4. GRUP Murat ERDEM İsa ALKAN Mehmet YALVAÇ Muhammet YILMAZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
Advertisements

İNSAN KAYNAKLARI Ayşegül Akdeniz.
Etkin İnsan Yönetimi Programı
ISTE.
TÜRK İNŞAAT SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ MESLEKİ DİL EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ TÜRK İNŞAAT SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ MESLEKİ DİL EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ EVLAC GROUP/P1.
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
Bozok Üniversitesi Kütüphane Binası
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ EGIT215
ISTE.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİK LİDERLİK ÖZ YETERLİLİKLERİ
TEMEL İZCİLİK BİLGİLERİ
EĞİTİM SİSTEMİNİN ÖZELLİKLERİ VE SİSTEM İÇİNDE ÖĞRETMENİN YERİ Eğitim sistemi, açık sosyal bir sistemdir. Eğitim Sisteminin Ögeleri: Girdi: Bilgi, insan,
Eğitim Yöneticileri Teknoloji Liderliği Standartlarına İlişkin Öğretmen, Yönetici ve Denetmenlerin Görüşleri Özge Hacıfazlıoğlu Şirin Karadeniz Gülay.
Liderlik Davranış ve Standartlarını İncelemek 3. MODÜL DEĞERLENDİRME RAPORU.
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Öz-Yeterlik Algilari ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Kabulleri ArasIndaki İlişkinin İncelenmesi.
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Lider ve Liderlik Liderlik, grubu etkileyebilme ve peşinden sürükleyebilme gücüdür. Lider, Grubu etkileyen ve arkasından sürükleyen kişidir. Yönetici,
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
OKUL YÖNETİCİLERİNİN DENETİM STANDARTLARI
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
ÖĞRETİM TASARIMI VE TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
ENDÜSTRİYEL TASARIM Endüstriyel Tasarım eğitimi, tüketim pazarına yönelik, seri üretilebilecek her türlü kullanım eşyasının tasarımını içerir. Otomotiv.
EĞİTİMİN TOPLUMSAL TEMELLERİ
MEHMET TAŞ1. 2 BU GÜNDÜR. “NEDEN VARIZ?” SORUSUNUN CEVABIDIR. MİSYON.
PROGRAM GELİŞTİRME ve PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ
=>CÜMLEDE ANLAM<=
EĞİTİMDE HEDEFLERİN BELİRLENMESİ
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
Sefa BARIŞ U Eşref TİRYAKİ U Taha AKKOL U
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
DEĞİŞME VE EĞİTİM.
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
DİJİTAL VATANDAŞLIK.
Bilgilendirme Toplantısı
ERASMUS+ GENÇLİK PROGRAMI
İş Analizi ve İş Dizaynı
Temel Kavramlar Mehmet Barış HORZUM.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 5 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ETKİNLİK YÖNETİCİSİ. Etkinlik yöneticileri hangi etkinlik alanında çalışırlarsa çalışsınlar üç kategoride uzman olmalıdır. İşin doğasına aldırmayarak.
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ TARİH BÖLÜMÜ
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ÇAĞDAŞ YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROFİLİ Hazırlayan Berkay deniz çil
CUMHURİYET DÖNEMİNDE EĞİTİM
YARATICI DRAMANIN ÖGELERİ 1.Lider/Öğretmen
2018/2019 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YIL SONU SEMİNERLERİ
Sunum transkripti:

4. GRUP Murat ERDEM İsa ALKAN Mehmet YALVAÇ Muhammet YILMAZ

Yöneticiler için Ulusal Teknoloji Standartları ve Performans Göstergeleri (2009) 1.Vizyoner Liderlik 2. Dijital Çağ Öğrenme Kültürü: 3.Mesleki Uygulamalarda Uzmanlık: 4. Sistemin Geliştirilmesi : 5. Dijital Vatandaşlık:

CUMHURİYETİN İLK YILLARINDA YÖNETİCİ PROFİLİ 1-Okulları gelişmenin ve uyanışın merkezleri haline getirmek.( Vizyoner Liderlik) 2-Yeni Cumhuriyet Neslini Yetiştirmek.( Sistemin Geliştirilmesi) 3-Bütün vatandaşları üretici hale getirmek,.( Dijital Çağ Öğrenme Kültürü)

4-Yeni cumhuriyetin ideal insan tipini belirleme ve bu insanların yetiştirilmesi ( Dijital Vatandaşlık) "Mektep ile hayat arasındaki Çin Seddi kalkmalıdır" cümlesinde ifadesini bulan bu düşünce doğrultusunda, daha şahsi ve tüketime yönelik olduğu belirtilen Osmanlı eğitiminin aksine, cumhuriyet eğitiminin sosyal, katılımcı ve doğrudan üretime yönelik olması planlanmıştır.

5- Talebelerin okul çevresine tenezzühlerde (inceleme gezileri) bulunması, okulda mevcut laboratuarlarda ders yapmaları ve özellikle köy okullarında, ziraat, hayvancılık, tamirat gibi işlere yönelik çalışmalarda bulunmaları, okulda öğretilen bilgilerin günlük hayatla birleştirilmesinin en güzel örnekleridir. ( 3.Mesleki Uygulamalarda Uzmanlık)

6- Cumhuriyetin ilk yıllarından itibaren öğretim materyalleri olarak nesnelerin bizzat kendisi veya temin edilemediği durumlarda el yapımı basit örnekleri kullanılmıştır. ISTE bağlamında ise, nesnelerin ve olayların dijital örneklerinden yaralanılma eğilimi öne çıkmıştır.

CUMHURİYETİN İLK YILLARINDAN BUGÜNE YÖNETİCİ PROFİLİNDEKİ DÖNÜŞÜM 1-Toplumdaki değişimler ve gelişimler yeni ihtiyaçları ortaya çıkarmıştır Okul yöneticisinin rolünü de değiştirmiştir lı yıllarda Program Yöneticisi 3-80 li yıllarda Eğitimsel Lider 4-90 lı yıllarda Değişim ve Dönüşümcü Lider

TEŞEKKÜR EDERİZ