MATERYAL SUNUMU KONU : TAHTALAR GRUP ADI: GRUP TAKVA GRUP BAŞKANI : YUSUF POLAT GRUP ÜYELER İ : MÜM İ N KOÇ ALPER TULUM ÖMER D İ KMEN YUSUF POLAT KONU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLGİSAYARDA KULLANILAN FAYDALI PROGRAMLAR
Advertisements

KONU: UZAKTAN EĞİTİM TÜRLERİ
ALTI ŞAPKALI DÜŞÜNME TEKNİĞİ
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Etkili Sunumlar İçin Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
Tıp Fakültesi 1 ve 4. Sınıflar Arasında Gözlük/Lens Kullanımı ve Öğrencilerin Lazer Göz Ameliyatına Bakış Açısı Hazırlayanlar*; Hatice Hancı, İsmail Tarduş,
GİRİŞ GÖREV İŞLEM KAYNAK DEĞERLENDİRME SONUÇ Ağ Araştırması.
Tasarım Aşamaları.
AKILLI TAHTA’NIN PEDAGOJİK OLARAK KULLANIMI
Bayan Stembel Tarafından Hazırlanmıştır
DERS YAZILIMLARININ TASARIMI, DE Ğ ERLEND İ R İ LME YAKLAŞIMLARI VE SEÇ İ M İ 1.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar 10.Görsel Araçlar: Kitaplar, Tahtalar.
SUNAR….
KURGU KUŞAĞI.
Temiz Su Türleri Koruyucuları
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 6. SINIFLAR
AYŞEGÜL ÖÇAL NASREDDİN HOCA İLKÖĞRETİM OKULU ANKARA 2006
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
Quest Atlantis’in Derse Destek Materyal Olarak Kullanılması Pilot Çalışma Ayşegül BAKAR.
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Özel Gereksinimli Çocuklar
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
Sınıfta Etkili Araç Gereç Kullanımımı
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETİM TASARIMI
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
Prizren Üniversitesi Eğitim Fakültesi DERS: Beden Eğitim Metodolojisi KONU:Beden Eğitimi Oyunları EĞİTİM GÖREVLİSİ:Mr. Nuri BRİNA HAZIRLAYANLAR:Aydan KATRPARE.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ. Bu dersimizde yaptığınız araştırmalarınızı ve taslak çiziminizi bir araya getirin. Artık tasarımınızın nasıl bir şekilde.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİ VE MATERYAL DERSİ
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
KONU : ASSURE MODELİ DİKAB: BİRİNCİ ÖĞRETİM GRUP ÜYELERİ: EMİNE RÖZGAR HABİBE ÜNÜVAR TUĞBA ÖZEN.
GRUP ÜYELERİ  Faruk Eryılmaz  Nebi Çiçek  Fikri Aslan  Hayat Demirci  Mehmet Akyıl.
BASILI MATERYALLER. CİHAT YAĞIZ AHMET AKTAŞ ENES UZUN EBRU AKBAŞ.
İŞLEM KAVRAMI.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
İŞ SERİMİ Öncelikle 3D modelini seçmeye karar verdik ve Bektaş TAGUR tarafından internet sitesinden bu model seçildi.
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
3D MODELLER MALİYET ANALİZİ SUNUMU
Hazırlayan: Rabia Ayşenur Kurnaz
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
İŞLEM KAVRAMI.
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
(İki başlıktan birisini seçiniz) ya da sizin belirlediğiniz
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
Sunum transkripti:

MATERYAL SUNUMU KONU : TAHTALAR GRUP ADI: GRUP TAKVA GRUP BAŞKANI : YUSUF POLAT GRUP ÜYELER İ : MÜM İ N KOÇ ALPER TULUM ÖMER D İ KMEN YUSUF POLAT KONU : TAHTALAR GRUP ADI: GRUP TAKVA GRUP BAŞKANI : YUSUF POLAT GRUP ÜYELER İ : MÜM İ N KOÇ ALPER TULUM ÖMER D İ KMEN YUSUF POLAT

