Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
Hafta 7: Öz Türleri ve Fonksiyonları BBY 306 Dizinleme ve Öz Hazırlama.
BAŞLIK (TIMES NEW ROMAN(TNR), 48 PUNTO, KOYU) ÖZET (TNR, 36 PUNTO, KOYU) Özet bölümünde, yapılan çalışmanın amacı ve önemi kısaca anlatılmalı, kullanılan.
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
İNŞAAT TEKNOLOJİSİ UYGULAMALARI I
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Literatür taramasının önemi  Daha önce neler yapıldığını çıkarmaya çalışmayan araştırmacılar alanlarında önemli katkı sağlama fırsatından yoksun kalırlar.
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
ARA Ş TIRMA YÖNTEM ve TEKN İ KLER İ Ö ğ r. Gör. Dr. O. İ nanç GÜNEY ADANA MYO.
 Ders kitapları için farklı kaynaklardan,farklı yöntemlerle bilgi toplamanın önemini kavrayabilme,  Ders kitaplarını değerlendirmede kullanılabilecek.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
ENDÜSTRİYEL DANIŞMAN ASI SOYADI
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
TİTUBB - ÜTS GEÇİŞİ.
AKVARYUM TEKNİĞİ.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Oyun Geliştirme Dokümantasyonu
DENEYSEL TERTİPLER VE PAZAR DENEMESİ
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Elektrikli cihazlarla çalışma Elektrik akımıyla ilgili veriler
Bölüm 3: Eleştirel Kaynak İnceleme, Hipotez ve Strateji Geliştirme
DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi
VI. FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
Tez Veri Girişi Ulusal Tez Merkezine, Tez Döneminde olan ve Danışmanı ile Tez konusunu belirleyip, Enstitümüzün onayından geçen tüm öğrenciler giriş yapmak.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
ÖĞRENME STİLLERİ.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Tezin Olası Bölümleri.
Personel Eğitimi Konunuzu buraya yazın.
DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA (YÜKSEK LİSANS)
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Nitel Araştırma Süreci
Uzm. Dr. Kemal Türker ULUTAŞ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
BİTİRME ÇALIŞMASI BAŞLIĞI
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalıdır.
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
Gümüşhane Üniversitesi Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Genetik ve Biyomühendislik Bölümü Bitirme Çalışması Poster Hazırlama Kılavuzu Poster Boyutları:
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Proje Başlığı Özet Sonuçlar ve Tartışma Materyal ve Metot Kaynaklar
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
Proje başlığı Adınız | Öğretmeninizin adı | Okulunuz
Geliştirme Genel Müdürlüğü
POSTER BOYUTLARI A1 (59,4x 84,1 cm) BOYUTLARINDA OLMALIDIR
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Nitel Araştırma Süreçleri ve Sorunsal Oluşturma
<Takım Numarası> Takım İsmi
Proje Adı: Başvurulan Kategori:.
Sunum transkripti:

Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın sonuçları ve bu sonuçların ne anlam ifade ettiğine dair yorumlar gibi oldukça ayrıntılı detaylar bu kısımda yer almalı. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın sonuçları ve bu sonuçların ne anlam ifade ettiğine dair yorumlar gibi oldukça ayrıntılı detaylar bu kısımda yer almalı. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Çalışmanın önemi, bu çalışmadan elde edilen kazanımların ne olduğu, bu çalışmanın ileriye dönük olarak genişletilip genişletilemeyeceği, daha iyi yapılıp yapılamayacağı, yapılabilecekse nasıl yapılacağı konusunda çalışmayı yapan öğrencinin görüş, düşünce ve değerlendirmeleri bu alanda yer almalıdır. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Tek kolon veya 2-3 kolon şeklinde de düzenleyebilirsiniz. Çalışmanın önemi, bu çalışmadan elde edilen kazanımların ne olduğu, bu çalışmanın ileriye dönük olarak genişletilip genişletilemeyeceği, daha iyi yapılıp yapılamayacağı, yapılabilecekse nasıl yapılacağı konusunda çalışmayı yapan öğrencinin görüş, düşünce ve değerlendirmeleri bu alanda yer almalıdır. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Tek kolon veya 2-3 kolon şeklinde de düzenleyebilirsiniz. Yapılan çalışmanın önemini, neden yapıldığını, uygulamada var olan, kullanılan veya yapılmaya çelışılan benzer sistemler varsa bunların tanıtımı, burada yapılan çalışmanın var olan diğer sistemlere benzerliği, farklılığı, uygulama alanları gibi konuyla ilgili genel bilgileri bu alana yazınız. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Yapılan çalışmanın önemini, neden yapıldığını, uygulamada var olan, kullanılan veya yapılmaya çelışılan benzer sistemler varsa bunların tanıtımı, burada yapılan çalışmanın var olan diğer sistemlere benzerliği, farklılığı, uygulama alanları gibi konuyla ilgili genel bilgileri bu alana yazınız. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. Yapılan çalışmanın ne olduğunu açıklayan bir özet bilgi bu alana yazılmalıdır. Bu alan gerektiğinde büyültülebilir veya küçültülebilir. Yazının uzunluğuna göre View-Slide Master seçeneklerinden giderek bu alanı küçültüp, büyültebilirsiniz. PROJE NO-PROJENİN ADI ÖĞRENCİ ADI-SOYADI DANIŞMAN UNVAN ADI SOYADI ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER Bu çalışmaya destek veren, yardımda bulunan kişi veya kuruluşlar varsa bu alanda onlara teşekkür edilebilir, firma logoları basılabilir. Örnek Tablo Örnek Şema