Açık Kart Kurumsal Sunumu Tanıtım Sunumu 05/07/2017 09.09.2017 Farklı fotoğraf konulabilir. musteri@acikkart.com.tr www.acikkart.com.tr
İÇERİK ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ REFERANSLARIMIZ BİZ ÇÖZÜMLERİMİZ
BİZ
AÇIK KART KİMDİR? 2007 2009 2010 2012 2016 2017 Kuruluş Türkiye’deki ilk çok markalı AVM sadakat programı Antares Kart «ICSC Solal Marketing Awards Solal Silver Ödülü» Abalıoğlu Holding* ile ortaklık Malatya Park Card Stevie Awards ve MarComm Ödülleri Toplam 9 Ödül DPID Ödülleri 3.lük ödülü Hermes Creative Platinum Ödülü Loyalty Magazine Awards Finalist Seamless Awards Finalist 150+ markada sadakat programları, gift card, kampanya , marka işbirlikleri ve çekiliş çözümleri 3 Ülkede 50+ Müşteri *1941 kuruluşlu Abalıoğlu Holding ISO 500 içindedir.
Farklı Uzmanlıklar Bir Arada + + + = Analitik Yazılım Danışmanlık Operasyon Gücümüz Verinin elde edilmesi Veri yönetimi Analiz Segmentasyon Web Mobil POS Kiosk Sadakat programları İş geliştirme ve yaratıcı kampanya fikirleri Kampanya yönetimi Sadakat program yönetimi Marka işbirlikleri
AÇIK KART KİMDİR? GÜVENİLİR ÇÖZÜMCÜ MÜŞTERİ ODAKLI YARATICI Müşterilerimizin iş ortakları olarak hareket ediyoruz. Müşterilerimizi dinliyoruz ve işlerini daha verimli hale getirmeleri için terzi dikimi çözümler üretiyoruz. YARATICI MÜŞTERİ ODAKLI Alışılageldik çözümler ile kısıtlı kalmıyor iş problemini en etkin şekilde çözecek fikirleri üretiyoruz. Projelerimizde insan faktörünü her zaman merkeze koyuyoruz. Kullanımı ve yönetilmesi kolay projeler geliştiriyoruz.
Sistemler üzerinden yılda 4,1 milyon TL tutarında dağıtılan ödül AÇIK KART KİMDİR? Yılda 392 bin tekil müşteri Yılda 1,3 milyon işlem Yılda 230 kampanya Yılda 2.350 markada işlem POS ve dijital altyapı platformu Verifone ve Oracle partneri Sistemler üzerinden yılda 4,1 milyon TL tutarında dağıtılan ödül Yazılımlarımız TÜBİTAK enformatik öncelikli proje olarak desteklenir. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 27001» Bilgi Güvenliği ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi belgeleri * Rakamlar Kasım 2016 değerleridir.
Antares - ICSC Solal Marketing Awards - 2010 ÖDÜLLÜ PROJELER
Malatyapark - Stevie and Marcom Awards - 2016 ÖDÜLLÜ PROJELER
ÖDÜLLÜ PROJELER CarrefourSA İçerenköy – Shop & Win - Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği - 2016
2016 AVM Müşteri Davranışları Raporu – Hermes Creative - 2017 ÖDÜLLÜ PROJELER ÖDÜLLÜ PROJELER 2016 AVM Müşteri Davranışları Raporu – Hermes Creative - 2017 Yıllık Rapor Dalında Platinum Ödülü
ÖDÜLLÜ PROJELER Loyalty Magazine Awards’da Finalist Yılın Sadakat Programı – Gıda Dışı Perakende
ÖDÜLLÜ PROJELER Seamless Awards Middle East’te Finalist Yılın Fintech Inovasyonu
İLKLERİMİZ 2014 2013 2009 2014 2014 +İlk Mobil Sadakat Uygulaması Azerbaycan'ın çoklu markalı +İlk koalisyon sadakat programı +İlk Mobil Sadakat Uygulaması «Bonusplus» 2014 İlk tek kartla çoklu markada harcama sağlayan çalışan sadakati projesi «Tofaş» 2013 2009 İlk çoklu markalı AVM sadakat projesi «Antares» 2014 İlk Multi – AVM sadakat programı İlk Multi – Channel, AVM koalisyon programı İlk AVM sadakat kart özellikli kredi kartı uygulaması «Fidelicard» 2014 Sahada kuaför ödüllendirme programı «Adnan Akat»
İLKLERİMİZ İlk omni- channel otel sadakat projesi ve sadakat program tasarım danışmanlığı «IC Hotels» 2015 İlk AVM sektörü müşteri davranışları raporu 2016 Hotel 2015 Bir kamu bankasıyla İlk kampanya yönetim uygulaması İlk POS yazılım entegrasyonu «Ziraat Bankkart» 2015 İlk OTC satış teşvik sellout sadakat projesi «Nobel» 2016 Script temelli ilk POS yazılımı
NEDEN BİZİMLE ÇALIŞMALISINIZ? Markanız Yeni Müşteri Kazanın İşbirlikleri ve kampanyalar ile yeni müşteri kazanın. Cüzdan Payını Artırın Mevcut müşterilerinize segmente edilmiş teklifler ile giderek gelirinizi artırın. Bağ Kurun Müşterileriniz, çalışanlarınız, bayileriniz, satış ağınız ile aranızda sağlıklı bir bağ oluşturun.
ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ
ÜRÜN VE HİZMETLERİMİZ sadakat ödeme tahsİlat kamu
SADAKAT
HEDEF KİTLEYE NELER SUNABİLİRİZ? Son Tüketici Müşteri sadakatini artırma Cüzdan payını artırma Değerli müşterileri koruma Müşteri kayıp analizleri Online hediye çeki ve marka indirim uygulamaları Ürün tedarik yönetimi İndirim platformu oluşturma Mobil müşteri takip ve ödüllendirme uygulamaları Çalışan Çalışan sadakatini korumak Esnek yan haklar Ödüllendirme platformu Satış teşvik uygulamaları Kıdem ve mucit ödülleri Özel gün kutlamalarına yönelik faydalar Sosyal topluluk uygulamaları Bayi Bayi performans takibi ve performans artışı Ödüllendirme platformu Bayi sadakatini artırmaya yönelik sadakat programları Online hediye çeki ve marka indirim uygulamaları Vade puan uygulamaları Ürün tedarik yönetimi İndirim platformu oluşturma
KAZANIMLAR SON TÜKETİCİ SADAKATİ Tasarlar, Uygular, Analiz eder ve Yönetiriz Müşteri kazanımı Müşteri elde tutma Müşteri harcamalarını artırma Rakiplerden farklılaşma Marka farkındalığı artırma Satış artırma Marka bilinirliğini artırma Müşterileri yüksek karlı ürünlere yönlendirme Puan bazlı, katalog bazlı ödüllendiren sadakat programları Özel kulüpler Ödüllendirme platformları KAZANIMLAR Oyunlaştırma uygulamaları Müşteri bağlılığı programları
Kıdem ve mucit ödülleri ÇALIŞAN SADAKATİ Tüm yan hakların, teşvik, kıdem veya takdir ödüllerinin tek bir noktada toplandığı ve harcanabildiği platform uygulamaları Kıdem ve mucit ödülleri Hem beyaz hem de mavi yaka çalışan ihtiyacını karşılar. Mağazalardan fırsatlar, indirimlerle kurumlara avantajlı ve zengin marka platformu sunar. Kurumlara ürün katalogları ile avantajlı ve zengin ödüllendirme altyapısı sunar. Zengin Ödüllendirme, hazır teknolojik altyapı, operasyonel kolaylık ile profesyonel IK çözümü sağlar. Cep telefonu, kart tanımlayıcısı, şifre ile web veya mobil platformda kullanılabilir. Online hediye çeki Satış teşvik Ürün tedarik yönetimi Özel gün kutlamaları KAZANIMLAR Esnek yan haklar ödüllendirme Marka indirim platformu Puan programları
KAZANIMLAR BAYİ SADAKATİ Gelirlerinizi artırmak için satış kanallarınızı motive eden, oyunlaştırma içeren programlar tasarlıyoruz. Tek platform üzerinden yönetim, kampanya tanımlama, raporlama, ödüllendirme Satış teşvik ile satışlarda artış Puan, marka indirim platformu, katalog uygulamaları ile zengin ödüllendirme altyapısı Post, pre data analizi, gizli müşteri ve focus grup çalışmaları ile dinamik performans ölçümü Performans takibi ve performans artışı İstenilen etkileşimlerin ödüllendirilmesi Web, mobil, online ve offline kanallardan erişim sağlanabilen platform Bayi ve satış kanallarını motive eden teşvik ve ödül kurguları KAZANIMLAR Zengin ödül alternatifleri, ürün katalogları, Markalardan faydalar, indirimler Bayiler, şubeler arası kıyas ile performans artırma ve ölçüm yapabilme
HİZMETLERİMİZ Strateji ve Program Tasarımı Ödüllendirme Altyapısı Çekiliş Hizmetleri Yazılım, Altyapı, Donanım ve Uygulama Hizmetleri Program Yönetim Danışmanlığı Kampanya ve Marka İşbirlikleri Analitik Hizmetler + Raporlama Operasyon Hizmetleri
ÖDEME
ÖDEME Ön ödemeli kartlar Sosyal yardım kartları Kampüs kartlar Nakit dolaşımı tercih edilmeyen kullanımlar için kapalı, yarı kapalı ödeme sistemleri ve platform altyapıları için Yazılım, donanım altyapısı hizmetlerini tasarlar, uygular ve yönetiriz. Ön ödemeli kartlar Sosyal yardım kartları Kampüs kartlar Hediye kartları
ÖDEME Gift Kart Kişilerin aylık maksimum X TL yükleyebildikleri Alışveriş yaptıklarında herhangi bir banka pos’ u üzerinden harcanabilen Yapılan alışverişte puan (TL) kazandırıp / harcatabilen Sadece AVM’ de bulunan mağazalarda kullanabilen bir karttır. İstenirse kişiselleştirilebilir Tekrar yüklenebilir Hediye edilebilir Üzerine farklı faydalar yüklenerek kampanyalar sunabilir
TAHSİLAT
TAHSİLAT Ödeme noktası kullanıcı arayüzü Banka ile lisanslı fatura ödeme kuruluşlarına ait bayi ağları arasındaki bağlantıyı gerçekleştiren platformdur. Ödeme noktası kullanıcı arayüzü Saha yönetimi; bayi başvuru, kayıt ve cihaz kurulum süreç yönetimi Hazır API’ler ile kurum yazılımlarının kolay entegrasyonu Hazır API’ler ile ödeme kuruluşlarının yazılım geliştirmesi Yazılım Hizmeti
KAMU
Sosyal Yardım Kartları KAMU TEDES Sosyal Yardım Kartları Kampüs
RAAS (robotics as a service )
Sanbot ve Kampanya Sanbot ve Anket Sanbot ve Etkinlik 1 Sanbot üzerinden QR kod okutularak zaman sınırlı ve süreli kampanyalar düzenlenebilir. 4 AVM’nize özel anketler gerçekleştirebilir Böylece müşteriler daha yakından tanınabilir ve nokta atışı kampanyalar düzenlenebilir. Sanbot ve Etkinlik Sanbot ve Tanıtım 2 AVM içerisinde etkinlik reklamı yapabilir. Etkinlik alanında müşterileri karşılayabilir. 5 Uygun ortam koşullarında projeksiyon ile tanıtım ve reklam yapabilir. Müşterilerinizin eğlenmesini sağlayabilir. Sanbot ve Reklam Sanbot ve Eğlence 3 6 Çocuk eğlence alanlarında çocuklara hikaye okuyabilir Çocukları eğlendirebilir. Mağaza ile ilgili kampanya bilgilerini vererek mağaza önünde müşterileri karşılayabilir. Böylece müşterileri mağazaya çekebilir.
ÇÖZÜMLERİMİZ
Çözümler Mobil Uygulamalar Web Uygulamaları POS Terminal Çözümleri Self-servis Çözümler ÖKC Yazarkasa Complex Event Processing Kart Çözümleri Sadakat Kart Hediye Kart Ön Ödemeli Kartlar Diğer QR kod Temassız (NFC, RFID, iBeacon) Social Wi-fi GPS Navigasyon
REFERANSLAR VE ÖRNEK PROJELER
150’den fazla markayla birlikte çalışıyoruz… Perakendede Açık Kart? 150’den fazla markayla birlikte çalışıyoruz…
OTELCİLİK
IC HOTELS SADAKAT PROGRAMI ilk Amaç : Misafirlerin daha iyi tanınmasını ve müşteri bağlılığını sağlayarak geliş sıklığını artırmak. Çözüm : Misafire temas edilen her kanaldan kolayca üye olma imkanı sağlayan, konaklamadan ve ek hizmetlerden puan kazandıran bir sadakat programı hayata geçirildi. Sonuç : Oteller zincirinde yer alan 3 otel için ortak sadakat programı hayata geçirildi. 01 Konaklamada Puan Misafirler kaldıkları her gün gün için gün bitiminde puan kazandı. 02 Operasyonda Kolaylık Daha önce manuel olarak alınan misafir bilgileri sistematik bir şekilde elde edildi. 03 Misafiri Tanıma Cep telefonu numarası bazında misafirlerin takip edilebilmesi sağlandı. 04 Ek Hizmetlerde Fayda Kazanılan puanların ek hizmetlerde kullanılabilmesi sağlandı.
AVM
ANTARES KART Yönetim Ölçümleme Geliştirme Shop&win Kart ilk ANTARES KART Amaç : AVM’deki markalar arasında sinerji yaratacak belirsiz/pasif müşteriden aktif /değerli müşteriye geçişi sağlayacak, müşteri veri edinilen bir yapının oluşturulması Çözüm : Programa dahil olan AVM’deki üye mağazalarda puan kazanılıp harcanabilen, AVM’nin gerçek ve sadık müşteri profiline ulaşmasını sağlayan, alışveriş tercih ve satın alma alışkanlıklarına göre kampanya, aktivite, anında kazanç, indirim gibi avantajlar sunan; ortak pazarlama yapılabilmesini sağlayan uygulama hayata geçirildi. Sonuç : Yüzbinlerce üyeye ulaşan milyonlarca TL değerinde ödül dağıttı. 2010 ICSC Solal Marketing Awards «Solal Silver» ödülü kazanıldı. 01 Shop&win Kart Yönetim Programın tek noktadan teknik ve taktiksel açıdan yönetimi yapıldı 02 Ölçümleme Düzenli takip ile performans ölçümlemeleri yapılarak kampanya ve pazarlama kararları alındı. 03 Geliştirme Sürekli gelişim için proje, süreç ve kampanya önerileri hazırlanarak hayata geçirildi.
shop&win Yönetim Ölçümleme Geliştirme Shop&win Kart Amaç : AVM ziyaretçilerinin verisinin elde edildiği, belirsiz/pasif müşteriden aktif/değerli müşteriye geçişi sağlayacak, markalar arası sinerji yaratacak bir sadakat programının oluşturulması Çözüm : Ziyaretçilerin indirimler, özel fırsatlar gibi ek avantajları elde edebilecekleri, alışverişlerinden puan kazanabilecekleri «shop&win» programı altyapı kurulumu ve program yönetimi Sonuç : 3 AVM’de ortalamada haftada beş kez kampanya yapılarak müşterilere temas edildi ve yüz binlerce TL ödül dağıtıldı. 01 Shop&win Kart Yönetim Programın tek noktadan teknik ve taktiksel açıdan yönetimi; marka işbirlikleri, programa üye mağaza edindirme, mağazalardan fayda alımı ve kampanya yönetimi. 02 Ölçümleme Düzenli takip, statü toplantıları ve analiz sonuçları ile performans ölçümlemeleri yapılarak kampanya ve pazarlama kararları alındı. 03 Geliştirme Sürekli gelişim için proje, süreç ve kampanya önerileri hazırlanarak hayata geçirildi.
ARTI KART Yönetim Ölçümleme Geliştirme Shop&win Kart Amaç : AVM ziyaretçilerinin verisinin elde edildiği, belirsiz/pasif müşteriden aktif/değerli müşteriye geçişi sağlayacak, markalar arası sinerji yaratacak bir sadakat programının oluşturulması Çözüm : Müşterilerin alışverişlerinde gönüllü olarak kendilerini üye mağazalarda tanıtmalarını ve alışverişleri karşılığında puan ve faydalar elde etmelerini sağlayan bir mekanizma kurgulandı ve yönetildi. Sonuç : Sinemayla gerçekleştirilen kampanyalarla program üyelerinin üçte biri elde edildi ve müşteriye her hafta en az bir kez dokunuldu. 01 Shop&win Kart Yönetim Programın tek noktadan teknik ve taktiksel açıdan yönetimi; marka işbirlikleri, üye mağaza edindirme, mağazalardan fayda alımı ve kampanya yönetimi. 02 Ölçümleme Düzenli takip, statü toplantıları ve analiz sonuçları ile performans ölçümlemeleri yapılarak kampanya ve pazarlama kararları alındı. 03 Geliştirme Sürekli gelişim için proje, süreç ve kampanya önerileri hazırlanarak hayata geçirildi.
FIDELICARD SADAKAT PROGRAMI ilk FIDELICARD SADAKAT PROGRAMI Amaç: Plaza Romania ve Bucuresti Mall’un mevcut müşterilerini elde tutacağı, yeni müşteri kazanımı sağlayacak, her iki AVM’de de geçerli olan bir sadakat altyapısı. Çözüm : Fidelicard sahiplerinin her iki AVM’deki alışverişlerden puan kazandığı, çekilişe katılıp, katalog üzerinden ve mağazalarda puan harcadığı bir Multi – AVM sadakat uygulaması program altyapısı sunuldu. Sonuç : Müşteriye etkin dokunan her hafta en az bir kampanya ile milyonlarca TL değerinde ödül dağıtıldı. Fidelicard özellikli banka kartları ile banka müşterileri de programdan faydalanır. 01 Segmentlere özel fayda Genç, family segmentlerine özel mağazalardan daha farklı puan kazanımı 02 Kartlı/Kartsız İşlem Cep telefonu numarası ve kart ile müşteri tanıma ve kampanya katılım 03 Omni-Channel POS, Kiosk, Mağaza, Danışma, Web kanallarından kayıtlanma, sadakat programı katılımı 04 Çatı Sadakat Tek kart ile her iki AVM’nin programına ortak katılım, AVM bazında ayrı ve ortak faydalar
BONUS PLUS Koalisyon Yönetim Shop&win Kart ilk BONUS PLUS Amaç: Azerbaycan’daki 4 farklı markanın mağaza zincirinde geçerli olacak bir koalisyon sadakat programı altyapısı Çözüm: Program üyelerinin 4 farklı markada da alışverişlerinden puan kazanıp harcayabildiği, çekiliş ve kampanyalara katıldığı bir çok markalı koalisyon sadakat program altyapısı sunuldu. Sonuç: 161 bin üye, 600 bin adet işlem ile yüz binlerce AZN değerinde ödül dağıtıldı. 01 Shop&win Kart Koalisyon Farklı markaların bir araya geldiği bir yapı 02 Yönetim Programın tek noktadan teknik ve taktiksel açıdan yönetimi
MARKA ORTAKLIKLARI
ZİRAAT BANKKART ÜYE İŞYERİ EDİNDİRME VE KAMPANYA YÖNETİMİ ilk ZİRAAT BANKKART ÜYE İŞYERİ EDİNDİRME VE KAMPANYA YÖNETİMİ Amaç: Ziraat Bankkart sahiplerinin faydalanacağı bir sadakat programı yaratmak ve ÜİY edinmek. Çözüm: 21 Milyon Ziraat Bankkart müşterisine yönelik fayda platformuna üye işyeri edindirme, platform altyapısı, markalardan kampanya ve fayda alımı, kampanya yönetimi operasyonları, POS indirim yazılım altyapısı entegrasyonu Sonuç: 13 markada 32 kampanya, 35.000 işlem, milyonlarca TL ciro 01 Shop&win Kart Kampanya Çeşitliliği Farklı kampanya kurgularının kolaylıkla hayata geçirilmesi 02 Marka İşbirlikleri Özel ekipler ile Bankkart müşterlerine markalardan faydalar toplanması 03 Geliştirme Sürekli gelişim için proje, süreç ve kampanya önerilerinin hazırlanarak hayata geçirilmesi ok
ZİRAAT BANKASI PROJESİ ÜYE İŞYERLERİ
BAYİ VE ÇALIŞAN SADAKATİ
Tofaş Değer Yaratanlar Kurumsal Ödüllendirme Programı ilk Tofaş Değer Yaratanlar Kurumsal Ödüllendirme Programı Otomotiv Amaç : Çalışanların tek bir kart ile farklı alternatiflere ulaşabileceği fark yaratan bir uygulama Çözüm : 7.500 mavi ve beyaz yaka çalışanın «yan hak» ve proje ödüllerinin tek bir kart üzerine TL olarak yüklenerek, çalışanların tüm alışveriş ihtiyaçlarını karşılayacak farklı noktalarda harcandığı uygulama. Sonuç : Değer Yaratanlar Kart sahipleri, kartlarına yüklenen TL’leri 4 AVM’de anlaşma sağlanan 115 markada, 230 perakende noktasında 1 yıl boyunca harcadılar. 01 Tek bir kart Tek bir karta yüklenen yan haklar 230 perakende noktasında harcandı 02 Operasyonda Kolaylık Daha önce kağıt çek ile yapılan uygulama teknolojik altyapıya geçti 03 Vade Avantajı Markalara harcama yapıldıktan sonra ödemesi yapıldı, Tofaş ödemesini vadeli yaptı 04 Marka indirim avantajı Markalardan proje için alınan indirimler Tofaş’a yansıtıldı
Yapı Kredi Bankası: Growing Talents to Grow Leaders Finans Amaç : Çalışanların tek bir kart ile farklı alternatiflere ulaşabileceği fark yaratan bir uygulama Çözüm : Yapı Kredi Genel Müdürlük çalışanlarının tek bir kart üzerine TL olarak yüklenerek, çalışanların tüm alışveriş ihtiyaçlarını karşılayacak farklı noktalarda harcandığı uygulama. Sonuç : Çalışanlar kartlarına yüklenen TL’leri 4 AVM’de anlaşma sağlanan 20’den fazla markada harcadılar. 01 Tek bir kart Tek bir karta yüklenen yan haklar 20’dan fazla mağazada harcandı 02 Operasyonda Kolaylık Daha önce kağıt çek ile yapılan uygulama teknolojik altyapıya geçti 03 Vade Avantajı Markalara harcama yapıldıktan sonra ödemesi yapıldı, Yapı Kredi ödemesini vadeli yaptı 04 Marka indirim avantajı Markalardan proje için alınan indirimler Yapı Kredi'ye yansıtıldı
Darphin Satış Temsilcisi Ödüllendirme Projesi ilk Darphin Satış Temsilcisi Ödüllendirme Projesi İlaç Amaç: Eczanedeki satış temsilcisini ödüllendiren ve teşvik eden bir yapı Çözüm: Ürünlerin satışını destekleyen, satış temsilcilerinin yaptıkları satışlardan puan kazandıkları bir sadakat programı geliştirildi. Sonuç: 117 eczanedeki 142 uzmana erişilerek faydalar sunuldu. 01 Satışa Yönelik Eczane stoğu değil satışına yönelik proje 02 Ürün Akışı Eczane bazında ürün işlem takibi 03 Maliyet Avantajı Düşük operasyonel maliyet 04 Yaygınlık Artırma Cazip fırsatlar ile yayılımı artırma
Nobel OTC Eczane Satış Teşvik Projesi İlaç Amaç: Doğrudan eczanenin satışının teşvik edileceği ve eczanenin doğrudan ürün talebi yapmasını sağlayacak bir yapı kurulması. Çözüm: OTC ürünlerin satışını destekleyen, eczane uzmanlarının yaptıkları satışlardan puan kazandıkları bir sadakat ve satış teşvik programı geliştirildi. Sonuç: 150’nin üzerinde eczaneye ve çalışan uzmanlarına erişilerek faydalar sunuldu. 01 Satışa Yönelik Eczane stoğu değil satışına yönelik proje 02 Ürün Akışı Eczane bazında ürün işlem takibi 03 Maliyet Avantajı Düşük operasyonel maliyet 04 Yaygınlık Artırma Cazip fırsatlar ile yayılımı artırma
HEDİYE KART
Ödeme sistemleri yazılım altyapısını sunduğumuz Hediye Kart Projelerimizden Örnekler
SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ
DOÇEV - Henkel Hatıra Ormanı Amaç: DOÇEV ve Türk Henkel iş birliği bir ile hatıra ormanı kurarak doğaya ve çevreye katkı sağlamak. Çözüm: CarrefourSA mağazalarında düzenlenen kampanyada satın alınacak 2 Blendax şampuan karşılığında hatıra ormanına 1 fidan dikilecek. . Sonuç: Proje devam etmektedir.
BAŞARILI KAMPANYALARDAN ÖRNEKLER
Her Pazartesi 5 Kat Bonus Carrefour Bursa AVM 2015 – 2016 Amaç : AVM’nin sakin günü olan Pazartesileri canlandırmak Kurgu : Pazartesi günleri shop&win üye işyerlerinden alışveriş yapan kart sahiplerine 5 kat fazla puan kazandırıldı. Sonuç : Kampanya öncesi dönemle kıyaslandığında Pazartesi günü cirosu 5,5 kata çıkmıştır. 01 Shop&win Kart Kampanya Ölçümleme 02 İlave Ciro 03 Pazarlama Giderlerinin Optimizasyonu
Doğum günü kampanyası Carrefour Bursa AVM 2015 – 2016 - 2017 Amaç: Doğum günü olan müşterilere hediye puan yüklenerek alışverişe teşvik edilmesi Kurgu: Doğum günü olan müşterilerin kartlarına 5 TL yüklenerek, SMS ile yapılan iletişimde doğum günleri tebrik edilerek 2 hafta içerisinde AVM’deki üye işyerlerinde harcayabilecekleri belirtilmektedir. Sonuç: Kampanya geri dönüş oranları AVM bazında %6 – %10 arasında gerçekleşmektedir. 01 Shop&win Kart Kampanya Ölçümleme 02 İlave Ciro 03 Pazarlama Giderlerinin Optimizasyonu
Mağaza özel kampanya Ankara Antares AVM Kampanya Ölçümleme İlave Ciro 3 Aralık 2009 Amaç : Mağazaların proje içerisinde aktif yer almalarını sağlamak, atıl zamanda yapılan özel kampanya ile katılımcı mağaza cirosuna katkıda bulunmak. Kurgu : 08:30 - 11:00 saatleri arasında mağazaya Antares Kart ile gelen müşterilere alışveriş sonrası sadece Network mağazasında harcanabilecek %5 bonus ve erkek giyimde bir üründe ilave %30 indirim verilmiştir. Sonuç : Mağaza 2,5 saat içerisinde 1 haftalık ciro rakamlarına ulaşmıştır. Mağaza ve mağaza personeli genel merkezlerinden gelen “Teşekkür Mektubu” ile ödüllendirilmiştir. 01 Shop&win Kart Kampanya Ölçümleme 02 İlave Ciro 03 Saat bazlı kampanya
Marka İşbirliği Kampanyası Carrefour Bursa AVM – Pürsu 24 Ağustos – 1 Eylül 2013 Amaç : Kartlandırmayı artırmak ve program üyelerine fayda sunmak Kurgu : Kampanya süresince shop&win kart sahipleri ilk su siparişlerinde ücretsiz 19 LT damacana su ve sonraki 3 siparişlerinde %50 indirim kazandılar. Sonuç : Kampanya öncesine göre kartlandırmada %27 oranında artış görülmüştür. 01 Shop&win Kart Kampanya Ölçümleme 02 İlave Kartlandırma 03 Müşteriye ilave fayda
Marka İşbirliği Kampanyası Carrefour İçerenköy AVM - L’era Fresca 14-15-16 Ağustos 2015 22-23 Ağustos 2015 Amaç : Kartlandırmayı artırmak ve program üyelerine fayda sunmak Kurgu : AVM içinde bulunan stantta shop&win kartını ibraz eden kart sahiplerine dondurma hediye edildi. Sonuç : Kampanya süresince normal standart günlük kartlandırma %100 oranında artmıştır. 01 Müşteri Memnuniyeti Kartlı Müşteriye fayda 02 Bütçe Kontrolü «Hedef kitle» ye yönelik 03 Devamlılık Shop&win kart ile devamlılık ve ciro artışı 04 Esnek Altyapı Karta özel hediye ve kampanya tanımlama
Marka İşbirliği Kampanyası Malatya Park - Aygaz Otogaz 16 Aralık – 19 Ocak 2014 Amaç : Kartlandırmayı artırmak ve program üyelerine fayda sunmak Kurgu : Kampanya süresince 100 TL ve üzeri alışveriş karşılığında 10 TL (Paropuan), değerinde Aygaz Otogaz yakıt hediye edildi. Üyelerin hediyelerini kullanabilmesi için şifre verildi. Sonuç : 10.000 adetle sınırlı kampanyada 9.302 hediye verildi, 1.267’si istasyonlarda kullanıldı. Kampanya geri dönüş oranı %13,67 olarak gerçekleşti. Kampanyaya katılan müşterilerin %45’i yeni üye olan ziyaretçilerden oluştu. 01 İlave Ciro Kampanya öncesi döneme göre artış 02 Bütçe Kontrolü «Hedef kitle» ye yönelik 03 Devamlılık Başarı ile geri dönüş alınan kampanyada süreklilik sağlanmıştır. 04 Esnek Altyapı AVM sadakat altyapısında özel kampanya kurgusu hayata geçirilmiştir.
