Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ."— Sunum transkripti:

1

2 MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

3 SPAGETT İ YATIRIM HESABI İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

4

5

6

7

8

9

10

11

12 SATIŞ DE Ğ ERLEND İ RME TOPLANTISI –

13 SATIŞ DE Ğ ERLEND İ RME

14 BÖLGE YÖNET İ C İ S İ TOPLAMI

15 BÖLGE YÖNET İ C İ S İ BAZINDA NoBölge YöneticisiKategori (Kg) EkimToplam % % 1AHMET GÖKDEMİR Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT % % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 2SAVAŞ DURAN Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET 0168##### % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 3SERKAN ÖZEK Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT % % GOFRET 0840##### % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 4ERDEM BAYRAM Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % %

16 BÖLGE YÖNET İ C İ S İ BAZINDA

17

18 İ HRACAT SATIŞ RAPORU NoBölge YöneticisiKategori (Kg) EkimToplam % % 16İHRACAT Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % %

19 GOLDA PAZAR PAYLARI

20 F İ RMA PAZAR PAYLARI FİRMA 2010 OCAKŞUBATMARTNİSANMAYISHAZİRANTEMMUZAĞUSTOS ÜLKER6,33%4,46%4,19%5,39%6,37% 5,74%8,12% PİYALE4,28%4,40%4,92%4,08%3,86%5,07%5,41%5,12% FİLİZ27,74%28,49%27,86%28,29%27,37%26,18%25,59%24,24% N.ANKARA27,55%27,48%26,41%26,15%25,81%26,44%27,12%27,68% KARTAL5,66%5,31%5,94%5,83%5,59%5,45%5,93%5,52% SELVA6,13%6,52%6,43%5,83%5,75%5,95%6,31%6,04% ARBELLA4,84%5,26%6,05%6,31%5,95%6,09%5,94%6,42% TAT1,53%1,98%1,60%1,57%2,02%1,68%1,82%1,67% BESLER0,99%0,76%1,39%1,11%1,47%1,71%1,33%1,40% GOLDA0,54%0,62%0,75%0,96%1,01%1,00%1,11%1,67% OBA2,03%2,02%2,21%1,82%2,00%1,91%1,23%1,29% BESLEN0,43%0,51%0,42%0,41%0,42%0,54%0,66%0,62%

21 TÜRK İ YE MÜŞTER İ DA Ğ ILIMI

22 Buradan Nokta Da ğ ılımının Önemi Çıkıyor Hala bazı noktaların önemi çok fazla. Tüm Türkiye’deki ZM’ler dahil Süper Market kanalının toplam satış içindeki payı %10’dur. Orta Marketlerin ve Bakkalların payı %70 olmaktadır. Bu durumun makarna için %60 oldu ğ unu varsayarsak ciddi bir potansiyele sahiptir.

23 Bu Noktaların Durumu

24 Makarna Tüketimi Üzerinden Bölge Makarna Tahmini Satışı Bulma Türkiye kişi başı ortalama yıllık makarna tüketimi 6 Kg’dir. Bulundu ğ unuz Bölgenin Nüfusuna göre aylık tüketim ile çarparız. Örnek : Erzurum Nüfusu : Kişi Aylık Kişi Başı Tüketim :0,5 Kg Aylık Tüketim : *0,5 Kg Aylık Makarna Tüketimi: Kg

25


"MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları