1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI. 1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
KOSGEB DESTEK ve HİZMETLERİ
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Girişimci: Candan İŞVEREN
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
OPTIMA CAPITAL YATIRIM LİMİTED ŞTİ
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Araştırma ve Geliştirme
UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
“Alternatif Finansman Kaynağı Olarak Girişim Sermayesi "
FİNANSAL PLANLAMA BAŞABAŞ NOKTASI ANALİZİ FİNANSAL DENETİM
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
GİRİŞİMCİLİKTE İŞ PLANI (Yapım - Uygulama)
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Finansal planlamada temel amaç;
ÜNİTE 5 (Bölüm 1) FİNANSAL ANALİZ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Pazar Araştırması Pazar Araştırması Yapı, İçerik ve Araçlar Potansiyel müşteri ve pazardaki akımlar konusunda bilgi analizi Bilgi edinme ve bilgi.
NANOMAM® a.ş MUSTAFA ÖZMETE.
İNOVASYONDA KADIN TÜBİTAK MARMARA TEKNOKENT VE KADEM İŞBİRLİĞİNDE KADIN GİRİŞİMCİLİK KAMPI 31 Ağustos – 4 Eylül 2015.
Fiyatlandırma ve Ödemeler
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
KOSGEB ve KOBİ’ler. KOSGEB KOSGEB, 1990 yılında 3624 sayılı Kanun ile kuruldu. Amacı; ülkenin ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasında küçük.
TURİZM PAZARLAMASI PLANLAMASI.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
PROJE KONULARI KOBİ’lerde Kurumsallaşmanın Geliştirilmesi KOBİ’lerde Markalaşmaya Geçiş.
İşletmenin Kuruluş Çalışmaları
Firma adı İsminiz eposta adresiniz Bu slide’da ne iş yaptığınızı söyleceksiniz!!! ELİF KALAYCI, ESKİŞEHİR 24/11/2014.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
BRANDING - MARKETING - TRADING
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
İŞ PLANI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
İŞ PLANI ÖRNEĞİ HAZIRLAMA
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Sermaye Maliyeti Sermaye maliyeti; kullanılan veya kullanılması planlanan her çeşit kaynağın, maliyetlerinin ağırlıkları dikkate alınarak ortalamasının.
FUAR ORGANİZASYONU.
İÇ ÇEVRE ANALİZİ.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
HEDEF PAZAR.
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Reel Sektörde Ekonomik Kriz ve Kalite Yaklaşımları
Örneklerle Finansal Analiz
Sunum transkripti:

1 GİRİŞİM SUNUM TASLAĞI

1. İLETİŞİM FORMU 2. ÜRÜN/HİZMET TANIMI 3. SEKTÖR VE PAZAR 4. RAKİP ANALİZİ 5. FİYATLAMA 6. MÜŞTERİLER 7. ŞİRKET HAKKINDA BİLGİ(VAR İSE) 8. 3 YILLIK FİNANSAL PROJEKSİYON 9. YATIRIM DETAYLARI 2 İÇİNDEKİLER

 Girişimin Adı:  Girişimcinin Adı-soyadı:  Cep Tel. No:  Mail Adresi: 3

 Ürün Veya Hizmet Nedir? Katma Değeri Nedir?  Ürün Yada Hizmetin Hangi Aşamada Olduğu: - Satış Aktivitesi Var Mıdır: - Yıllara Göre Gelir Dağılımı(Var İse):  Alınan Yada Başvurulan Patentler, Lisanslar (Var İse)  Kosgeb, Tübitak Ve Benzeri Kuruluşlardan Alınan Destekler (Var İse) 4

 Ürün Yada Hizmetin Satılması Planlanan Pazarı Hakkında Genel Bilgi (Hedeflenen Pazar, Müşteri Segmenti, Pazar Ölçeği…) 5

 Mevcut Yada Potansiyel Yurtiçi/Yurtdışı Rakipler:  Mevcut Girişimi Farklılaştıran Ana Unsurlar:  Rekabet Avantajları: 6

 Ürün Yada Hizmetin Fiyatlaması:  Satış Ve Pazarlama Stratejileri: 7

 Sahip Olunan Mevcut Müşteri Adedi(Var İse):  En Büyük Mevcut Müşteriler(Var İse):  Potansiyel Müşteriler:  Ne Tür Müşterilerden Gelir Elde Edilecek:  Müşterilere Nasıl Ulaşılacak: 8

 Mevcut Şirketin Adı:  Şirket Kuruluş Detayları:  Ortaklar Ve Hisse Dağılımı :  Yönetim/Ekip (İsim, Eğitim, Tecrübe):  Toplam Çalışan Sayısı:  Şirketin Mali Durumu: - Geçmiş Yıl Ve Bu Yılın Cirosu: - Geçen Yıl Ve Bu Yılın Giderler: - Geçen Yıl Ve Bu Yılın Ebitdası: 9

 Girişimin Önümüzdeki 3 Yıla Ait Excel Formatında Finansal Verileri. 10

 İhtiyaç Duyulan Yatırım Tutarı:  Düşünülen Hisse Oranı:  Talep Edilen Yatırımın Nerelerde Kullanılacağı:  Daha Önce Alınan Yatırımlar(Var İse):  Şuan Görüşme Halinde Olunan Yatırımcı/Yatırımcı Ağları(Var İse): 11