SUNUM DAĞILIMI : 1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik ?=Yusuf POLAT 2.Gant şeması (süreç) = Ömer DİKMEN 3.Hedef davranış ve Maliyet analizi=Mümin KOÇ 4.Oyunun tanıtılması=Alper TULUM SUNUM DAĞILIMI : 1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik ?=Yusuf POLAT 2.Gant şeması (süreç) = Ömer DİKMEN 3.Hedef davranış ve Maliyet analizi=Mümin KOÇ 4.Oyunun tanıtılması=Alper TULUM

1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik? O hafta herkese araştıracağı modeli verdik ve araştırma sonuçlarını ortaya koyduk. Sonuç olarak; 1. Assure tasarım modeli 2. Addie tasarım modeli Mümin Koç 3. Dick and carrey modeli O hafta herkese araştıracağı modeli verdik ve araştırma sonuçlarını ortaya koyduk. Sonuç olarak; 1. Assure tasarım modeli 2. Addie tasarım modeli Mümin Koç 3. Dick and carrey modeli

1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik? 1. Hannofin ve Pack 2. Gerlach ely Alper Tulum I. Knirk ve gustafson II. Kemp Ömer Dikmen 1) Seels ve Glasgow 2) Arcs motiviasyon Yusuf Polat 3) Hızlı prototipleme 1. Hannofin ve Pack 2. Gerlach ely Alper Tulum I. Knirk ve gustafson II. Kemp Ömer Dikmen 1) Seels ve Glasgow 2) Arcs motiviasyon Yusuf Polat 3) Hızlı prototipleme

1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik? Sonuç olarak bu araştırılan modelerinden mümin koç arakadaşımızın araştırmış olduğu ADDİE modelini tasarımımızı yapmak için seçtik.Bu modeli seçme sebebimiz ise en başta addie tasarım modelinin en çok kullanılan ve tercih edilen genel tasarım modeli olması dolayısıdır. Kendi açımızdan ise diğer modellere kıyasen daha anlaşılır olması ve tasarlayacağımız modelin ana hattına ve aşamalarına uygun aşamalrının bulunmasıdır.

1.Hangi modele göre tasarladık ve neden bu modeli seçtik? 2. Bir sebep olrak ise, bütün arkadaşlarımızın araştırdığımodellerin içinde diğer modellere oranla Addie modelinin daha iyi anlamamız ve kavramamız olmasıdır.

MODEL İ N BASAMAK BASAMAK YAPILIŞI ; Analiz basama ğ ı ; 1. İ htiyaç analizi 2. Ortam analizi 3. Maliyet analizi 4. Zaman analizi (gant şeması ) Analiz basama ğ ının sonucunu rapor haline getirip analiz raporu başlı ğ ı altında gurup dosyasına ekledik. Analiz basama ğ ı ; 1. İ htiyaç analizi 2. Ortam analizi 3. Maliyet analizi 4. Zaman analizi (gant şeması ) Analiz basama ğ ının sonucunu rapor haline getirip analiz raporu başlı ğ ı altında gurup dosyasına ekledik.

MODEL İ N BASAMAK BASAMAK YAPILIŞI ; Tasarım basama ğ ı Bu basamakta analizlerin sonucu olarak istenilen verilere dayalı olarak yapaca ğ ımız tasarımları çeşitli olarak dile getirdik. Bunların sonucu olarak hedef davranış ve kazanımları yazdık. Gurupça fikirleri dile getirip taslaklar çizdik bu taslaklar içerisinde hoşumuza giden e ğ itsel oyun yapmayı hedefledik ve ona göre bir tavır aldık. Konumuzu araştırıp benzer meteryalleri inceledik onların faydalı yönlerini ortaya koyduk ve biz ek olarak materyalimize bunların dışında daha özgün ne koyabiliriz diye beyin fırtınası yaptık. Tasarım basama ğ ı Bu basamakta analizlerin sonucu olarak istenilen verilere dayalı olarak yapaca ğ ımız tasarımları çeşitli olarak dile getirdik. Bunların sonucu olarak hedef davranış ve kazanımları yazdık. Gurupça fikirleri dile getirip taslaklar çizdik bu taslaklar içerisinde hoşumuza giden e ğ itsel oyun yapmayı hedefledik ve ona göre bir tavır aldık. Konumuzu araştırıp benzer meteryalleri inceledik onların faydalı yönlerini ortaya koyduk ve biz ek olarak materyalimize bunların dışında daha özgün ne koyabiliriz diye beyin fırtınası yaptık.