Marka İşbirliği Kampanyası Mudo - Opet 11 Ekim – 10 Kasım 2013 Amaç : Ortalama alışveriş cirosunu artırmak ve müşteri memnuniyeti yaratmak Kurgu : Mudo’dan tek seferde 100 TL ve üzeri alışveriş yapanlara 10 TL (Paropuan), değerinde Opet yakıt hediye edildi. Sonuç : 25 bin adet şifre dağıtımı gerçekleştirildi. Şifrelerin %6’sı Opet’te akaryakıt alımında kullanıldı. 01 İlave Ciro Kampanya öncesi döneme göre artış 02 Bütçe Kontrolü «Hedef kitle» ye yönelik 03 Müşteri Memnuniyeti Opet kart sahiplerine ve Mudo müşterilerine fayda 04 Esnek Altyapı Hediye kart altyapısı üzerinden kampanya
Marka İşbirliği Kampanyası Aygaz Otogaz – Carrefour Bursa 11 Temmuz – 31 Ağustos 2014 Amaç : Ortalama alışveriş cirosunu artırmak ve müşteri memnuniyeti yaratmak Kurgu : shop&win kart kullanılarak yapılan 10 TL ve üzeri alışverişe 10 TL, kartsız olarak yapılan alışverişe ise 5 TL değerinde “Aygaz Otogaz” hediye edildi. Sonuç : 10 bin müşteri kampanyadan faydalandı. Kartlı müşteriler kartsız müşterilerin 4,26 katı ciro yarattı ve kampanyaya 2 katı katılım gösterdi. 01 İlave Ciro Kampanya öncesi döneme göre artış 02 Bütçe Kontrolü «Hedef kitle» ye yönelik 03 Müşteri Memnuniyeti Shop&win kart sahiplerine fayda 04 Esnek Altyapı Kart altyapısı üzerinden kampanya
MARKA İŞBİRLİKLERİNDEN ÖRNEKLER
MÜŞTERİLERİMİZ NE DİYOR?
Müşterilerimizin Ağzından… Alışveriş merkezleri için en önemli noktalardan biri olan ve bizlerin de üzerinde önemle durduğu; etkinliklerin dışında müşteriye daha kalıcı, uzun soluklu pazarlama stratejileri belirlemeye odaklanan alışveriş merkezimiz sadakat kart projesini Açık Kart ile birlikte gerçekleştirmekten çok memnun kaldık. Antares Alışveriş Merkezi
Müşterilerimizin Ağzından… Elde ettiğimiz müşteri verisi ile Olimpa Alışveriş Merkezi’nden alışveriş yapan müşteri profilimizi ve alışveriş eğilimlerini daha iyi anladık, elde ettiğimiz bu veriye istinaden Pazarlama kampanyalarımızı daha doğru şekillendirdik. Her dönem Açık Kart’ın vermiş olduğu stratejik ve operasyonel pazarlama desteği, yazılım altyapısı, analitik raporlamalarınız ile kampanyalarımızı en uygun şekilde yönettik.. Olimpa Alışveriş Merkezi
Müşterilerimizin Ağzından… Artı Kart çalışmasını lanse etmeden önce stratejik planlamaları müşteri profiline en uygun şekilde yöneterek pazarlama adımlarını ve müşteri ilişkilerini başlatmış olduk. Bununla birlikte kampanya dönemlerinde kampanya takip sistemi, hızlı çözüm üreten personel desteği ve problemsiz yürütülen süreç ile müşteri memnuniyeti anlamında Açık Kart ile çalışmanın avantajlarını pozitif olarak gözlemledik. Atlaspark Alışveriş Merkezi
Müşterilerimizin Ağzından… Açık Kart olarak vermiş olduğunuz stratejik pazarlama desteği, yazılım altyapısı ve analitik raporlamalarınız ile “Sell-Out” projesini en etkin şekilde yöneterek programın tutundurma ve iletişim stratejisini birlikte yürüttük. Eczanelerde kampanyaların yapılmasını sağlayan kampanya takip sistemi yazılım altyapınız, hızlı çözüm üreten proaktif personel desteğiniz, problemsiz yürütülen operasyon ve süreçler, Nobel ekibi açısından Açık Kart ile çalışmanın müşteri memnuniyeti anlamındaki en önemli avantajları oldu. Nobel
