“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
MATERYAL VE ETKİNLİK HAZIRLAMA
Resimlerin Kullanımı.
Bilgi Yönetimi İnternete Dayalı Önlisans Programı TBD 21. Türkiye Bilişim Kurultayı, 6 Ekim 2004, Ankara Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi.
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
4.ULUSLARARASI BİLİM ŞENLİĞİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Öğrenen Kişi ve Bağlam Analizi
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Eğitim Öğretimde Planlama
Görev Analizi Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Öğretim Materyallerinin Tasarlanması, Hazırlanması ve Seçimi
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 3
Ders Etkinlikleri Hazırlama
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Slayt (PowerPoint) Hazırlama
Ünite Portfolyo Sunumu
Öğretim Durumlarını Planlama
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Çarpma İşlemi.
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
FEN VE TEKNOLOJİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI DERS KİTAPLARI VE EĞİTİM ARAÇLARI YÖNETMELİĞİ.
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
Danışman: Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Hazırlayan: Melike ELMEZ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ÖZKAN ÖZCAN
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
6.SINIF 2.ÜNİTE ADRES DEFTERİM
Yapılandırmacı [Constructivist] Öğrenme Yaklaşımı Prof. Dr. Özcan DEMİREL ve Arş. Gör. Bünyamin YURDAKUL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim.
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
5/… BÖLGEMİZDE EKONOMİK FAALİYETLER Ad, Soyad, No
7/… ANADOLU’DA TÜRK KÜLTÜRÜ Ad, Soyad, No
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
İÇERİK ÖZEL DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ PUAN DERS KİTABI 1.Kazanımların tümünün doğrudan veya dolaylı yer almaması 2.İçerikte bilimsel hata bulunmaması.
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Talim veTerbiye Kurulu Başkanlığı
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Programın Karşılaştırılması Sunusu
TÜRKÇE DERSİ İlkokul ve Ortaokul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. Sınıflar
7th International Congress of Research in Education
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
Öğretimin Planlanması
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Programdan Sorular.
PROJE BAŞLIĞI (Times New Roman 36 Punto) (Proje No)
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Sunum transkripti:

“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim

Sunum hazırlama yönergesi Ölçütlerle – Uyumlu bulgular varsa dairelerin içini boş bırakın. – Uyumsuz bulgular varsa dereceli bir şekilde dairelerin içini kırmızı ile doldurun. – Ölçüt konusu devam ediyorsa başlık slaydını çoğaltarak devam ediniz. Örneklendirmek için görsellerle tasarım özelliklerine uyarak destekleyin. Sunulan bilgiler günceldir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Güncel yazım kurallarına uyulmuştur.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Kullanılan dil ve anlatım öğrencilerin gelişim düzeyine uygun, açık ve anlaşılırdır.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Öğretim programının tüm kazanımlarını eksiksiz olarak kapsar.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Hangi içeriğin, hangi kazanımı karşıladığı uygun bir ifade ile belirtilir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Ünite, bölüm, tema veya konular arasında mantıksal bir sıra ve hacim bakımından programa uygun bir denge vardır.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Bölüm, ünite ya da konu başında öğrenciyi düşünmeye yönlendirmek ya da motivasyon amaçlı soru, etkinlik veya araştırma önerileri öğrencinin hazır bulunuşluk düzeyine uygun ve gerçekçi olarak verilir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Taslak ders kitabı, kazanımın gerçekleşmesinin ön koşulu olan bilgileri sunduktan sonra, öğrenciyi düşünmeye sevk edecek etkinlikler, sorular ya da alıştırmalar içerir (akıl yürütme becerisi).

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Üst düzey becerileri destekleme adına etkinliklerin ve uygulamaların abartılı, gereksiz ve yanlış kullanımından kaçınılmıştır.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Bölüm sonlarında, öğrenmeyi destekleyecek nitelikte alıştırma, uygulama ve değerlendirme soruları veya etkinliklerine yer verilir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Abartılı ve zoraki alıştırma, uygulama ve değerlendirme soruları veya etkinlikleri verilmemiştir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Deney, etkinlik ve uygulamalarda gerektiğinde güvenlik uyarıları verilir.

İçeriğin Eğitim ve Öğretim Programının Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliliği Kazanımların işlenişinde gerekli yer ve durumlarda; konular arasında, diğer dersler ve günlük hayatla uygun bağlantılara yer verilir (ilişkilendirme becerisi).