MODEL İ N BASAMAK BASAMAK YAPILIŞI ; Geliştirme basama ğ ı Bu basamakta ise yaptı ğ ımız taslakların daha belirgin hale gelmiş çizimler yaptık daha sonra bu çizimleri photoshop programı üzerinde çizdik. Ayrıca oyun için sorulacak soruları hazırladık. Ve oyun kurallarını yazdık. Sonuç olarak rexsene reklamcılık ve basım dükkanında bastırdık. Geliştirme basama ğ ı Bu basamakta ise yaptı ğ ımız taslakların daha belirgin hale gelmiş çizimler yaptık daha sonra bu çizimleri photoshop programı üzerinde çizdik. Ayrıca oyun için sorulacak soruları hazırladık. Ve oyun kurallarını yazdık. Sonuç olarak rexsene reklamcılık ve basım dükkanında bastırdık.

MODEL İ N BASAMAK BASAMAK YAPILIŞI ; Uygulama basama ğ ı bu basama ğ ı yapmamıza imkan yok De ğ erlendirme basama ğ ı Bu basamakta ise oyunumuzu oynayarak bir nevi uygulamış olduk ve elimizde bulunan de ğ erlendirme formlarını bütün gurup üyelerince doldurup dosyamıza ekledik. Uygulama basama ğ ı bu basama ğ ı yapmamıza imkan yok De ğ erlendirme basama ğ ı Bu basamakta ise oyunumuzu oynayarak bir nevi uygulamış olduk ve elimizde bulunan de ğ erlendirme formlarını bütün gurup üyelerince doldurup dosyamıza ekledik.

2.Gant şeması (süreç)(iş Analizi)

Konu araştrımasını 18 gün oalarak belirledik ancak bu şemeya göre 12 gün eksik sürdü bu faaaliyet. Tasarlanmış materyallerin incelenmesini ise 15 gün olarak belirledik fakat ayın 21 gün sürdü. Konuyu anlataca ğ ımız materyali yaklaşı 1 hafta verdik ve bu faaliyetimizi verdi ğ imiz süre içerisinde hallettik. Konu araştrımasını 18 gün oalarak belirledik ancak bu şemeya göre 12 gün eksik sürdü bu faaaliyet. Tasarlanmış materyallerin incelenmesini ise 15 gün olarak belirledik fakat ayın 21 gün sürdü. Konuyu anlataca ğ ımız materyali yaklaşı 1 hafta verdik ve bu faaliyetimizi verdi ğ imiz süre içerisinde hallettik.

2.Gant şeması (süreç)(iş Analizi) Tasarım modelinin seçimi faaliyeti nisan arasında tüm günümüzü buna ayırarak ve ek araştırmalar yaparak addie modelini seçtik. Modelin ilk aşaması olan analiz basama ğ ını nisan olarak planladık ancak istenmeyen sebeplerden dolayı 29 nisana kadar uzadı. 8 ile 22 nisan arası taslak çizimi yapmayı planladık ancak taslak çizimine hocamız iste ğ i dolayısıyla ilk haftadan başladık 25 nisana kadar sürdü analiz basama ğ ı ondan dolayı ileriye sarktı nisan arası tasla ğ ımızı 5 gün boyunca sürekli tartışma ve düşüncelerimiz sonucunda belirginleştirip son halini aldırdık arası ise tasla ğ ı internet ortamında çizimini yapmaya çalıştık ancak 3 gün planımız dışına sarktı sonuç olarak mayıs arasında basımını gerçekleştirdik. Tasarım modelinin seçimi faaliyeti nisan arasında tüm günümüzü buna ayırarak ve ek araştırmalar yaparak addie modelini seçtik. Modelin ilk aşaması olan analiz basama ğ ını nisan olarak planladık ancak istenmeyen sebeplerden dolayı 29 nisana kadar uzadı. 8 ile 22 nisan arası taslak çizimi yapmayı planladık ancak taslak çizimine hocamız iste ğ i dolayısıyla ilk haftadan başladık 25 nisana kadar sürdü analiz basama ğ ı ondan dolayı ileriye sarktı nisan arası tasla ğ ımızı 5 gün boyunca sürekli tartışma ve düşüncelerimiz sonucunda belirginleştirip son halini aldırdık arası ise tasla ğ ı internet ortamında çizimini yapmaya çalıştık ancak 3 gün planımız dışına sarktı sonuç olarak mayıs arasında basımını gerçekleştirdik.

