1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
İKTİSAT Girişimcilik - İş Planı -.
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Girişimci: Candan İŞVEREN
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
TGSD Başvuru Formu Dikkat Edilecek Hususlar
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
5. İşletme Dönemi Finansman Planının Hazırlanması
FİNANSAL ANALİZ.
“Alternatif Finansman Kaynağı Olarak Girişim Sermayesi "
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
HAFTA I.
FİNANSAL ANALİZ.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
3. Üretim Sistemi Geliştirme Planı ve Üretim Planının Hazırlanması
GİRİŞİMCİLİKTE İŞ PLANI (Yapım - Uygulama)
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Finansal planlamada temel amaç;
FİNANS DIŞI ALANLARDA ÇALIŞANLAR İÇİN
İKTİSAT Girişimcilik - Değirmenin Suyu Nereden Gelecek? -
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
İş planı hazırlama BAŞLIYORUZ....
Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması. Mali Konular İşletme Maliyetinin Hesaplanması Küçük işletmelerde muhasebe ve nakit akışı Tanımlama.
İşletmeyi neden kurarız ?
Fiyatlandırma ve Ödemeler
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
KOSGEB ve KOBİ’ler. KOSGEB KOSGEB, 1990 yılında 3624 sayılı Kanun ile kuruldu. Amacı; ülkenin ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasında küçük.
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
Sermaye Maliyeti *Firmalar sadece özkaynaklarını projelerin
İNKÜBASYON HAKKINDA TEMEL KAVRAMLAR / ANKARA.
İşletmenin Kuruluş Çalışmaları
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
KISIM 2 Finansal Yönetimde Temel Kavramlar BÖLÜM 3 Finansal Tablolar, Nakit Akışı ve Vergiler.
KOSGEB ve Kuruluş Amacı KOSGEB, 1990 yılında 3624 sayılı Kanun ile kuruldu. Düzce’de 2012 yılında faaliyete başlamıştır. Amacı; ülkenin ekonomik ve sosyal.
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
TEK DÜZEN HESAP PLANI PROF. DR. METİN SABAN YRD. DOÇ. DR. HAKAN VARGÜN
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
5. İŞLETMENİN GELİRLERİ.
İş Planı.
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
VENTURE CAPITAL Risk (Girişim) Sermayesi
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
İÇİNDEKİLER Tahvil ve Hisse Senetlerinin Değerlemesi, Risk ve Getiri Analizi Varlıkların Değerlemesi Tahvil Değerlemesi Hisse Senetlerinin Değerlemesi.
İÇİNDEKİLER Sermaye Maliyeti ve Sermaye Yapısı Kararları
YÖNETİM MUHASEBESİ İBRAHİM LAZOL.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Çalışma Soruları.
Örneklerle Finansal Analiz
Sunum transkripti:

1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI

1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip Analizi 7. Satış ve Pazarlama Stratejisi 8. Müşteriler Hakkında 9. Finansal Durum Hakkında 10. Sermaye Yapısı 11. Öngörülen Yatırım Miktarı ve Hisse Oranı 2 İÇİNDEKİLER

 Girişim Adı:  Girişimci Adı-Soyadı:  İletişim Numarası:  Mail Adresi: 3

 Şirket Adı: Var ise  Şirket Kuruluş Detayları: Var ise  Ortaklar ve Hisse Dağılımı Hakkında:  Yönetim/Ekip: CEO/Genel Müdür (İsim, eğitim, tecrübe)  Toplam çalışan sayısı: Var ise  Yorumlar: 4

 Ürün veya hizmet nedir ve katkısı nelerdir:  Ürün yada hizmetin hangi aşamada olduğu hakkında bilgi: - Prototip aşamasında yada aktif hizmet verdiği: - Satışa başlama süreci: - Satış aktivitesi var mıdır: - Var ise yıllara göre gelir dağılımı: 5

 Odaklanılan Pazar:  Pazar ölçeği:  Pazarın gelişim ve büyüme tahmini:  Yorum: 6

 Teknoloji tanıtımı:  Prototip süreci ve uygulama:  Alınan yada başvurulan patentler, lisanslar:  Patent ve lisansların kapsamı ve etkinliği:  KOSGEB, TÜBİTAK ve benzeri kuruluşlardan alınan destekler: 7

 Pazarlama yaklaşımı /Stratejisi:  Rakipler, pazarda ana oyuncular:  Mevcut girişimi farklılaştıran ana unsurlar:  Rekabet avantajları nelerdir: 8

 Gelir Modeli:  Satış ve pazarlama stratejileri:  Satış kanalları:  Satış tahmini: (İlk 3 yıl) 9

 Sahip olunan mevcut müşteri adedi: Var ise  En büyük mevcut müşteriler: Var ise  Potansiyel müşteriler: 10

 En az 3 yıllık finansal iş planı: (Excel formatında)  Aylık sabit gider:  Güncel nakit durumu:  Başabaş nokta analizi: (Çeyrek dönemler itibariyle)  Satışlar:  Giderler:  Brüt kar:  Net kar ve zarar:  Ebitda: 11

 Güncel yatırımcılar : (Müteşebbisler, aile/arkadaşlar/varsa diğer yatırımcılar)  Daha önce melek yatırım yada benzeri yatırım aldı ise detayları:  Hisse dağılımı tablosu: 12

 İhtiyaç duyulan yatırım tutarı ve karşılığında verilmesi planlanan hisse oranı  Yatırım öncesi şirket değeri:  Talep edilen yatırımın nerelerde kullanılacağı ve kullanım detayları:  Exit planı: 13