1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI
1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR İSE) 8. 3 YILLIK FİNANSAL PROJEKSİYON 9. YATIRIM DETAYLARI 2 İÇİNDEKİLER
Girişimin Adı: Girişimcinin Adı-soyadı: Cep Tel. No: Mail Adresi: 3
Ürün Veya Hizmet Nedir? Katma Değeri Nedir? Ürün Yada Hizmetin Hangi Aşamada Olduğu: - Satış Aktivitesi Var Mıdır: - Yıllara Göre Gelir Dağılımı(Var İse): Alınan Yada Başvurulan Patentler, Lisanslar (Var İse) Kosgeb, Tübitak Ve Benzeri Kuruluşlardan Alınan Destekler (Var İse) 4
Ürün Yada Hizmetin Satılması Planlanan Pazarı Hakkında Genel Bilgi (Hedeflenen Pazar, Müşteri Segmenti, Pazar Ölçeği…) 5
Mevcut Yada Potansiyel Yurtiçi/Yurtdışı Rakipler: Mevcut Girişimi Farklılaştıran Ana Unsurlar: Rekabet Avantajları: 6
Ürün Yada Hizmetin Fiyatlaması: Satış Ve Pazarlama Stratejileri: 7
Sahip Olunan Mevcut Müşteri Adedi(Var İse): En Büyük Mevcut Müşteriler(Var İse): Potansiyel Müşteriler: Ne Tür Müşterilerden Gelir Elde Edilecek: Müşterilere Nasıl Ulaşılacak: 8
Mevcut Şirketin Adı: Şirket Kuruluş Detayları: Ortaklar Ve Hisse Dağılımı : Yönetim/Ekip (İsim, Eğitim, Tecrübe): Toplam Çalışan Sayısı: Şirketin Mali Durumu: - Geçmiş Yıl Ve Bu Yılın Cirosu: - Geçen Yıl Ve Bu Yılın Giderler: - Geçen Yıl Ve Bu Yılın Ebitdası: 9
Girişimin Önümüzdeki 3 Yıla Ait Excel Formatında Finansal Verileri. 10
İhtiyaç Duyulan Yatırım Tutarı: Düşünülen Hisse Oranı: Talep Edilen Yatırımın Nerelerde Kullanılacağı: Daha Önce Alınan Yatırımlar(Var İse): Şuan Görüşme Halinde Olunan Yatırımcı/Yatırımcı Ağları(Var İse): 11