3.Hedef davranış ve Maliyet analizi Hedef:Tahtalar konsunu öğretmen adayı olan arkadaşlara maxsimum düzeyde öğretmek hedefimizdir bu hedefler doğrultusunda yapılan ihtiyaç ortam ve öğrenci analizi sonucunda şu kazanımları ortaya koyduk ; 1. Tahtaların isimlerini sayar. 2. Tahtaların isimlerini kavramsal olarak açıklar. 3. Tahtaların karşılaştırılmasını söyler. 4. Tahtaların nerelerde kullanılması gerektiğini açıklar. Hedef:Tahtalar konsunu öğretmen adayı olan arkadaşlara maxsimum düzeyde öğretmek hedefimizdir bu hedefler doğrultusunda yapılan ihtiyaç ortam ve öğrenci analizi sonucunda şu kazanımları ortaya koyduk ; 1. Tahtaların isimlerini sayar. 2. Tahtaların isimlerini kavramsal olarak açıklar. 3. Tahtaların karşılaştırılmasını söyler. 4. Tahtaların nerelerde kullanılması gerektiğini açıklar.

3.Hedef davranış ve Maliyet analizi 5. Tahtaların olumlu ve olumsuz yönlerini açıklar. 6. Tahtaların kendine ait özelliklerini sayar. 7. Hangi tahtanın hangi alanda uygun olacağını söyler. 8. Tahtaların nasıl kullanılacağını açıklar. 9. Günümüzde en yaygın olarak kullanılan tahtaları söyler. 5. Tahtaların olumlu ve olumsuz yönlerini açıklar. 6. Tahtaların kendine ait özelliklerini sayar. 7. Hangi tahtanın hangi alanda uygun olacağını söyler. 8. Tahtaların nasıl kullanılacağını açıklar. 9. Günümüzde en yaygın olarak kullanılan tahtaları söyler.

3.Hedef davranış ve Maliyet analizi 10) Elektronik tahtaları gruplandırarak sayar. 11) Gösterim ve sergi tahtalarını gruplandırarak sayar. 12) Akıllı tahta çeşitlerini sayar. 13) Akıllı tahta çeşitlerini kavramsal olarak açıklar. 14) Tahtaların avantajlarını söyler. 15) Tahtaların dezavantajlarını söyler. 16) Akıllı tahtanın ö ğ retmen açısındaki faydalarını ö ğ renir. 17) Akıllı tahtaların özelliklerini sayar. 10) Elektronik tahtaları gruplandırarak sayar. 11) Gösterim ve sergi tahtalarını gruplandırarak sayar. 12) Akıllı tahta çeşitlerini sayar. 13) Akıllı tahta çeşitlerini kavramsal olarak açıklar. 14) Tahtaların avantajlarını söyler. 15) Tahtaların dezavantajlarını söyler. 16) Akıllı tahtanın ö ğ retmen açısındaki faydalarını ö ğ renir. 17) Akıllı tahtaların özelliklerini sayar.

3.Hedef davranış ve Maliyet analizi 18. Tahtaların yapı malzemelerini söyler. 19. Tahtaların taşınıp taşınamayanlar olarak ayırt eder. 20. Tahtaların teknolojiyle ilişkisini kavrar. 21. Tahtalrın görsellikle ilişkisini açıklar. 18. Tahtaların yapı malzemelerini söyler. 19. Tahtaların taşınıp taşınamayanlar olarak ayırt eder. 20. Tahtaların teknolojiyle ilişkisini kavrar. 21. Tahtalrın görsellikle ilişkisini açıklar.

MALİYET ANALİZİ Projemize başlarken kişi başı 20’şer lira olmak üzere toplamda 80’lirayla kendimize bütçe hazırladık. Araştırma ve incelemelerimiz sonucu; TAHMİN SONUÇ 1. Otobüs parası: 15 tl 24,5 tl 2. Fotokopi parası: 10 tl 7.5 tl 3. Kırtasiye giderleri: 18 tl 27 tl 4. Matbaa ücreti 55 tl 50 tl 5. Çanta parası tl

MALİYET ANALİZİ Sonuç olarak yaptığımız maliyet analizi tahmini olarak giderimiz 98 tl olacak iken harcadığımız para toplamda 134 lira çıkmıştır. Ayrıca yemek ve ihitiyaçlarımızada 30 lira verdik. Ancak para paylaşımını 109 lira üzerinden yaptık.

