GÖRSEL SANATLAR DERSİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÜNİVERSİTE WEB SAYFALARINDA YER ALMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
Advertisements

İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Sanat ve Tasarım Bölümü
FERİHA UYAR KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİNE HOŞGELDİNİZ
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI K12 Sistemi ile çocuğun Akademik olarak gelişiminin takibi. İnternet Explorer Web tarayıcı adres çubuğuna aşağıdaki.
Bilgi ve İlişkilerin Gösterimi
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SORULARI
GÖRSEL SANATLAR DERSİ MALZEMELERİ İKİNCİ BÖLÜM “PASTEL BOYALAR”
Öğrenme Kuramı ve Öğretim Kuramı
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
GÖRSEL MATERYAL TASARIMI
Nasıl olmalı? Nasıl bir öğretmen?
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Görsel Materyalleri Tasarlama Süreci 4.Görsel Tasarımın Unsurları: Görsel Unsurlar.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN TASARIMI
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Materyallerin Katkıları Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
PONART GÖRSEL SANATLAR DERSİ MALZEMELERİ YEDİNCİ BÖLÜM
Mimio İle İnteraktif Eğitim
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
20 - PSİKO-MOTOR DAVRANIŞLARIN ÖLÇÜLMESİ
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ. Daha iyi ölçme yapabilen, Öğrencilerin orta öğretim başarı puanını dikkate alan, Farklı puan türleriyle öğrencileri.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT IV. İnsan beyninde kısa süreli ve uzun süreli olmak üzere iki tane bellek merkezi vardır. Kullanıcılar, internet.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
TASARIM ÖĞELERİ.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 1: Değerlendirme Basamakları Gönderme Öncesi Süreç Prof. Dr. Tevhide Kargın.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
GÖRSEL SANATLAR RESİM.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
Duyuşsal Alan.
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
  İnsan Sağlığı Üzerindeki Etkiler  Bitki Örtüsü Ve Hayvanlar Üzerindeki Etkiler  Malzemeler Ve Yapılar Üzerindeki Etkiler  Dünya Üzerindeki Uzun.
DOKU.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BRANŞ BÜLTENİ.
Poster Başlık Yazarlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITILMASI, YÖNLENDİRMESİ VE ALAN TANITIMI
Sunum transkripti:

GÖRSEL SANATLAR DERSİ

SINIF: 6.SINIF

KONU: SPOR AYAKKABI TASARLAMA

KAZANIMLAR

6.1.6.Gözleme dayalı kısa ve uzun süreli çizimler yapar. 6.1.9.Görsel sanat çalışmalarını oluştururken sanat elemanlarını ve tasarım ilkelerini kullanır. Renk: Renk ilişkileri Çizgi: Farklı çizgi türleri Doku: Yüzelsey doku, görsel doku Değer: Derecelendirme Oran-orantı: Gerçekçi, deforme edilmiş

SÜREÇ VE İSTEKLENDİRME:

İsteyen öğrenciler pazarlama ve finansal olarak spor ayakkabı tasarımı çizip, bunlara marka ismi ve logosu tasarımı yapabilirler. İstedikleri teknikte renklendirme yapabilirler

YÖNTEM VE ÖĞRETİM YÖNTEMİ:

Öğrencilere serbest çalışma tekniklerini öğretmek ve onları kullanmalarını sağlamak  

MATARYEL VE ARAÇLAR:

Karakalem, Sulu Boya, Pastel Boya, Guaj Boya, Palet

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME:

Öğrencilerin yaptığı çalışmalarını kontrol etmek onlara yardımcı olmak Eksik ve anlaşılmayan konuları tamamlama. Malzemeleri zamanında getirip getirmediğini kontrol etmek  

RASİM BAŞAK SEVTAP YAYLA SERT ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