Trink Para Puan Toplama Sistemleri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
2012
Satış Noktası Yönetimi
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
Sipariş Takip Programı
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Restaurant Yönetim Sistemi
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
C R M.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Pazarlama ve Sponsorluk Eğitimi Sertifika Programı
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Endüstride Veri Madenciliği Uygulamaları Yrd. Doç. Dr. Ayhan Demiriz 28/2/2006.
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
Sabit sermaye yatırım giderleri
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
3. HAFTA KONULARI TEST VE BİLGİ SORULARI. TEST SORULARI #1 Bir işletmenin mal ve hizmetlerinin sonradan ödenmesi karşılığında satılmasıyla ne oluşur?
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
Tedarikçi Firma Sunumu
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
Bilişim sistemlerinin türleri
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
 Hız, kolaylık, fiyat avantajı gibi nedenlerle son yıllarda tercih nedeni haline gelen internetten alışveriş “E-ticaret” sektörünün büyümesinde önemli.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
BİLİŞİM SUÇLARI ve ALINACAK TEDBİRLER
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
Alacak ve Stok Yönetimi
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
HOŞ GELDİNİZ. Bu güne kadar yaptı ğ ınız alışverişlerden para kazandınız mı? Öyleyse size satış ve pazarlama yaptırmadan para kazandıran sistemini.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
kredi kartı sadakat programı
Ticari Risk Yönetimi ve Ticari Alacak Sigortası
SENETSİZ VE SENETLİ TİCARİ ALACAKLAR
MYGBIT CLOUD MINING 2017 Yılı Mart ayında T.C. Bursa Ticaret Sicil Müdürlüğü’ne Ticaret Sicil numarası ile TL yerel sermaye ile %100.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
Kullanıcıların Bilgilendirilmesi
LÜTFEN İLÜSTRASYONUMUZU KOMPLE İZLEYİNİZ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Trink Para Puan Toplama Sistemleri Point Collection Systems Trink Para Puan Toplama Sistemleri

Sistemin Amaçları

Sistemin Amaçları Sistemin Noktalara Yönelik Amacı Mevcut müşteri portföylerine yeni müşteriler kazandırmak. Mevcut müşterilerin çıkarlarını koruyup, onlara bir şeyler kazandırarak onları sadık müşteri kategorisine çekebilmek, Noktaların satış cirolarını arttırıp, daha fazla nakit döngüsünü sağlayabilmek, Müşteriye daima kazandırarak sadık olmasını sağlamak ve aynı noktadan yeniden satış yaptırabilmek, Noktaların, müşteri bilgilerini edinmesini sağlamak, Müşteri segmantasyonu yaparak noktanında daima kazanmasını sağlamak

Sistemin Amaçları Sistemin Kullanıcılara Yönelik Amacı Kullanıcıların günlük hayatta yaptıkları kredı kartı harcamalarında göz boyayan %3 lük puan veya bonus kazanmalarını önleyip, onlara en az %10 olmak üzere gerçek kazançlar sağlayabilmek, Kullanıcılara dağıtılacak kartların ileride kredi kartları ile de entegrasyonunu sağlayıp onlara daha da çok para puan kazandırabilmek, Sadık müşterilere yapılacak SMS uygulamaları ile kullanıcılara daha kolay ve hızlı çözümler üretebilmek, Müşterinin, noktanın ve merkezin arasında interaktif bir kanal oluşturabilmek.

Sistemin Avantajları

Sistemin Avantajları Sistemin Noktalara Sağladığı Avantajlar Sistemin kurulması ile oluşacak müşteri segmentasyonu, noktaların reklam ve pazarlama maliyetlerini düşürecektir. Sistem daima sadık müşteriye kazandıracağından, noktalar bu sistemi müşterilerine onlar için sunulan özel bir hizmet yada servis ağı olarak lanse edebileceklerdir. Sistem , noktaların kar marjlarından büyük ödünler vererek çeşitli kampanyalar yapmalarına engel olacak ayrıca müşteriyi tutundurma çabalarına da büyük destek olacaktır.

Sistemin Avantajları Sistemin Kullanıcılara Sağladığı Avantajlar Müşteriler yapacakları her alışverişte, kredi kartlarına oranla daha büyük para puanlar kazanacak. Sistem kullanıcıları belirli dönemlerde uygulanan kampanyalara bağlı kalmayıp senenin her günü indirimlerden ve para puan kazanmaktan mahrum kalmayacak, En önemlisi ise sistem sadece büyük markalara yönelik olmadığından büyük küçük her noktada kullanıcılara kazandıracak, günümüz şartlarında geçim derdi olan insanlara da seçme özgürlüğü sunacaktır.

Kazanç Şekilleri

Kazanç Şekilleri Alışverişlerdeki Kazanç NOKTA 500 YTL = 50 Puan Nokta ile ıskonto anlaşmasının %10 olduğunu varsayalım

Kazanç Şekilleri Puan Harcamalarındaki Kazanç NOKTA Ödeme Yapılır 100 Puan = 100 YTL Harcama yapılır NOKTA Nokta ile ıskonto anlaşmasının %20 olduğunu varsayalım

Proje Hedefleri

Proje Hedefleri Sadakat üzerine kurulu bu sisteme şu an dahil olan nokta sayısını kısa bir süre içersinde 300’e çıkarabilmek, Herkesin cebine kart koymaktansa sadık müşterinin cebine Trink Para kartlarını sokabilmek. Bu sistemin hızla yayılması için anlaşılan tüm noktaları birer satış plasiyerimiz konumunda düşüneceğiz ve onlara vereceğimiz cüzi prim veya hediyelerle kart satışlarına katkıda bulunmalarını sağlayacağız.

Risk Paylaşımı

Risk Paylaşımı Noktalara vereceğimiz pos cihazları mutlak olarak noktanın kredi kartına yada açılacak olan kredili hesabına bağlı olmalıdır. Tüm sistemin işleyişinde elden nakit döngüsü olmamalı bütün döngüler hesaplar arası aktarımlar ile yapılmalıdır. Örneğin nokta Trink Para kullanıcısına puan verdiği zaman, bu tutar kredi kartı yada kredi hesabından online olarak bizim hesabımıza aktarılmalı, aynı şekilde nokta, kullanıcıya puan harcatarak alışveriş yaptırdığında anlaşma yüzdesi kesilerek bizim hesaptan online olarak ödemesi yapılmalıdır.

Teşekkürler