Görev Dağılımı 1) Alper Tulum : a. Konu Araştırması b. Materyal Araştırması c. Belirginleşmiş olan materyal tasarımının bilgisayar ortamında çizimi 2. Ömer Dikmen; a) Konu Araştırması b) Materyal Araştırması c) Basım için matbaanın ayarlanması 1) Alper Tulum : a. Konu Araştırması b. Materyal Araştırması c. Belirginleşmiş olan materyal tasarımının bilgisayar ortamında çizimi 2. Ömer Dikmen; a) Konu Araştırması b) Materyal Araştırması c) Basım için matbaanın ayarlanması

Görev Dağılımı 3. Mümin Koç; a) Tüm mali işler ve gelir giderlerin hesaplanması ve pazarlıkların yapılması b) Konu Araştırması 4. Yusuf Polat; a. Dosya ve materyallerin taşınması b. Ka ğ ıt üzerine olan tüm çizim işlerinin yapılması c. Materyal Araştırması 3. Mümin Koç; a) Tüm mali işler ve gelir giderlerin hesaplanması ve pazarlıkların yapılması b) Konu Araştırması 4. Yusuf Polat; a. Dosya ve materyallerin taşınması b. Ka ğ ıt üzerine olan tüm çizim işlerinin yapılması c. Materyal Araştırması

Oyunun tanıtılması ve Kuralları ;

Kartlar

Oyunumuzu tasarım ilkerlerine göre yapmaya çalıştık ve her karesinde buna dikkat ettik. En başta yaptı ğ ımız tasarımları anlataca ğ ız daha sonra ise olması gerekenler ancak imkanımız yetmedi ğ i veya çeşitli sebeplerden dolayı yapamadı ğ ımız eksiklikleri belirtece ğ iz.

Oyunun tanıtılması ve Kuralları ; Oyunumuzun tasarımını photoshop programı üzerinden milimetrik olarak 50x50 cm olarak cizdik. Çizdi ğ imiz her kutucu ğ u ayarlarken elimizdeki simgelerin 6 tanesinin sı ğ acak şekilde 5x5 cm olarak ayarladık. Daha sonra tasarımımızda 32 punto büyüklü ğ ünde yazı kullandık ve tasarım ilkelerine uyarak harfleri tırnaklı olarak seçip yazımızı sola yaslı olarak ayarladık ( soru ka ğ ıtlarında) Oyunumuzun tasarımını photoshop programı üzerinden milimetrik olarak 50x50 cm olarak cizdik. Çizdi ğ imiz her kutucu ğ u ayarlarken elimizdeki simgelerin 6 tanesinin sı ğ acak şekilde 5x5 cm olarak ayarladık. Daha sonra tasarımımızda 32 punto büyüklü ğ ünde yazı kullandık ve tasarım ilkelerine uyarak harfleri tırnaklı olarak seçip yazımızı sola yaslı olarak ayarladık ( soru ka ğ ıtlarında)

Oyunun tanıtılması ve Kuralları Soruların zorluklarını arttırmak amacıyla so ğ uk renklerden sıcak renklere do ğ ru mavi--- mor---- kırmızı yaptık. Oyunun monotonlaşmaması için ve şans faktörünü ve bilgi faktörünü birleştirerek daha e ğ leceli hale getirmeyi amaçladık. Herkese ayrı bir simge verdik. Oyunumuzu tasarlarken tasarımımızda belli bir bütünlü ğ ü yakalamaya çalıştık. Ve bunun için renk şekil ve dolguya diikkat ettik. Soruların zorluklarını arttırmak amacıyla so ğ uk renklerden sıcak renklere do ğ ru mavi--- mor---- kırmızı yaptık. Oyunun monotonlaşmaması için ve şans faktörünü ve bilgi faktörünü birleştirerek daha e ğ leceli hale getirmeyi amaçladık. Herkese ayrı bir simge verdik. Oyunumuzu tasarlarken tasarımımızda belli bir bütünlü ğ ü yakalamaya çalıştık. Ve bunun için renk şekil ve dolguya diikkat ettik.

