Yedi ğ imiz Su SPT. Bizler küçük su ka ş ifleriyiz. Bu etkinli ğ e ba ş larken ilk önce her birimiz 2 gün içinde neler yedi ğ imizi not aldık. 2 gün sora.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Voli ve Loli bugün çok önemli bir konuyu öğrenecek
Advertisements

ARALIK PROBLEMLERİ.
Çıkarma işlemi ...
 Günde üç ö ğ ün ve e ş it miktarlarda yemek yemelisiniz.Bir ö ğ ün de fazla yemeyin, yava ş yiyin, acele etmeyin.  Sizi üzen, sinirlendiren, kızdıran.
4.SINIF KİMYA KONULARI.
PAMUK PRENSES YEDİ CÜCELER
AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI (22-27 KASIM)
Kim korkar geometriden?
GALLIARD SCHOOL BİZLERİ KENDİ DİLLERİMİZDE KARŞILADI.
MADDENİN DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan: Zeynep Adsoy Türkçe Öğretmenliği/2 No:
YEŞİLAY İNDİRİM KARTI ile, Bir İlk’te hep birlikte…
ÇARPMA İŞLEMLERİ.
UYUMAK İSTEMEYEN ZÜRAFA
Bir tavuk alıp ne yapalım?
Hazırlayan:Gözde Haznedar 6/B 987
Altıncı Grup Birinci Harf Ğ sesi sunumu MÜRŞİT BEKTAŞ.
UYUMAK İSTEMEYEN ZÜRAFA
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 5 Ekim 2009 Pazartesi Aşağıdaki şemalarda kaç onluk var? Onluk sayısını altlarına yazalım. Örnekteki gibi.
PİLLERİ KEŞFEDELİM VİDEO 1
Baba sabah evden çıkarken çocuklarına; “Bugün size bin kişinin çalışarak hazırladığı bir pasta getireceğim” demiş.
SLAYT GEÇİŞLERİ İÇİN… LÜTFEN TIKLAYINIZ… SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER… Sesli İzleyiniz.
YAPI(PLAN).
KÜÇÜK FİL.
ÇİRKİN ÖRDEK YAVRUSU …
Yerel Seçim çalışması ve Sonuçları. YEREL SEÇ İ M ÇALIŞMALRI NASIL YÜRÜTÜLÜR? 1. Seçim strateji merkezinin kurulması 2. Seçim bürolarının kurulması 3.
ZEKERİYA GÜÇER İLKOKULU
Master in Advanced European and International Studies.
Hayatın Anlamı üzerine
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği-2
EŞİTLİK VE DENKLEM KURMA PROBLEMLERİ
Problem: Ali 5 arkadaşına 3’er tane şeker dağıtmış. Acaba Ali kaç şeker dağıtmış?
Mitat Zorlu 1 ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI Adı ve Soyadı: ……….…………………………………..…… No: ……… 6 Ocak 2010 Çarşamba 72 sayısının onlar.
YA KİMSEYE GÜVENEMESEYDİK
OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMI
OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN BESLENMESİ
KÜMELER.
Fotoğraf Albümü SON KARELER. Türkçe Ö ğ retmenimiz Çiler BOYAR’ın veda yeme ğ i.
SUYUN SESİNE KULAK VERİN! Poseidon Su Kaşifleri
TAVŞAN KUZU VE SERÇE Çalı dibinde bir tavşan. Kulaklarını dikmiş bakıyor. Çimen üstünde bir kuzu. Başını eğmiş,ot yiyor.
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
Neyi Öğreneceğiz? Çarpma işleminin,toplama işleminin daha kolay ve daha hızlı bir yolu olduğunu öğreneceğiz.
SOSYOLOJİ NEDİR?.
Hazırlayan : İ hsan ÇET İ N Erzincan Bilişim Teknolojilerin Önemi, Kullanıldığı Alanlar, Dikkat Edilecekler.
Uzak bir ormanın yamacında bir ördek yaşarmış
SEVG İ HER BOYUTTA OLAB İ L İ R. Dostlarımız bizi destekler…
İLKOKUL VE ORTAOKULLAR İÇİN SAĞLIKLI BESLENME EĞİTİMİ PROGRAMI
TEKERLEME ÖRNEKLERİ Bir iki üç Söylemesi güç Sana verdim bir elma
Atık kağıtlardan dünya haritası !. Farklı ülkelerdeki insanların temiz suya eri ş im yüzdelerinin ne oldu ğ unu ara ş tırdık. Atık ka ğ ıtları kullanarak.
Ben Tavuk Değilim (Okuma Metni 8) MEB Türkçe Ders Kitabı 1
1. 2 Üstüne yazılmayan satır hangisidir? Kasap satırı.
X DAMLA SUYU GÖSTERİR IŞIKKENT İLKOKULU. İ lk olarak ö ğ retmenlerimizle birlikte sunum izledik. Neler yapabiliriz hakkında konu ş tuk.
Sağlıklı Yaşama Kılavuzu Merhaba, işte bu yeşilcan! Sağlıklı olan ne varsa yapar. Zararlı olan her şeyle savaşır. Kötülerin düşmanı, iyilerin dostudur.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
GÜNEŞ SINIFI Tarih/Sayı: Ekim 2017/1 OKULUM VE BEN
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
Kaşif etkinliği kendi yiyeceğinizi kendiniz yetiştirin
YAŞAM BOYU SPOR – BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR EĞİTİMİ.
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ SİFONLA GİDEN ETKİNLİĞİ
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ SUSAMIŞ KAĞIT ETKİNLİĞİ
Hazırlayan : Atahan Aybars ERDEM Fatih ALBAYRAK yılında Bursa’da kurulan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, yıllık 360 bin otomobil ve 450 bin motor.
60. YIL ANADOLU İLKOKULU SU KAŞİFLERİ MAVİNİN KORUYUCULARI
ZAMİRLERZAMİRLER. ZAMİRLER ( ADILLAR ) ZAMİRLER ( ADILLAR ) İsimlerin yerine kullanılan kelime veya eklere zamir denir. Örnek: Nisa çalışkandır. Nisa.
SINIF KURALLARIMIZ.
STANDART SAPMA.
Yer: Dekanlık Mavi Salon
Doktor, öğretmen, postacı, ve polis bunlardan bazılarıdır.
BÜGÜNLERDE GENÇLER KONTROLDEN ÇIKMIŞ DURUMDA
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Sunum transkripti:

