TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENİZLİ 18. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
CENDERE İYİLEŞTİRME TAKIMI
Kamu Personeli Verimlilik Projesi
BAŞARI İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU
BURSA 4. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
1/25 TAPU VE KADASTRO I. BÖLGE MÜDÜRLÜ Ğ Ü TAKIM ADI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Trabzon IX. Bölge Müdürlüğü
HARİCİ FİRMA YÖNETİMİ Tuncay ÖZKAN BOSCH Termoteknik San. Ve Tic. A.Ş
Copyright © The OWASP Foundation Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike.
TAPU VE KADASTRO XI. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
T.C. İZMİR VALİLİĞİ İL TARIM MÜDÜRLÜĞÜ
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ERİŞİLEBİLİRLİK Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
1 Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Müdürlüğü İMAJ İyileştirme Takımı Ocak 2012.
TEMEL KALİTE KAVRAMLARI
Çalışmanın Yapıldığı Kurum : Yozgat Tapu ve Kadastro XXII. Bölge Müdürlüğü İyileştirme Takımı Adı: HİTİT GÜNEŞİ Takım Rehberi: Hasan ÇELİK Takım Bölge.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLAMA SÜRECİ
Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi Kalite Yönetim Sistemi ‘‘PRİZMA’’ İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU OCAK 2012 Diyarbakır DİYARBAKIR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU.
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
NO SAYFA NO SAYFA 1-Anma 1 1-Anma 1 2-Kapak 2 2-Kapak 2 3-İçindekiler 3 3-İçindekiler 3 4-Sunuş Sunuş Tanıtım Tanıtım Problem.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Güney Ege İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
Kütahya Halk Sağlığı Müdürlüğü
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
TRABZON TAPU VE KADASTRO IX. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
BU B İ R KOZA İ Y İ LE Ş T İ RME TAKIMI SUNUMUDUR.
Çalışmanın Yapıldığı Bölge Müdürlüğü : TKGM Hatay 12
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
İL STOK HAVUZU VE İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI 2009/45 SIRA NOLU GENELGE Hakan KARAGÖZ Şube Müdürü.
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
6331 sayılı İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU BİLGİLENDİRME SUNUSU
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İSU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İŞYERİ SAĞLIK GÜVENLİK BİRİMİ
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA UYUM EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Destek Eğitim Odaları.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI A T I L I M – E Ğ İ T İ M D A İ R E S İ B A Ş K A N L I Ğ I.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
HUKUK İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU. Takım Bilgileri İyileştirme Takımının Yapıldığı Daire Başkanlığı: Hukuk Müşavirliği İyileştirme Takımının Adı:
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kadastro Dairesi Başkanlığı ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ ~ Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi ~ “ Yalnızca Çözüm.
E Ş ME İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K BÜROSU.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Sunum transkripti:

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI FERMAN İYİLEŞTİRME TAKIMI

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI TAKIM LİDERİ : HAYRETTİN GÜLTEKİN TAKIM RAPORTÖRÜ : ERCAN TUNÇ TAKIM ÜYELERİ : CÜNEYT SERT FERAMIŞ MERCİMEKÇİ MEHMET SUCU MERT ŞAHİN NEVZAT AZAP SEVİL AKYEL ZEKERİYA CANSIZ

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI * 19/03/2010 TARİHİNDE İLK TOPLANTI YAPILDI.TAKIM LİDERİ VE RAPORTÖRÜ SEÇLİDİ. * İYİLEŞTİRME TAKIMIN ADI FERMAN OLARAK OY BİRLİĞİ İLE KABULEDİLDİ.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 24/03/2010 TARİHLİ TOPLANTIMIZDA BEYİN FIRTINASI METODUYLA PROBLEM HAVUZU OLUŞTURULDU

