Video Mayıs/Haziran 2013 Bu proje (proje numarası 2011-1-NO1-LEO05-03245) Avrupa Komisyonu deste ğ iyle fonlanmaktadır. Bu yayın sadece yazarın görüşünü.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
KULLANILABİLİRLİK.  ‘Bir kapıyı açmasını öğrenemeyen insan bu dünyada ne diye yaşar bilmem ki…’ Aziz Nesin ‘ İSTANBUL’UN HALLERİ’
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
BİBLİYOGRAFYA (Bibliography) Tanım: Kitapları, özellikle fiziksel özellikleri ve içeriklerine göre niteleme sanatı; kitapların fiziksel nesneler ve.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri. İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini.
 Ülkemizdeki nüfusun sayısı ve nüfusla ilgili veriler yapılan nüfus sayımları ile elde edilir. Bu sayımlar sonucunda, toplam nüfus, nüfusun yaş gruplarına.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
EĞİTİMİN AMACI yılında derlenmeye başlayacak olan “Öüm Nedeni Belgesi”ni, Türkiye genelindeki tüm Hekimlere tanıtmak Belgenin doldurulması konusunda.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Profesyonel bir Çevirmen Olmak İster misiniz? Öyleyse bu yazıyı mutlaka okuyun.
/ 91 Beyin Fırtınası Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
Program Tasarım Modelleri
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
WEBQUEST (WEB MACERASI)
ENGELLİLERİN İSTİHDAMINA YÖNELİK DENEYİMLER Prof.Dr.Kamil Ufuk BİLGİN
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
TRAIning Transversal Supporting Career Development And Research
ANADOLU SPOR KULÜBÜ (2013).
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Etkin Öğretim Sistemi Etkin Öğretim Sistemi Ders Anlatım Föyleri
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
NOT VERME VE MEZUNİYET.
ENGELLİ ÇOCUKLARI TANIMA VE DEĞERLENDİRME
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
Eğitim Bilimleri Fakültesi
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
İSTASYON YÖNTEMİ.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersinde Online Sınav Uygulaması
ÖĞRENME STİLLERİ.
Piyasa destek tedbirleri
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

Video Mayıs/Haziran 2013 Bu proje (proje numarası NO1-LEO ) Avrupa Komisyonu deste ğ iyle fonlanmaktadır. Bu yayın sadece yazarın görüşünü yansıtır ve Komisyon burada yer alan bilgilerin herhangi bir şekilde kullanılmasından sorumlu tutulamaz.

2

‘REACH the hard to reach – Gençleri işyerinde mobil destekli araçlarla nasıl e ğ itebiliriz’ Ekim 2011 ve Eylül 2013 arasında başarılı materyalleri yeni ülkeler ve hedef gruplara transfer eden AB eş finansmanlı bir projedir. Projenin ana amacı Mesleki e ğ itim alanında gençlerin ilgisini çekerek ve motivasyonunu artırarak yenilikçi ve somut önlemler sa ğ lamaktır. 3

Proje ve ürünleri öncelikle Avrupa’daki temel becerilerini geliştirmek isteyen e ğ itimsiz dezavantajlı insanlar hazırlanmıştır. 4

5 Materyaller: İ ngiltere ve Avusturya’dan Norveç İ talya Türkiye İ spanya’ya transfer edildi

Ortaklar tarafından hazırlanan ana REACH ürünleri: Mobil Ö ğ renme Birimleri E ğ itimciler için Ö ğ retici Rehber Ve Web Sitesi ve Uugulama&Yaygınlaştırma Ürünleri gibi destekleyici ürünler 6

Ürünler ve metodolojiye detaylı bakış reach the hard to reach kick off, Dec 13-14th

…aşa ğ ıda belirtilen dört alanda genç ö ğ rencilerin temel becerileri yeteneklerini geliştirmek hedefiyle mobil cihazlarda kullanılan uygulamalardır: İ nşaat Gıda Üretimi Turizm Sa ğ lık reach the hard to reach açılış,13-14 Aralık 20118

reach the hard to reach kick off, Dec 13-14th İ letişim Kendi dilinde ya da yabancı bir dilde iş İ ngilizcesinin yanı sıra okuma, dinleme, yazmayı geliştirmek. Aritmetik & İ letişim Bilgi Teknolojileri Basit aritmetik programlardan yorumlama gerektiren daha karışık egzersizlere çeşitli alıştırmalar sa ğ lar. İ ş yerinde iletişim teknolojileri programları ve araçları kullanımını artırır. Sosyal &ö ğ renmeyi ö ğ renme Kendi kendine çalışmanın yanı sıra takım çalışması görevlerini içerir. Problemden ziyade çözüm bulma ve odaklanma yetene ğ ini geliştirmek.

Ö ğ renciler ve e ğ itimciler ürünlerden nasıl faydalandılar 10

Kullanıcılar REACH Mobile Ö ğ renme Birimlerini tek başına ürün olarak ya da paketler halinde ya da e ğ itim aktivitesinin içinde ayrı ayrı kullanabilirler. Didaktik rehber, e ğ itimcilere uygulamayı tam olarak nasıl kullanacakları ile ilgili fikir verir. 11

12 Uygulama Ma ğ azalar ından Mobil E ğ itim Erişimi Birimleri Seç Ön testte öz- de ğ erlend irme Pratik yapın ve ö ğ renin Kendi ilerlemenizi kontrol edin

Her birimin ö ğ renme amacı, birime erişmeden önce gösterilir. Birimlerdeki aktivitelerin iki zorluk derecesi vardır Birimler İ ngilizce, İ talyanca, İ spanyolca, Norveççe ve Türkçe mevcuttur. 13

14

15 «Geleneksel iş e ğ itimlerine katılmaktan çok daha zevkli oldu ğ undan be ğ endim»- ö ğ renci "REACH ö ğ renme sürecini genç ö ğ renciler için ilgi çekici ve motive edici hale getirdi çünkü onlara kendilerini yöneterek ö ğ renme ve devam etme olana ğ ı sa ğ ladı." - e ğ itmen «Uygulama e ğ itimi birçok yolla destekleyen ve harmanlayan ek bir dokümandır çünkü direk olarak ö ğ renciyi hedefler." – İ K Müdürü «Sezgisel ö ğ renme sa ğ layan REACH resmi, gayriresmi ve resmi olmayan ö ğ renmelerde kullanılabilir." – Mesleki E ğ itim Sa ğ layıcısı

REACH artık birçok uygulama ma ğ azasında erişilebilir hale gelmiştir. Buradan edinebilirsiniz: reach the hard to reach slide show16 Google Play iTunes

17 Project partners: Rogaland Kurs og Kompetansesenter BEST Institut für berufsbezogene Weiterbildung und Personaltraining GmbH Tribal Education Limited CEDIT - Centro diffusione imprenditoriale della Toscana - S.C.R.L. TRABZON TICARET VE SANAYI ODASI MAKRO Yonetim Gelistirme Danismanlık Limited Sirketi Club de Marketing de La Rioja …lütfen proje orta ğ ıyla iletişime geçin ya da proje web sitesine girin:

18 Bu proje (proje numarası NO1-LEO ) Avrupa Komisyonu deste ğ iyle fonlanmaktadır. Bu yayın sadece yazarın görüşünü yansıtır ve Komisyon burada yer alan bilgilerin herhangi bir şekilde kullanılmasından sorumlu tutulamaz. İ lginiz için teşekkürler! E ğ er sorunuz varsa, bize aşa ğ ıdaki web adresinden ulaşabilirsiniz