Oyunun tanıtılması ve Kuralları Oyunun daha çok dikkat çekmesi için zıtlık ilkesine dikkat ettik. Sade olması için boşluk alan kullanımına dikkat ettik ve çok gereksiz ve saçma şeylerle doldurmadık. Eksik olarak gördü ğ ümüz şeyler ise oyuna uygun simgeler bulamadık.ve zıtlık ilkesinden dolayı soru kartlarının renklerini derecesine uygun yapamadık. Oyunun daha çok dikkat çekmesi için zıtlık ilkesine dikkat ettik. Sade olması için boşluk alan kullanımına dikkat ettik ve çok gereksiz ve saçma şeylerle doldurmadık. Eksik olarak gördü ğ ümüz şeyler ise oyuna uygun simgeler bulamadık.ve zıtlık ilkesinden dolayı soru kartlarının renklerini derecesine uygun yapamadık.

Kurallar; OYUN KURALLARI Oyun en az 3 kişi en fazla 6 kişiyle oynanır. Başlangıç olarak yarışmacılara 100 puan verilir. Soruların zorlukları dereceli olup puanlar soru derecesine göre sırasıyla 1. Dereceye 10 puan, 2. Dereceye 20 ve 3. Dereceye 30 puan verilir. Ç İ FT ZAR: Bu kutucu ğ a düşen kişi iki kere zar atıp ilerleyecektir. KODESE G İ R: Bu kutucu ğ a düşen kişi bir el kodeste kalacak, kodesten düşeş atarak çıkabilecek. OYUN KURALLARI Oyun en az 3 kişi en fazla 6 kişiyle oynanır. Başlangıç olarak yarışmacılara 100 puan verilir. Soruların zorlukları dereceli olup puanlar soru derecesine göre sırasıyla 1. Dereceye 10 puan, 2. Dereceye 20 ve 3. Dereceye 30 puan verilir. Ç İ FT ZAR: Bu kutucu ğ a düşen kişi iki kere zar atıp ilerleyecektir. KODESE G İ R: Bu kutucu ğ a düşen kişi bir el kodeste kalacak, kodesten düşeş atarak çıkabilecek.

Kurallar PAS: Bu kutucu ğ a düşen kişi bilmedi ğ i bir soruda pas deme hakkına sahip olacaktır. B İ R EL ZAR ATMAMA: Bu kutucu ğ a düşen kişi bir sonraki el zar atmayacaktır. BONUS KARTI SEÇ: Bu kutucu ğ a gelen kişi attı ğ ı zarın sayı toplamının gösterdi ğ i karttaki puanı alacaktır. İ FLAS: Bu kutucu ğ a düşen kişinin tüm puanları silinir. PAS: Bu kutucu ğ a düşen kişi bilmedi ğ i bir soruda pas deme hakkına sahip olacaktır. B İ R EL ZAR ATMAMA: Bu kutucu ğ a düşen kişi bir sonraki el zar atmayacaktır. BONUS KARTI SEÇ: Bu kutucu ğ a gelen kişi attı ğ ı zarın sayı toplamının gösterdi ğ i karttaki puanı alacaktır. İ FLAS: Bu kutucu ğ a düşen kişinin tüm puanları silinir.

Kurallar Ç İ FT KART SEÇ: Bu kutucu ğ a gelen kişi iki kart seçme hakkına sahip olacaktır. Oyunda başlangıç noktasından geçen her bir oyuncuya +10 puan verilir. Oyunda soruları soracak ve oyunu yönetecek bir başkan bulunur. Oyunun başlangıcında her bir oyuncuya bir simge verilir. 3. Turun sonunda en yüksek puanı alan oyunu kazanır. Ç İ FT KART SEÇ: Bu kutucu ğ a gelen kişi iki kart seçme hakkına sahip olacaktır. Oyunda başlangıç noktasından geçen her bir oyuncuya +10 puan verilir. Oyunda soruları soracak ve oyunu yönetecek bir başkan bulunur. Oyunun başlangıcında her bir oyuncuya bir simge verilir. 3. Turun sonunda en yüksek puanı alan oyunu kazanır.

Materyali yapmaya başladıktan sonraki bütün fotoları içinden seçerek koymaya çalıştık…….

Bizi dinledi ğ iniz için teşekkürler ….