Yedi ğ imiz Su SPT

Bizler küçük su ka ş ifleriyiz. Bu etkinli ğ e ba ş larken ilk önce her birimiz 2 gün içinde neler yedi ğ imizi not aldık. 2 gün sora hepimiz toplanıp bir gün iiçerisinde neler yedi ğ imize baktık. Kaç ö ğ ünümüzde et oldu ğ unu hesapladık. Her birimiz en azından günde 1 kere et ürünü tüketti ğ imizi fark ettik. Bizim için bu normal bir ş eydi. Kaynak 2’yi inceledi ğ imizde hepimiz çok ş a ş ırdık.

Biz bu kadar et yiyorsak acaba arkada ş larımız ne kadar et yediklerini merak ettik. ve okulda ke ş if turuna çıktık. Arkada ş larımıza ve ö ğ retmenlerimize günlük kaç ö ğ ünlerinde et tükettiklerini ve kahve içtiklerini sorduk. Ara ş tırmalarımız sonrasında okulumuzda et ve kahve tüketiminin çok fazla oldu ğ unu fark ettik. Eyleme geçmeye karar verdik. Ve afi ş ler hazırladık. Bunları okulun de ğ i ş ik yerlerine astık. Arkada ş larımıza ve ö ğ retmenlerimize tekrar gidip içtikleri kahvenin hazırlanmasında ne kadar su kullanıldı ğ ını halbu ki çayda daha az su kullanıldı ğ ını bunun için günlük alı ş kanlıklarını aza indirebilirier mi diye sorduk. Onlarda deneyeceklerine dair söz verdiler.

Sıra geldi arkada ş larımıza onlar içinde kocaman bir hambuger hazırlamaya karar verdik. Ve hazırladı ğ ımız hamburgeri atık ka ğ ıtları birle ş tirerek kendimize hazırladı ğ ımız panonun üzerine çizdik.

Kocaman bir hamburger yaptık. Üzerine hamburgerin içindeki gizli suyu i ş aretledik.

Hazırladı ğ ımız hamburgeri panomuza asıp sergiledik. Ve bahçe zamanlarında arkada ş larımıza anlatıp onları duyarlı olmaya ça ğ ırdık.

Te ş ekkür ediriz. SPT