İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Advertisements

Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Bu sunum Akdeniz Üniversitesi öğrencisi tarafından Bilgisayar 2 dersi için hazırlanmıştır. KONU: WEB 2.0 ARAÇLARI.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
İnternet Kullanımının Aile ve Çocuğa Etkisi Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim.
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
Prof. Dr. Bülent Yılmaz Hacettepe Üniversitesi
Hayat boyu öğrenme programı
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı IRMAK KARACA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF(ÖRGÜN)
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
360° Pazarlama İletişimi
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
İLETİŞİM TARİHİ MÖ 8000 – Hesaptaşı (Ortadoğu) MÖ 3300 – İlk yazı (Sümerler) MÖ 3100 – Çiziyazısı (Mezopotamya) MÖ 3000 – Hiyeroglif (Mısır) MÖ 1750 –
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
YENİ DİJİTAL ÇAĞ Giriş.
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Yeni Nesil Yetenekleri Çekmek İçin Seçme ve Yerleştirme Süreçleri Nasıl Yeniden Yapılandırılır? Levent Sevinç.
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler SİNAN BERTAŞ
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
24-26 Mayıs 2017, İnönü Üniversitesi, Malatya
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Sade ve Şık Tasarım Zarif görünüm ve dayanıklılık birarada
İLETİŞİM TARİHİ MÖ 8000 – Hesaptaşı (Ortadoğu) MÖ 3300 – İlk yazı (Sümerler) MÖ 3100 – Çiziyazısı (Mezopotamya) MÖ 3000 – Hiyeroglif (Mısır) MÖ 1750 –
WEB ARAÇLARI KONYA 2017.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
Hazırlayan ve Sunan: Gökçe PINAR JENERASYON TEORİSİ.
İkinci dünya savaşı sonrası ARPANET projesi
connect to the virtual world
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Biz Kimiz? 3 nesildir sürdürdüğümüz aile şirketimizin getirmiş olduğu bilgi, birikim ve güven ile 70+ yıllık tecrübemiz ve yenilikçi yaklaşım sayesinde,
Sunum transkripti:

İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ Prof. Dr. Aylİn GÖZTAŞ EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER TANITIM ANABİLİM DALI BAŞKANI

Kuşak Olgusu Kuşaklara dahil bireylerin tarihin hangi noktasında hangi olaydan ve nasıl etkilendikleri kuşakları ortaya koymaktadır. Kuşakların kronolojik dağılımı belirlenirken temel sorun, etki bırakan olayların tarihlerinin net olmayışıdır, örneğin etken unsur teknolojinin gelişimi ise söz konusu gelişimin ne zaman hangi coğrafyada olduğunu belirlemek güçtür.

Kronolojİk kuşak siniflandirmasi Kuşak Adı Kronolojik Kuşak Sınıflandırması Sessiz Kuşak 1900 - 1945 Bebek Patlaması Kuşağı 1946 - 1964 X Kuşağı 1965 - 1979 Y Kuşağı 1980 - 1994 M Kuşağı 1995 – 2003 Z Kuşağı 2004 - …..

WH Y KUSAGI İcerik olusturma Bilgi pesinde Yasamak icin calis 7/24 online Sosyal medya Oyunlar Uygulamalar Hiz, kalite,yenilik, zengin deneyimler Esir degil aktif Katilimci yonetim

y İkincil ekran kullanimi Marathoning and binging Sosyal yasam beklentisi Geribildirim İs hayatinda sosyallesme Fayda – deger İtibar Markada sosyal medya etkisi HD ve smart tv- her yerde tv Toplumsal tabanli paylasim siteleri

y Facebook Tumblr Online alisveris Twitter Netflix Amazon Google plus Linkedin İnstagram Pinterest Vine Snapchat Yemek sepeti Bitaksi Venmo

Y duygu grafigi Starbucks Facebook Apple Samsung Amazon İnstagram Google İkea Youtube Birey Kurumsallasma Proje Durust Fox tv

z Tekonolojik birey I gen Dijital yerli Gizemli kusak Hizli degisim Tukenen dogal kaynaklar Oteki Ebook Wikis Korsanlik Aktivizm Blog Mp3

Z Mahrem İcerik yaratimi Korumaci aileler E posta bilmeyen kusak Egitimli (sivil toplum-sosyal medya-bilincli aileler-cocuk tvleri-ogretici oyuncaklar vb) Bireysel bagimsiz Acik iletisim Ozguvenli İstek ve hedeflerinin farkinda Cevre ve dunya farkindaligi Dikkat sureleri kisa Coklu gorev Proje temelli calismalar

z Arastirma Sunum İnteraktif ogrenme Zihinsel ve psikolojik hizli gelisim Yuksek ozguven Teknolojik uzuv Yaraticilik oznellik Analiz sentez İfade ozgurlugu Anlayis empati Bilgiye ilk elden erisim

z Standart sosyal cevre ve mesleklerden uzak Esnemeyen kurallara tepkili Cok zaman isteyen islerden uzak Takim calismasina yatkin degil Ozguvensiz kisilere mesafeli Yaraticilik engellerini sevmeyen I-GEN

Normal ucret beklentileri Yan hak talepleri Anlamli is Yukselme gelisme imkani Paylasima acik ortam Katkilarini bilmek ve farkedilmek Seffaf, yalin, durust, paylasimci surecler Sosyal Yenilikci Girisimci Mentor/koc Fayda yaratmak