinin Etkin Kullanılması
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
Yandex Reklamları.
ARAMA MOTORU KULLANIMI
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Internette iki çe ş it adresleme kullanılır. IP numarası herhangi bir bilgisayar internete ba ğ landı ğ ı anda, dünya üzerinde sadece ona ait olan bir.
BİT’ini Kullanarak Bilgiye Ulaşma ve Biçimlendirme
Bilgiye ulaşma ve biçimlendirme yöntemleri
BİT’İNİ KULLANARAK BİLGİYE ULAŞMA VE BİÇİMLENDİRME
6. BÖLÜM Tam Rekabet Piyasası ve Firma Dengesi
Arama Motorlarını Kullanmanın Püf Noktaları
İNTERNETTE ARAMA MOTORLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Arama Motoru Nedir?.
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
RAKAMLARLA YENİBİRİS.COM:
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
W EB 2.0 A RAÇLARı T ANıTıMı Adnan Engin Türkçe Öğretmenliği 2.sınıf.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
BILIŞIM KOMISYONU Kurumsallıkta Bilişimin Önemi ve Bilgi Güvenliği Ocak 2016.
BACKLINK NEDIR? NASıL BACKLINK ALıRıZ? ÜCRETLI BACKLINK FAYDA VE ZARARLARı.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri Çağlar Gülcek.
GOOGLE NASIL İNDEKSLER. iNDEKSLEME İndeksleme, sitemizin içeriklerinin arama motorlarına, yani Google, Yahoo, Bing gibi sitelerin veri tabanlarına kayıt.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Ayşegül ARSLAN.
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
Internet Üzerinden Araştırma Yöntemlerinin Etkin Kullanılması
Temel Bilgi Teknolojileri
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
Ali baba Alibaba Group (NYSE: BABA) dünyanın en büyük e-ticaret sitelerinden biri olup, Çin’de yerel ve uluslararası ticaret için dünyanın en önde gelen çevrimiçi piyasalarından.
SOSYAL MEDYA.
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Web Tarayıcıları Kullanıcıların internete girmek içi kullandıkları yazılımlardır. Çıkış tarihine göre bazı web tarayıcıları : 1- Internet Explorer –
SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION).
İnternet Tarayıcı Programlar
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Web Tarayıcıları ve Arama Motorları
DynaMed ‘in İçeriği DynaMed klinik olarak özetlenmiş yaklaşık 3,000 konu başlığını sunmaktadır. Konu başlıkları temel olarak: Genel ve genel olmayan hastalıklar.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
connect to the virtual world
Bilgi Okuryazarlığı Öğr. Gör. Seda AKIN GÜRDAL
DynaMed ‘in İçeriği DynaMed klinik olarak özetlenmiş yaklaşık 3,000 konu başlığını sunmaktadır. Konu başlıkları temel olarak: Genel ve genel olmayan hastalıklar.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik Arama Motorları

Arama Motoru Nedir? Arama motorları, kullanıcıların aradıkları kelimeyle ilişkili olan bir web sitesine yönlendiren, bir nevi rehber ve önemli bir kaynaktır.

Arama Motoru Tarihçesi 1990 – İlk arama motoru: Archie 1994 – Tam metinli arama: WebCrawler 1994 – Yahoo! - Altavista 1997 – Yandex 1998 – PageRank teknolojisi: Google 1998 – MSN 2009 - Bing

Arama Motoru Çalışma Prensibi Arama motoru, web sayfaları hakkında bilgi toplayan bir çeşit yazılımdır. Toplanan bilgi; sitenin içeriğini anlatan anahtar kelimler veya kelime öbekleriyle sitenin URL’si, sayfayı oluşturan kod, sayfaya gelen ve siteden çıkan linklerden oluşur. Toplanan bilgi dizinlenir ve veri tabanında saklanır. Bütün bu bilgi toplama işlemi arama robotu adı verilen bir yazılım tarafından yapılır. Daha sonra, kullanıcı arama yapmak için arama motorunu kullandığında, bu veritabanındaki referanslara bakılır ve sonuçlar geri döndürülür.

Arama Motoru Pazar Payları Google 92.36% - bing 2.9% - Yahoo! 2.17% - Baidu 1.01% YANDEX RU 0.42% - YANDEX 0.35% http://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/desktop/worldwide

Arama Motoru Pazar Payları (Türkiye) Google 94.59% - YANDEX 4.56% - bing 0.42% - Yahoo! 0.21% - YANDEX RU 0.17% - DuckDuckGo 0.02% http://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/desktop/turkey

Arama İstatistikleri (Google) Günlük Ortalama Arama Sayısı: 3.5 Milyar http://www.internetlivestats.com/google-search-statistics/

Arama Motoru Kullanıcı Davranışları 2010 yılında Performics’in yaptığı araştırma sonucuna göre (Chaffey ve Chadwick, 2012:492): tüketicilerin %83’ü spesifik bir üretici ya da ürünü bulmak için arama motorlarını kullanmaktadır. Kullanıcıların %91,5’i aradıkları bilgiyi, hizmeti veya ürünü ilk sayfada buluyor ve diğer sayfaları ziyaret etmeyi gerek görmüyor (Hodgdon, 2015). Hodgdon, M. (2015). Value Of Organic First-Page Results. http://www.infront.com/blogs/the-infront-blog/2015/6/17/value-of-first-page-google-results Chaffey, D. ve Chadwick Fiona E. (2012). Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Pearson Education Limited, Fifth Edition, USA.

http://searchengineland.com/

ALANDAKİ ÇALIŞMALAR Çevrimiçi reklam türlerinin etkinliği: Banner reklamları ve arama motoru reklamlarının kıyaslanması 2011 - Yüksek Lisans İnternet reklamcılığında yeni bir mecra: Arama motoru reklamcılığı 2010 - Doktora Yeni medyada arama motoru reklamcılığının kullanıcı davranışları üzerindeki etkisi 2016 - Yüksek Lisans

FİNAL ÇALIŞMASI Yeni Tüketici : Türetici – Üretüketici (Prosumer) Kavramı “Üreticiyi tüketiciden ayıran çizginin gittikçe bulanıklaşması (Toffler, 1980:267).” İnternet Reklamcılığı Google ve Facebook’un Hedefli Reklamcılığı İnternet Üreten Tüketicisinin Metalaşması Çevrimiçi Emek