Müşterilerimizin Ağzından… Açık Kart olarak Fidelicard Sadakat programı sürecinde vermiş olduğunuz altyapı ve danışmanlık desteği, analitik raporlamalarınız ile Fidelicard programını en proaktif şekilde yöneterek müşteri veri iletişim stratejisini yürüttük. Aramızda mesafe bulunmasına rağmen en ufak problemimize yönelik mutlaka en hızlı şekilde çözüm üreten proaktif personel desteğiniz ve iş takip süreçleriniz ile müşteri memnuniyeti anlamında Açık Kart ile çalışmanın avantajlarını pozitif olarak gözlemledik. Fidelicard programını Açık Kart ile birlikte gerçekleştirmekten çok memnun kaldığımızı Fidelicard ekibi olarak belirtmek ister ve emek veren tüm personelinize teşekkürlerimizi sunarız. Anchor Group S.A.
Müşterilerimizin Ağzından… Program ilk başladığında amacı Azerbaycan’daki 4 farklı markanın mağaza zincirinde geçerli olacak bir koalisyon sadakat programı altyapısı kurmaktı. Hızlı proaktif yaklaşımınızla çok kısa bir sürede hayata geçirdiğimiz Bonus Plus programında, program üyelerinin 4 farklı markada da alışverişlerinden puan kazanıp harcayabildiği, çekiliş ve kampanyalara katıldığı çok markalı koalisyon sadakat program altyapısını sundunuz. 2017 itibarıyla program katılımcısı üye marka sayısı 4’e ulaşırken, Bonus Plus’ın 161 bin üyesi bulunuyor, program başlangıcından itibaren 600 bin adet işlem gerçekleşirken, 22 adet devamlı ve periyodik kampanya gerçekleştirildi. Bonus Plus programını Açık Kart ile birlikte hayata geçirip sürdürmekten çok memnun kaldığımızı Bonus Plus ekibi olarak belirtmek ister ve emek veren tüm personelinize teşekkürlerimizi sunarız. SmartLine Plus Ltd.
Müşterilerimizin Ağzından… Park Card ile 13. Stevie Awards Uluslararası İş Ödülleri kasamında ‘Park Card’ı olan Yolda Kalmaz’ kampanyasıyla toplam 4 ödül ile Marcom Awards’dan iste toplam 5 ödül ile uluslararası alanda başarı sağladık. Açık Kart olarak tüm bu süreçte vermiş olduğunuz stratejik pazarlama, yazılım ve donanım altyapısı, kampanya operasyonları ,analitik raporlama desteği ile Park Card’ı müşteri profiline en uygun şekilde yöneterek, doğru pazarlama ve iletişim stratejilerini birlikte yürüttük. Esnek kampanya altyapınız, hızlı çözüm üreten proaktif ve tecrübeli personel desteğiniz, problemsiz yürütülen operassyon ve süreçler Park Card ekibi açısından Açık kart ile çalışmanın müşteri memnuniyeti anlamındaki en önemli avantajları oldu. Malatya’nın ilk alışveriş ve yaşam merkezi olarak günümüz rekabetçi ortamında stratejilerimizi veri odaklı pazarlamaya odaklayarak Park Card projesini Açık Kart ile birlikte gerçekleştirmekten çok memnun kaldığımızı Malatya Park Alışveriş Merkezi ve Park Card pazarlama ekibi olarak belirtmek ister ve emek veren tüm personelinize teşekkürlerimizi sunarız. Malatya Park
Teşekkürler. Satış Faaliyet Raporu Nisan-Mayıs-Haziran 2017 İstanbul Koşuyolu Mahallesi Mahallesi Mütevelli Çeşme Caddesi No: 7-9 Kadıköy / İstanbul Tel : +90 216 327 22 45 Faks: +90 216 327 05 70 İzmir Cumhuriyet Bulvarı Mahmut Rıza İş Merkezi No:99, D:22, Kat:8 Pasaport Konak/İzmir Tel : +90 232 486 20 66 Faks : +90 232 486 20 72 Denizli Sümer Mahallesi Çal Caddesi No : 78 Denizli Tel : +90 258 269 24 24 Faks :+90 258 269 22 02 Satış Faaliyet Raporu Nisan-Mayıs-Haziran 2017 musteri@acikkart.com.tr www.acikkart.com.tr