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI PROBLEM HAVUZU 1-Kurum kültürü ve motivasyon eksikliği. 2-Atölye tazminatının genelleştirilmesi. 3-Bilgisayar, otomasyon ve donanım bilgi eksikliğinin giderilmesi. 4-Mahzen önündeki çalışma masalarının bulunduğu fiziki ortamın iyileştirilmesi.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 5-Görevine uygun teknik donanımın verilmemesi. 6-Geçici görevlendirme işlerinin, personele eşit şekilde dağıtılmaması. 7-Osmanlıca bilgi eksikliğinin giderilmesi 8-Oryantasyon eğitiminin ve eğitim standart dokümanlarının olmaması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 9- Tüm birimlerde farklı Turnike giriş kartlarının kullanılması, 10-Çalışma odalarının ısısının uygun olmaması, 11-Tetkik Memurlarının iş yükü paylaşımının eşit olmaması,

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 12-Dairede kantin hizmetlerinin olmaması, 13-Yemekhanenin bodrum katında olması nedeniyle personelin rahatsız olması. 14-Daire içerisinde iş düzeyinde gerekli iletişimin olmaması. 15-Arşiv binasının mevcut iç ve dış fiziki güvenlik sisteminin yetersiz olması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 16- Lavabolarda kullanılan kimyasal temizlik malzemesinin yetersizliği. 17-Başkanlığımıza müracaat eden vatandaşlarla iletişimin yetersizliği nedeniyle Kurum imajının zedelenmesi. 18-Başkanlığımızın tanıtımının yetersiz olması. 19-Kurum dışı arşivle ilgili faaliyetlerin takip edilememesi.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI PROBLEM HAVUZU ÖNCELİK OYLAMASI

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Personelin görevine uygun bilgisayar, otomasyon, donanım ve bilgi eksikliği” konusu seçilerek nedenlerin irdelemesi yapıldı; çözüm önerileri sunuldu.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI NEDENLERİN İRDELENMESİ Sorun 1- İhtiyaç analizi yapılmaması 1.1- Personelin ihtiyacını bildirmemesi, Personeldeki özgüven eksikliği, Personelin ihtiyaçlarını yanlış birime bildirmesi, Personelin yapacağı işle ilgili donanım/bilgi eksikliği,

