Çocuk ve Gençlik Yayınları. Plan  Dersin amacı, kapsamı, işlenişi  Dersin gerekleri  Dersin değerlendirilmesi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 2.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Çocuk ve Gençlik Yayınları Ders Hakkında Dersi neden yüklendiniz? Çocuk ve Gençlik Yayınları dersinden beklentileriniz?
Advertisements

Hafta 7: Öz Türleri ve Fonksiyonları BBY 306 Dizinleme ve Öz Hazırlama.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Devre ve Sistem Analizi
Sağlık Gözetimi ve Çalışma Ortamı Gözetimi
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 radardanismanlik.com.tr EĞİTİMDE SÜREÇ YÖNETİMİ SÜREÇ TASARLAMA YAKLAŞIMI.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
ÇOCUK GELİŞİMİNDE KURAMLAR VE KARŞILAŞTIRILMASI
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ACİL YARDIM VE KURTARMA HİZMETLERİ (112) AMBULANS EKİPLERİNDE ÇALIŞAN SAĞLIK PERSONELİNİN İŞ DOYUMLARININ VE ETKİLEYEN ETMENLERİN.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM MATERYALLERİ HAZIRLAMA İLKELERİ
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
ASSURE Modeli.
Bireysel Farklılıklar ve Öğretim Tasarımı
Kişisel-Sosyal Rehberlik
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2017 Bahar Ders Hakkında Bilgi
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
ENGELLİ ÇOCUKLARI TANIMA VE DEĞERLENDİRME
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
Ruh Sağlığının Ölçütleri
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
DRAMADA LİDER VE KATILIMCILAR
FOTOGRAMETRİ - I Doç. Dr. Eminnur AYHAN KTÜ GÜZ dönemi
Olgu Yönetimi Standartları
Drama etkinlikleri planlanırken;
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
9/9/2018 Ürün Adı Sununun Başlığı.
TEKNİK RESİM GÖRÜNÜŞ (12. HAFTA).
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Yrd.doç.Dr. H. Deniz GüllerOĞlu
Eğitsel Rehberlik.
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2018 Bahar Ders Hakkında Bilgi
OKUL TEMELLİ ÖNLEYİCİ REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMA
FIZ 111/183/187 FİZİK I - MEKANİK Ders Notu
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Geçerlik ve Kullanışlılık
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ÖĞRETİM İLKELERİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Eğitimde Ölçülen Bilişsel Özellikler
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Ölçme Sonuçları Üzerinde Test ve Madde İstatistiklerini Hesaplama
19.BÖLÜM GENÇLİK VE GENÇLİK SORUNLARI: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Sunum transkripti:

Çocuk ve Gençlik Yayınları

Plan  Dersin amacı, kapsamı, işlenişi  Dersin gerekleri  Dersin değerlendirilmesi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 2

Dersin Amacı  Çocuk ve Gençlik yayınları??  Sorunlar  Farkındalık yaratma  Değerlendirme becerisi kazandırma  Gelişim özellikleri  Ruhsal ihtiyaçlar  Yayın seçimi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 3

Dersin Gerekleri  Devam zorunlu  Derslerin hepsine gelene ödül  Derse etkin katılım  Zorunlu seçmeli algısı  Kolay yahuu!!  F1 ile kalmak mümkün BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 4

Neler Öğreneceksiniz?  Çocuk ve gençlik gelişimi (gelişim psikolojisi) alanlarında ayrıntılı bilgi  Çocuk ve gençlik edebiyatı ve yayınları  Yayınlarla ilgili sorunlar  Farklı türdeki çocuk ve gençlik yayınlarını değerlendirme  Çocukların/gençlerin gelişim özellikleri, ruhsal ihtiyaçları ve ilgi duydukları konulara göre yayın seçimi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 5

Dersin Değerlendirmesi BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 6 DeğerlendirmeGeçmeye Etkisi (%) Ara sınavlar40 Final sınavı50 Devam10 Toplam100

Derse Erişim  Moodle  egitim.bilgiyonetimi.net BBY 164 Çocuk ve Gençlik Yayınları 7

Çocuk ve Gençlik Yayınları