CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Duran Uygur
Advertisements

Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM
GENEL KİMYA II LABORATUVARI Prof. Dr. Baki Hazer
Çölleşme ile Mücadele Dairesi Toplantısı
HOŞGELDİNİZ. HOŞGELDİNİZ Prof. Dr. Mehmet Zeki AYDIN Sivas CÜ İlâhiyat Fakültesi Prof. Dr. Mehmet Zeki AYDIN Sivas CÜ İlâhiyat.
“Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İklim Değişikliği Politikaları” 16 Mayıs 2012 Rektörlük – Hünkar Dairesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Beşiktaş YTÜ İKTİSADİ.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
Öğretmenlik Uygulaması
5. BÖLÜM 0-18 YAŞ ÇOCUKLARININ GELİŞİM DÖNEMLERİ ve ÖZELLİKLERİ
Motor Gelişim.
ÜNİVERSİTE REFORMLARI
Topografik Kişilik Kuramı
BBY208 / KÜT242 Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri II
SLIDE 1BBY208 – Bahar 2005 KÜT242 / BBY208 Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri II Yaşar Tonta H.Ü. BBY yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2005/bby208/
SLIDE 1BBY208 BBY208 Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri II Yaşar Tonta H.Ü. BBY yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2009/bby208/
PERŞEMBE MESLEKİ VE TEKNİK
Bibliyografya.
SOSYAL BİLİMLERDE YAZILARIN DEĞERLENDİRME SÜRECİ Prof. Dr. Yaşar AYDEMİR Gazi Üniversitesi.
"Açık Bilim, Araştırma Verisi ve Açık Erişim" Paneli Yaşar Tonta Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/tonta.html.
Toplantılar.  Birden çok kimsenin belirli amaçlarla bir araya gelmesi, içtima (Büyük Türkçe Sözlük, 2009). Toplantıların Özellikleri  Belirlenmiş.
Seyhan Havzası Sektörel Su Tahsis Planı Hazırlanması Projesi Seyhan Havzası Sektörel Su Tahsis Planı Hazırlanması Projesi 3. Yönlendirme Komitesi Toplantısı.
FARKLI YAŞLARA GÖRE OYUN MATERYALLERİ VE OYUNCAKLAR
OYUN MATERYALLERİ VE OYUNCAK SEÇİMİNDE AİLELERE VE EĞİTİMCİLERE ÖNERİLER Doç. Dr. Ender DURUALP.
OYUN VE OYUNUN ÖNEMİ Doç. Dr. Ender DURUALP.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE GELİŞİM
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
MALİ POLİTİKALARIN KAMU HASTANELERİNE YANSIMALARI
Türkiye Sağlık İnsangücü (13) SKY 204. Epidemiyoloji Dersi
OYUN KURAMLARI Doç. Dr. Ender DURUALP.
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Montessori Eğitiminin Tarihçesi Felsefesi, İlkeleri ve Materyalleri Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
KAYNAKLAR (7-14. haftalar)
ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERİN TEPKİLERİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI

İşletmelerde İletişim
DOÇ. DR. MÜDRİYE YILDIZ BIÇAKÇI
Selim Sözdemir İşletme Koçu
Sağlık Bilimleri Fakültesi
DRAMA ETKİNLİKLERİNDE LİDERİN ROLÜ
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÖNEMİ
DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
Ondokuz mayıs üniversitesi Havza meslek yüksek okulu
BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM DERSİ
SHB-221 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
DRAMA SÜRECİNDEKİ ÖĞELER
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
ÇOCUK VE ERGENLERDE CİNSEL GELİŞİM VE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü Sağlık Sunumları:
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Giriş Yrd. Doç. Dr. Ege Akgün.
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
Klasik Filolojiye Giriş
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ABİDE Madde Örnekleri Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
DOÇ. DR. MÜDRİYE YILDIZ BIÇAKÇI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BBY208 Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri II
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
C. ANAYASANIN İKTİDAR HARİTASI BOYUTU (X)
ENGELLİ ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASINDA DRAMANIN KULLANIMI
Sunum transkripti:

CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ Örnek ve Hazırlanan Etkinlikleri Tartışma Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI

KAYNAKLAR Yıldız Bıçakçı, M. ve Köksal Akyol, A. “36-72 Aylık Çocuklar için Örnek Planlar”, Okul Öncesi Eğitim Programları, ed. A. Köksal Akyol, 317-343, Hedef Cs Yayınları, Ankara, 2015. Yıldız Bıçakçı, M. (Editör), Bebeklik ve İlk Çocukluk Döneminde (0-36 Ay) Gelişim, Duyuların Gelişimi ve Desteklenmesi, Eğiten Kitap, Ankara, 2015. Aral, N., A. Kandır, ve M. Can-Yaşar, Okul Öncesi Eğitim ve Okul Öncesi Eğitim Programı. Geliştirilmiş 4. Baskı, Ya-Pa Yayın Pazarlama Sanayi ve Tic. A.Ş., İstanbul, 2011. Okul Öncesi Eğitim Programı (36-72 Aylık Çocuklar için).T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü Yayınları, 2013.