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1.2- İdarecilerin periyodik olarak ihtiyaç güncellemesi yapmamaları. 1.3-Mevcut PC’ ler in donanım yetersizliği 1.4-Donanımın asıl ihtiyaç olan birimlerde kullanılmaması Personelin ihtiyaçları yönünden bilinçli davranmaması Geçmişte yapılan uygulamalar nedeniyle personelin, elindeki donanımı devrettiğinde yeni donanım verilmeyeceği yönündeki kaygısı.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çözüm 1- İhtiyaç analizi yapılmak üzere her Şube Müdürlüğü, kullandıkları bilgisayarların teknik özelliklerini, bu bilgisayarlarla yaptıkları işleri ve kullandıkları network’ü (TAKBİS,TARBİS,internet) belirterek, mevcut bilgisayarların ihtiyaçlarına yetip yetmediğini 30/04/2010 tarihine kadar Otomasyon Şubesine bildirecek.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çözüm 1.2- Otomasyon Şube Müdürlüğü, diğer müdürlüklerden gelen bilgileri değerlendirerek, fayda/maliyet analizi yaparak ihtiyaç belirleyecek Teknik donanımlarla ilgili tüm ihtiyaçların Otomasyon Şube Müdürlüğünün görüşü alındıktan sonra uygulamaya geçilmesi yönünde gerekli düzenlemenin Daire Başkanı tarafından yapılması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Sorun 2- Birimler arası koordinasyon eksikliği, 2.1- Profesyonel iletişim ilkelerinin bilinmemesi Birimler arası taleplerde hiyerarşik düzene uyulmaması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çözüm 2.1- İletişim ilkeleri, Özgüven, Motivasyon v.b. konularında çalışanların eğitilmesi için, Eğitim Dairesi Başkanlığı ile Şube Müdürü Hayrettin GÜLTEKİN ve Mühendis M.Tunç SERT’in gerekli koordinasyonu yaparak, Mayıs ayı içerisinde eğitim verilmesi ile söz konusu eğitimin Kurumun diğer birimlerine de yaygınlaştırılmasının sağlanması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çözüm 2.2- Birimler arası yapılacak taleplerde, hiyerarşik yapının göz önünde bulundurulması, hususunda birimlere,Daire Başkanınca bilgilendirme yapılacak.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Sorun 3- Taleplerin dikkate alınmaması düşüncesi Yöneticilerin, taleplere karar verecek idarecilerin, tasarruf nedeniyle talebi dikkate almayacaklarını düşünmesi Kurum bazında tasarruf önceliklerinin bulunmaması Taleplerle ilgili fayda/maliyet analizi yapılmaması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çözüm: 3.1 İhtiyaç belirlemede yeterli ve destekleyici açıklamaların iyi yapılması konusunda personelin ve idarecilerin bilgilendirilmesi. 3.2 Tasarruf önceliklerinin belirlenmesi yönünde Genel Müdürlük bünyesinde çapraz fonksiyonlu iyileştirme takımı oluşturulmasının sağlanması.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Sorun 4-TARBİS’in çalışanlar tarafından optimal kullanılmaması, 4.1- Personelin yeniliğe açık olmaması, 4.2- Modüllerin kullanımındaki bilgi eksikliği Personel sirkülasyonun fazla olması nedeniyle gerekli eğitimlerin periyodik olarak verilmemesi.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Sorun 4.3- TARBİS ile ilgili sistemin yavaş çalışmasının nedenleri Kullanıcı hatası (1.3) Yazılımın yavaş olması TARBİS ile ilgili, akış şemasına uygun olarak yetkilendirmenin güncelleştirilmemesi.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI ÇÖZÜMLERSORUMLULARTAMAMLANACAĞI TARİH/SÜRE TARBİS eğitimi ile ilgili doküman hazırlanacak M. Tunç SERT Asiye ÖZBEK 16/04/2010 TARBİS eğitimi ile ilgili, Osmanlıca bilen personele eğitim programı hazırlanacak M. Tunç SERT Asiye ÖZBEK Sevil AKYEL 26/04/2010 tarihli eğitim programına bağlı olarak gerçekleştirilecek. TARBİS eğitimine başlanacakM. Tunç SERT Asiye ÖZBEK Sevil AKYEL Hande İLKOR “ TARBİS modüllerinin kullanımı ile ilgili yetkilendirme güncellenecek Dr. Tahir AYDOĞMUŞ ve Şube Müdürleri 01/06/2010 TARBİS’in yavaş çalışması ile ilgili yüklenici firmadan destek istenecek Dr. Tahir AYDOĞMUŞ ile Arşiv Otomasyon Şube Müdürlüğü 31/05/2010

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI Sorun 5- Bilgisayar kullanıcılarına görevine uygun program eğitimi verilmemesi ve aldığı eğitimle ilgili yazılı doküman eksikliği 5.1-Elektronik belge konusunda bilgi eksikliği.

TAPU ARŞİV DAİRESİ BAŞKANLIĞI ÇÖZÜMLERSORUMLULARTAMAMLANACAĞI TARİH/SÜRE Tapu Arşiv Dairesi personeline bilgisayar işletmenlik Eğitimi için doküman hazırlanacak M. Tunç SERT Nevzat AZAP ? Bilgisayar İşletmenlik Eğitim Programı Oluşturularak Eğitimlere Başlanılacak M. Tunç SERT Nevzat AZAP ? Elektronik Belge Eğitimi Programı Oluşturulmak Üzere Eğitimi Verecek Kişilerle İletişim Kurulacak. Eğitim Gerçekleştirilecek. M. Tunç SERT Sevil AKYEL 26/04/2010 tarihli eğitim programına bağlı olarak gerçekleştirilecek.