In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Google Analytics Nedir?
E-Ticaret Web Sitesi Oluşturmada Kritik Adımlar
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
Restaurant Yönetim Sistemi
Erkek Dükkanı.
YENİ STAR ÇÖZÜMÜ Yazıcıları Artık Daha Akıllı “Fark yaratan inovasyon”
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Web kullanım madenciliği ve kişiselleştirme
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
1 YÜZDELER. 2 Hakan, bilinçli bir tüketici olarak alışveriş merkezinin uygulayacağı indirim dönemini bekliyor. İndirimsiz fiyatı 750 lira olan bilgisayarı.
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
DOKUN BANA Gelişmiş teknolojiler her alanda boy gösteriyor. İletişim çağı vitrinlere yansımaya başladı. İşte bu noktada mağaza vitrinleri.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka
TÜKETİCİLERİN İNDİRİM MARKETİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİNDEN AHP YÖNTEMİ İLE TESPİTİ Yrd. Doç. Dr. Mutlu Yüksel.
Yardımcı Tesis Doğru Çevreyi Yaratma.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Tedarikçi Firma Sunumu
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Bu işletmede hizmet tüketicinin otoparka girişiyle başlamaktadır. Otopark personeli tüketiciyi karşılıyor ve yer bulmasında yardımcı oluyor.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
MAĞAZA GÖRSEL DİZAYN AMACIMIZ;
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Hücre ve Organel Benzetimi
Perakende Analiz ve Raporlama Sistemi PARS
Hazırlayan: Selim ERDEM
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
10.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Hazırlayan :Mehmet Özdemirler
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHİBO Ağahan köse
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Hazırlayan: Hasan ACAR
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
YENİ YILDA BULUŞALIM..
İNTERNET ÜZERİNDEN NASIL SATIŞ YAPARIM?
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
REKABET STRATEJİLERİ Rekabet Stratejileri.
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
LÜTFEN İLÜSTRASYONUMUZU KOMPLE İZLEYİNİZ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi

In-Store Analytics

Ne sağlayabilir… Mağaza içinde dolaşan ama alışveriş yapmayan insanların davranışlarının anlaşılması

Ne sağlayabilir… Ürün / Görsel / Vitrin Optimizasyonu: Mağaza içi yerleşimin, kullanılan görsellerin, vitrin tasarımının etkilerinin anlaşılması

Ne sağlayabilir… Promosyonlar / kampanyalar ile ilgili geri besleme

Ne sağlayabilir… Alışveriş sepetinde neler YOK ? Neleri başka yerlerden alıyor…

Ne sağlayabilir… Müşterinin mağaza içi deneyimlerinin bir şekilde ölçülmesi (giren çıkan müşteri sayısından farklı)

Ne sağlayabilir… Satışa dönüşü (sales conversion) etkileyen faktörlerin anlaşılması

Ne sağlayabilir… Müşteri ihtiyaçlarını gerçek zamanlı olarak karşılamak üzere satış görevlilerine destek olmak.

Ne sağlayabilir… Mağazadaki hırsızlıkların anlaşılması, güvenliğin zayıf olduğu bölümlerin anlaşılası