 Ders kitapları için farklı kaynaklardan,farklı yöntemlerle bilgi toplamanın önemini kavrayabilme,  Ders kitaplarını değerlendirmede kullanılabilecek.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Advertisements

BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
2 Yatırım Karlılık Analizleri Finansal Analizler Basit Yöntemler İndirgenmiş Yöntemler Karlılık Yöntemi Geri Ödeme Süresi Yöntemi Net Bugünkü Değer Yöntemi.
Yönlendirme Komitesi Toplantısı Su Tahsis Modeli Bilgilendirme Sunumu Dr. İsmail Kaan Tunçok Su Kaynakları Uzmanı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü 13 Nisan.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
İçerik Analizi Alan Araştırması BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Aile Hekimliği Uzmanlık Eğitiminde Alan Eğitiminin Yeri ve Önemi
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Yapay Zeka ile Hasta Odaklı e-Sağlık verilerini Zenginleştirme Afşar Akal IBM Watson Health Türkiye Orta-Doğu Afrika Bölge Direktörü.
Beşinci Bölüm EKONOMİK ORGANİZASYON
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri.
GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Tayyip Özen.
GÖRME ENGELLİLERİN BASILI KAYNAKLARA ERİŞİMİ
MİLLİ GELİR Bir ülkede belirli bir dönemde (genellikle bir yıl) üretilen nihai mal ve hizmetlerin parasal değerine eşittir. Gayri Safi Yurt İçi Hasıla.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
JANR RESİM.
5. sınıflar Power Point.
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Oryantalistlerin Yöntemleri ve Eleştirisi
Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
Ortalama Metre Kare fiyatları Karşılaştırmalı
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
MALİYET SİSTEMLERİ Prof. Dr. A.Vecdi CAN.
Final Raporunda olması gerekenler
Temel Bilgi Teknolojileri
Şirket El Kitabı Şirketinizin Adı.
AHMET HAKİ TÜRKDEMİR, ALTUĞ AYSUN
END-335 Tedarİk Zİncİrİ Yönetİmİ Tedarİkçİ Seçİmİ
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
[PROJE FİKRİ ADI] Fikir Geliştirme Atölyesi [TARİH] [YER]
Prof. Dr. Sevinç Sakarya Maden
Silajda fiziksel ve kimyasal yöntemlerle silaj kalitesinin saptanması
Siyasal Örgütlenme Biçimi: Federal ve Tekçi Yapılar
ESRA ÖNDER İŞLETME 2.ÖĞRETİM
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
CİHANGİR MAHALLESİ YAPISAL RİSK ANALİZİ
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
SPORDA TEKNİK ve TAKTİK ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
İŞ ve Meslek Sosyolojisi
Neden kitap okuyoruz.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
BÖLÜM 3: ARZ VE ÜRETİM TEORİSİ
TUZ VE BESLENME KAYNAKÇASI.
ÇİFT SİLİNDİR İNFİLTROMETRE İLE İNFİLTRASYON TESTLERİ
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
Cemalettin Işık, Tuğrul Kar
Literatür Değerlendirme Kriterleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
7.HAFTA: ARAŞTIRMALARDA VERİLER
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
2. HAFTA BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Medİkal görüntülerde doktor – hasta bİlgİ gİzlİlİğİnİn sağlanmasI
Sunum transkripti:

 Ders kitapları için farklı kaynaklardan,farklı yöntemlerle bilgi toplamanın önemini kavrayabilme,  Ders kitaplarını değerlendirmede kullanılabilecek bilgi türlerini,

 Bilgilerin toplanabileceği kaynakları ve ölçekleri,  Ders kitabı analizinde kullanılan yöntemleri tanıyabilme,  Ders kitabı seçiminin ne tür değerlendirme olduğunu açıklayabilme