 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ.
Advertisements

Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Girişimci: Candan İŞVEREN
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
PROFESYONEL GELİŞİMDE YAKIN DESTEKÇİNİZ...
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ PROJE DESTEK OFİSİ
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
HAFTA I.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Üniversiteler için Buluş Yönetim Ofisi Modeli Özgür KULAK, Namık Kemal Üniversitesi
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Cuma günü sizlerden istediğimiz araştırmaları okuyalım.
Fikri haklar yönetimi Tüm bu faaliyetlerin şirketin ticari faaliyetleri ile ilişki içerisinde yürütülmesi şarttır.
9.Gün MATEMATİK 1.KİTAP PARANTEZ AÇMA ANTRENMANLARLA
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
13.Gün MATEMATİK 1.KİTAP Şimdi Test Zamanı ANTRENMANLARLA
ISLT 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ ISLT318-Hafta4 : Yenilik Planlaması Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Üniv., İ şletme Bölümü, ISLT 3181.
ISLD 514 YENİLİKÇİLİK VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ ISLD514-Hafta6 : Ar-Ge Yönetimi Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Üniv., İ şletme Bölümü, ISLD 5141.
ISLT 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
ADAPAZARI REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ. VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
Yrd. Doç. Dr. Cemalettin DEMİRELİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Hizmet İşlemleri Yönetimi Dersi Dönem Projesi Güz Dönemi.
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Pazarlama İlkeleri.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
İşletmelerin Kuruluşu, İş Planı ve Fizibilite
Kestanelik Çok Programlı Lisesi VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
MESLEK SEÇİMİ ve MESLEKLERİ TANITMA
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Suat Baysan Acmena Technology Management & Investment Corparation Creating a New 4.5 & 5G Ecosytem in Turkey.
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Bilgi Sistemleri Hafta4
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
KKTC’DE GİRİŞİMCİLİK PROJESİ
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ TANITIMI
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
Çalışma Dilim Tasarım Başarı İçin Çalışmak.
Sunum transkripti:

 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz  Süreç Yönetimi  Şirket Satışı “ Kaldıraç etkisi ” İnternet çağında girişimcilik Devrim Demirel – Orkun Tekin “Bilişimde Girişimcilik” 7 Nisan 2011, Bilkent Üniversitesi fotoğraf ©

 8bit  Zilog Z80  Greyscale  Ses yok  byte RAM !!

kisalt.com/ex

 8bit  Zilog Z80A MHz  16/48K RAM  1 kanal 10 oktav ses  Renkli görüntü

 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz  Süreç Yönetimi  Şirket Satışı “Kaldıraç etkisi” İnternet çağında girişimcilik “Bilişimde Girişimcilik” 7 Nisan 2011, Bilkent Üniversitesi fotoğraf ©

 300 sayfalık bir kitap  kişi  1 ay süre

KLASİK  Baskı kitap + zarf + posta = 10 TL Toplam TL  Dijital yayın 1 CD + zarf + posta = 2TL Toplam TL İNTERNET  kampanyası CPM x 3.00 TL Toplam TL  Womm / forward Toplam ~0 TL

 Problem nedir?  Çözüm nedir?

 30 saniye  1 slayt  1 slogan

Bir İŞ FİKRİNİZ mi var? FİKRİ BİR ÇOK KAYNAKTAN DOĞRULAYIN Bu alanda NİHAİ BİR ÇÖZÜM gerekiyor mu? Bu çözüme SAHİP MİSİNİZ? KARAR VERİN TAKIMI YÖNLENDİRİN ÜRÜNÜ GELİŞTİRİN İŞLETİN PAZARLAYIN ANALİZ EDİN DİNLEYİN

 FİKİR  ÜRÜN GELİŞTİRME  İŞ MODELİ  PAZAR ANALİZİ  RAKİP ANALİZİ  BİLGİ  MİSYON  TAKIM  LİDERLİK  MARKA STRATEJİSİ  YATIRIM  BİLGİ

 YASAL KONULAR  YÖNETİM  REKABET  VERGİLER  MALİYETLER  SİSTEM GÜVENLİĞİ  ÖLÇEK SORUNLARI  İNSAN KAYNAĞI  MARKA İHLALLERİ  TAKLİTÇİLER  DÜŞMANLAR  KARMAŞA  BİLGİ GÜVENLİĞİ

 Faz ve işlevleri tanımla  Sürekli geliştir

FİKİRLER KOD VERİ ÖLÇ ÖĞREN GELİŞTİR Daha Hızlı KodlaDaha Hızlı Öğren Daha Hızlı Ölç TESTLER SAHA ANALİZLERİ TESTLER ENTEGRASYON CLOUD OPEN SOURCE ÖLÇEKLENDİRME TESTLER MONITORING USABILITY ANALİZLER SEM REALTIME ALERTING

 Ürün her şey değildir.  Kod her şey değildir.  Tasarım her şey değildir.  İçerik her şey değildir. Başarılı bir ürüne sahip olmak gerekli, ama.. Sadece ürüne odaklanmak yeterli değil... Üründen fazlasını düşünmek zorundasınız...

 Ürün geliştirme ürün tasarımı, geliştirme, işletme  Yasal konular tüm sözleşmeler, marka, patent  Sistem kişilere bağlı olmayan şirket  İletişim şirket içi iletişim, takımlar, dünya ile iletişim, pazarlama  Nakit akışı Şirketin nefes alması için gerekli maddi akış “Rakibiniz yoksa, yanlış yerdesiniz”

 Her gün en az bir konuda ilerleme sağlayın.  Hiç bir başarı tesadüf değildir İyi şirketleri ve kişileri örnek alın. İnceleyin.  Daima tavsiye alın. Sadece kıymetli tavsiyeleri dinleyin  Olumsuz düşüncelerden arının Olumsuz müzik, yayınlar, arkadaş, sohbetten kaçının.  Kaybedenler ile vakit harcamayın  Takımınıza sadece iyi kişileri katın.  Kritik kararlarda “misyonunuzu” hatırlayın

 Matematik  İstatistik  Sosyal Bilimler  İletişim becerileri  Türkçe  İngilizce  Başlayın... Odaklanın.

Devrim Demirel – devrim.kimdir.com beriltech.com